Lawaai...HEEL VEEL LAWAAI...

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di okt 20, 2009 8:26 am

maar beter dat dan dat em erin stikt
Heeft niets met stikken te maken maar met een mogelijkse darmblokkade ;)
http://home.wanadoo.nl/de.fret/kattekwaad.html zo zijn er meerdere te vinden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » di okt 20, 2009 12:00 pm

Origineel gepost door paulina

ELKe..maar ook ELKE dag rond 6.30 (ook tijdens de dag maar vooral smorgens) begint hij zijn voerbakje in et kooi rond te slingeren..het maakt natuurlijk verschikkelijk veel lawaai!
Origineel gepost door paulina
hmm... er is eigenlijk geen lawaai ,de kooi staat op de veranda..
Origineel gepost door paulina
maarja, dan MOET hij mij wakker maken he :P
ik kan de tussendeur niet sluiten omdat ik anders hoofdpijn heb en niet kan slapen, ik moet frisse lucht hebben ik myn kamer
Zal door die open deur zijn dat ze hem helemaal tot in haar kamer kan horen zeker?

Zeg ge zal toch nog een deftige carrier moeten kopen, koop ééntje van ferplast , daar zitten meestal zo'n ophangvoederbakjes bij, kan je het dan in de kooi ophangen en hij zal er zeker niet meer mee spelen

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » di okt 20, 2009 12:34 pm

Origineel gepost door paulina

ELKe..maar ook ELKE dag rond 6.30 (ook tijdens de dag maar vooral smorgens) begint hij zijn voerbakje in et kooi rond te slingeren..het maakt natuurlijk verschikkelijk veel lawaai!
Origineel gepost door paulina
hmm... er is eigenlijk geen lawaai ,de kooi staat op de veranda..
Origineel gepost door paulina
maarja, dan MOET hij mij wakker maken he :P
ik kan de tussendeur niet sluiten omdat ik anders hoofdpijn heb en niet kan slapen, ik moet frisse lucht hebben ik myn kamer
Origineel gepost door _K8_

Zal door die open deur zijn dat ze hem helemaal tot in haar kamer kan horen zeker?

Zeg ge zal toch nog een deftige carrier moeten kopen, koop ééntje van ferplast , daar zitten meestal zo'n ophangvoederbakjes bij, kan je het dan in de kooi ophangen en hij zal er zeker niet meer mee spelen
Ik heb eigenlijk een Katten-Carrier gekregen van myn Zus, die haar kat ZELF verhuist is naar andere mensen ...
(warte kater-naam:Mustang - Wat vreselijk koppig een aandachtvragend en omdat mijn zus niet constant thuis is is em gaan lopen en na 3 maand teruggekomen ,om gedag te zeggen en is nu voorgoed weg :s )
't is echt een gigantische carrier haha, :) dus moet ik geen nieuwe kopen :)
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » di okt 20, 2009 12:47 pm

Ge kan ook aan de kassa van tom&co vragen dat ze u dat boekje van ferplast tonen en ge kan dat voederbakje zo bestellen, kost echt bijna niks

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » di okt 20, 2009 12:50 pm

Origineel gepost door _K8_

Ge kan ook aan de kassa van tom&co vragen dat ze u dat boekje van ferplast tonen en ge kan dat voederbakje zo bestellen, kost echt bijna niks
Kzal dan es kijken :)
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » di okt 20, 2009 12:55 pm

Origineel gepost door _K8_

Ge kan ook aan de kassa van tom&co vragen dat ze u dat boekje van ferplast tonen en ge kan dat voederbakje zo bestellen, kost echt bijna niks
er zijn geen prijzen op de site :?
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » di okt 20, 2009 1:02 pm

Nope geen prijzen, in hun boekje ook niet, ze verzinnen ze zelf volgens mij , want toen ik vroeg hoeveel het was voor zo'n potje wist ze het niet , en toen ik zei scan dat eens in hé (staan barcodes in hun boek) moest ze plots naar vanachter om het met haar bazin te bespreken %)

ik heb iets rond €3 voor een kleintje betaald en rond €4 voor een groten, maar die groten zal veeeel te groot zijn voor maar 1 fretje.

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » di okt 20, 2009 4:37 pm

Origineel gepost door _K8_

Nope geen prijzen, in hun boekje ook niet, ze verzinnen ze zelf volgens mij , want toen ik vroeg hoeveel het was voor zo'n potje wist ze het niet , en toen ik zei scan dat eens in hé (staan barcodes in hun boek) moest ze plots naar vanachter om het met haar bazin te bespreken %)

ik heb iets rond €3 voor een kleintje betaald en rond €4 voor een groten, maar die groten zal veeeel te groot zijn voor maar 1 fretje.
das niet veel ! :) nou , mijn vader vertrekt vandaag naar polen, hij heeft gezegd dat em achter zoiets zou zoeken, (ook hangmat/ligbedje/buizen enz)
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » di okt 20, 2009 4:42 pm

Me papa is overlatst naar Oekraïne geweest en heeft er ook gezocht, ik dacht dat ze er veel meer en goedkoper gingen hebben, niet dus.
Had alleen een niet zo'n goeie hangmat en een ophanghuisje gevonden die hier evenveel kosten :( dus good luck

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » di okt 20, 2009 6:42 pm

Origineel gepost door _K8_

Me papa is overlatst naar Oekraïne geweest en heeft er ook gezocht, ik dacht dat ze er veel meer en goedkoper gingen hebben, niet dus.
Had alleen een niet zo'n goeie hangmat en een ophanghuisje gevonden die hier evenveel kosten :( dus good luck
Oekraine is wa anders als Polen ze , in Polen is alles 4 keer goedkoper :P en je hebt van die grote dierenwinkels zoals Interzoo enz... dusja
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » di okt 20, 2009 6:53 pm

~0 nog goedkoper?? hehe nice

ik dacht dat interzoo alleen in duitsland was

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » wo okt 21, 2009 10:15 am

Origineel gepost door _K8_

~0 nog goedkoper?? hehe nice

ik dacht dat interzoo alleen in duitsland was
En ook zoiets is als gelijk de dierenhappening 2009?

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » wo okt 21, 2009 10:28 am

Origineel gepost door _K8_

~0 nog goedkoper?? hehe nice

ik dacht dat interzoo alleen in duitsland was
Origineel gepost door Raven

En ook zoiets is als gelijk de dierenhappening 2009?
in polen zijn er geen dierenhappenings...niet dat ik weet :?
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » wo okt 21, 2009 1:16 pm

Origineel gepost door Raven

En ook zoiets is als gelijk de dierenhappening 2009?
Ja ben eff op hun site geweest , is idd een soort dierenhappening maar dan wel in Duitsland

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo okt 21, 2009 1:31 pm

Origineel gepost door _K8_

Ja ben eff op hun site geweest , is idd een soort dierenhappening maar dan wel in Duitsland
NOPE, kan niet, onmogelijk, onbestaand, moet er niet aan denken!! :@

Er is maar één échte DIERENHAPPENING en die is in HASSELT, België!!!!! Oké??? :)
Afbeelding


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 20 gasten