waar Ferret lax kopen?

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » zo feb 27, 2005 10:55 am

Hye,

wij zijn gisteren nog eens naar 't kakelnest in Mechelen geweest (winkel waar ze wel wat frettenspullen hebben), maar heb gemerkt dat de meeste producten al allemaal over datum waren ............ Ik heb dus ook geen zin meer om nog eens in die winkel binnen te gaan; als je wat met de beestjes inzit, check je regelmatig je producten op vervaldatum!

Nu ben ik dus op zoek naar een winkel, liefst in de buurt van Mechelen-Antwerpen, waar ze ook Ferret lax verkopen (tegen haarballen), dit iis het enigste waar we onze fretjes hun pilletje mee binnenkrijgen, maar er zit niet meer zoveel in de tube.

Ik had de tube in holland gekocht via ferrets.nl, maar voor nu slecths één tube daar te gaan bestellen, moet er natuurlijk wel wat transportkosten betaald worden.

Zijn er dus mensen die nog een winkel kennen waar ze deze lax verkopen of zijn er soms mensen die een dezer dagen een bestelling plaatsen en die deze tube evt. mee willen bestellen?

groetjtes
Mieke
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

nessa

Berichtdoor nessa » zo feb 27, 2005 12:29 pm

ik ga da in de dierenwinkel bij van de ven halen
das wel in olen

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » zo feb 27, 2005 2:15 pm

in kontich bij groenighe hebben ze het ook en anders bij zoomart in sint niklaas zij zijn zondag ook open , ik ben er juist geweest

en skiwi als je wil ik heb hier nog een tube liggen met een beetje in als je wil mag je hem komen halen stuur me maar een mailtje of pb en ik zal je mijn adres geven


[Gewijzigd door ufo op 2005-02-27 14:19:29]
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » zo feb 27, 2005 9:56 pm

moet het perse frettenlax zijn? In de meeste winkels verkopen ze wel kat a lax. Ongeveer hetzelfde voor katten? Misschien lust je fret die ook wel.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma feb 28, 2005 12:36 pm

Ik zal Groenighe eens proberen van de week

pleuntje: van de ferret lax zijn we zeker ........ heb van't weekend ferretvite gekocht, maar daar moeten ze ook niets van hebben ... dus speel liever op zeker
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

nessa

Berichtdoor nessa » ma feb 28, 2005 5:42 pm

@ skiwi
als niet weet wat gedaan met je ferrevite
ik ben kanidaat om ze over te kope
de mijne is op

Hope

Berichtdoor Hope » di mar 01, 2005 8:51 am

Hoi,

in Groot-Bijgaarde (****** express) verkopen ze ook die Ferret Lax. Hier lusten ze die wel, maar ze verkiezen toch Ferret Vite.
Ferret Lax is veel te dik vinden ze.
Wij gaan elke maand minstens twee keer naar die dierenwinkel, als je ooit iets nodig hebt, laat je het ook maar weten.
Dan laat je het ook maar weten.

Groetjes

nessa

Berichtdoor nessa » di mar 01, 2005 9:31 pm

ik ga ook eens naar die ****** express gaan

Hope

Berichtdoor Hope » wo mar 02, 2005 8:17 am

Heb ik je misschien nieuwsgierig gemaakt met altijd aan te raden om naar ****** express te gaan?

Misschien zou ik geld moeten vragen aan dieje winkel, ik maak daar constant reklame voor :P

Zo geweldig is hij niet hoor, gewoon vrij veel voor fretten (de laatste keer dat ik geweest ben toch)

Groetjes

nessa

Berichtdoor nessa » wo mar 02, 2005 9:36 pm

ja eigenlijk wel
ik zoek nog steeds een goede winkel waar veel voor fretten te vinden is

wel de winst delen he

lol

Hope

Berichtdoor Hope » do mar 03, 2005 8:18 am

Nessa,

de laatste keer dat ik er geweest ben, hadden ze er verschillende soorten eten (in verschillende gewichten), snoepje (TF Treat, Toasties, 8 in chicken,...), verschillende soorten frettengrit, Halsbandjes, hangmatten, draagzakken, leibandjes, een beetje speelgoed,shampoo, ferretvite, ferretone, oordruppels,...

