Tips bij aankoop eerste fret aub!

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: Tips bij aankoop eerste fret aub!

Berichtdoor Raven » di aug 30, 2011 3:25 pm

Vind het altijd leuk hierover te discusiëren, ...
Dat is mijn "probleem" ook!! :p

Wie niet? :rol:

Tja... de maatschappij, die dwingt ons tot van alles he ;)

Gebruikersavatar
Flowerchild
Berichten: 0
Lid geworden op: za aug 20, 2011 1:04 am
Locatie: Merelbeke Flora (bij Gent)
Contacteer:

Re: Tips bij aankoop eerste fret aub!

Berichtdoor Flowerchild » di aug 30, 2011 4:14 pm

Iedereen hier aan't klagen over de maatschappij... Da gaat hier nog een hippie-forum worden xD

Er bestaat een hippie-forum, waar ik moderator bij ben, maar daar mag ik hier geen reclame over maken zeker? :mrgreen:

On-topic, nog enkele maandjes, en ik haal mijn allereerste fret ooit in huis! Kijk hier zo naar uit...

Het zal een manneke worden, aangezien die dus blijkbaar een hoger knuffelgehalte hebben. Liefst nog jong, maar wel al zindelijke enz...

Kheb zelfs al een naam in gedachten...

En heb onlangs zelfs gedroomd over een fret ... Ik ben er echt mee bezig...

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Tips bij aankoop eerste fret aub!

Berichtdoor jeanine » di aug 30, 2011 4:19 pm

En heb onlangs zelfs gedroomd over een fret ... Ik ben er echt mee bezig...
Mocht je weten welke nachtmerries ik daar soms van heb :do: Fretten die onder de deur geraken en gevild zijn, fretten die door de deur glippen en zoek geraken, de meest enge dingen die je kunnen overkomen. Ik sta op en ga slapen met mijn fretten. :oops: Maar ik zie ze dan ook heel erg graag.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Tips bij aankoop eerste fret aub!

Berichtdoor Margiet » di aug 30, 2011 9:35 pm

En heb onlangs zelfs gedroomd over een fret ... Ik ben er echt mee bezig...
Mocht je weten welke nachtmerries ik daar soms van heb :do: Fretten die onder de deur geraken en gevild zijn, fretten die door de deur glippen en zoek geraken, de meest enge dingen die je kunnen overkomen. Ik sta op en ga slapen met mijn fretten. :oops: Maar ik zie ze dan ook heel erg graag.
Jeanine, Jeanine, zolang iemand nog fretten wil, moet je echt alleen de "Roze dromen" vertellen, hé ... :p

Dat Hippieforum is allang gevonden, Thomas!! ;)
On-topic, nog enkele maandjes, en ik haal mijn allereerste fret ooit in huis! Kijk hier zo naar uit...

Het zal een manneke worden, aangezien die dus blijkbaar een hoger knuffelgehalte hebben. Liefst nog jong, maar wel al zindelijke enz..
Jong en alleen spreekt bij fretten meestal zichzelf tegen, vrees ik. De gedumpte frettenpups die we binnenkrijgen zoeken zich bij de Opvangbaasjes meestal zelf snel een vriend of vriendinnetje, bij kwekers zitten over enkele maanden normaal geen jonge fretten en de meesten hier hebben hun fretjes ook per 2 (of meer :p ) wonen, zoals gezegd, ze hebben meestal graag gezelschap. Ook daarover werd er hier al vaak gediscuteerd, feit is dat we toch vast moeten blijven stellen dat fretten vaak graag met soortgenootjes samen zijn/slapen/wonen.

Maar je hebt nog tijd, hé, kom eerst maar eens Frettenbabbelen, wie weet heb je daarna toch liever een goudvisje!! :rol:
Afbeelding


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 61 gasten