Het meeste dat ik ooit al in een dierenwinkel gezien het voor fretten dat wel.
Maar ik vind het er een beetje chaotisch. Ik hoop dat je er vindt wat je nodig hebt.

Groetjes

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do mar 03, 2005 2:43 pm

ja in de ****** hebben ze veel maar niet naar de dieren kijken he tis om van te janken !@#$ .

een keer dat we er geweest zijn lag er een slang dood in eenterrarium en hebbenwe er dan nog een verzorger moeten op wijzen. een andere keer lag er bij de ratten een dood en de anderen waren ze aant opeten dat hadden ze ook niet gezien. nog een andere keer waren ze een doodzieke dalmatier aant dwangvoederen. als ze fretten hebben zitten ze ook ni goe in een glazen bak op zagemeel met de str***t tot 10 cm tegen de ruiten.
ik heb daar eens een jong katje gekocht en na een week was het dood het wou ni eten en had erge diaree het liep er zo uit. ik wist het nochtans maar ik vond het zo zielig omhet daar te laten ik weet dat zo een aankoop verkeerdis maar het isnog verkeerder om de dieren zo te laten afzien. :@
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Hope

Berichtdoor Hope » do mar 03, 2005 2:53 pm

Da's wel waar, de dieren zijn er niet goed verzorgd.
Elk dier dat daar gekocht wordt is automatisch ziek. Een vriendin heeft daar een hond gekocht en hij heeft dubbel zoveel gekost door al de DA kosten achteraf. Met de ratjes juist hetzelfde.

De fretjes kosten er 160-170€, in december waren er al pups van 8 weken die gecastreerd waren.
Ze kwamen van de kanten van Australie en daar wordt dit wel gedaan ( met een laser) :@

Meestal als ik er ga, ga ik absoluut niet naar de dieren kijken. Maar dat heb ik in elke dierenwinkel. ~_~
Ben nog geen ene dierenwinkel tegengekomen waar de dieren behandeld worden zoals het moet.

Groetjes

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do mar 03, 2005 3:10 pm

ik wel al een in aalst in de pontstraat hij heeft wel geen fretjes maar zijn reptielen knaagdieren vogels papegaaienen chinchillas worden goed verzorgd dat zie je zo en hij houd er hem ook veel me bezig met zijn dieren. hij is wel wat duurder maar je bent zeker dat het dier gezond is.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Hope

Berichtdoor Hope » do mar 03, 2005 3:16 pm

Dan zijn er toch nog goede mensen, waarbij het niet alleen gaat om de winst.
Doet me deugd om zoiets te horen.

Groetjes

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do mar 03, 2005 3:19 pm

dan is er toch nog hoop in de wereld
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » do mar 03, 2005 11:35 pm

ik blijf uit principe gewoon uit die winkel ook al hebben ze er veel keuze in materiaal (ook voor vogels wat ook zeldzaam is ) maar ik kan het niet aanzien hoe daar de dieren worden gehouden en verzorgd
er is zelfs ooit in een programma (ik denk recht van antwoord )geweest over deze winkel omdat deze mensen er nogal rare praktijken op na houden
:@

hope, ik wil je er niet mee aanvallen of zo maar het moest me van het hart
tenslotte kan jij er ook niets aan doen dat ze in deze winkel zo handelen met hun dieren maar ik maak niet graag reclame voor zo'n zaak


[Gewijzigd door ufo op 2005-03-03 23:37:25]
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Hope

Berichtdoor Hope » vr mar 04, 2005 8:17 am

Ufo,

ik voel me ook niet aangevallen hoor.
Iedereen mag zeggen wat hij wil, daar heb ik absoluut geen problemen mee.

Vroeger ging ik er ook alles halen voor de fretten. Maar nu ga ik er max 1x per maand, gewoon voor de speciale dingen die ik nergens anders vind (ferretone, ferretvite, shampoo,...)

Ik vind het ook schandalig hoe de dieren er behandeld worden. Maar vind niet direct een andere winkel waar ze dit allemaal verkopen.
Laatste tijd heb ik ook altijd via internet besteld (Fretten.nl).

Maar zal geen reclame meer maken (was eigenlijk ook niet mijn bedoeling).

Groetjes

nessa

Berichtdoor nessa » ma mar 07, 2005 9:00 pm

besluit
bestellen online lol


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten