Gevonden : Moertje, wildkleur

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Gladys
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 20, 2013 7:14 pm

Re: Gevonden : Moertje, wildkleur

Berichtdoor Gladys » ma mar 25, 2013 7:17 pm

Ja Jeanine dat is waar maar als ik dat las over dat kleine Sofietje dacht ik bij mezelf zou dat niet iets voor mij zijn misschien is ze toch liever alleen en in een rustige omgeving ik weet niet of dat mag van Margriet maar ik ben we bereidt om haar op te vangen als ze er klaar voor is .

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Gevonden : Moertje, wildkleur

Berichtdoor jeanine » ma mar 25, 2013 7:24 pm

Ik denk dat Sofietje nog steeds bij haar nieuwe mensenouders is. ;)
Werp even een blik in volgend topic http://www.defrettenark.be/forum/viewto ... f=5&t=8959 misschien zie je ook daar iets dat bij je past. Aan opvangfretjes is er zeker geen tekort bij DFA. Het is telkens een zoeken om ze een goed mandje te vinden, ik ben zeker dat jij het gouden mandje kan zijn voor een fretje op zoek.
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Gevonden : Moertje, wildkleur

Berichtdoor sah » ma mar 25, 2013 10:47 pm

Hoi, Snow uit Gent is normaal gezien al gereserveerd, mr ik heb vb al eens kennis mogen maken met Chicco en Elmo (of zoiets qua naam) uit Mechelen, dat zijn leuke maar wel speelse fretten dacht ik, en die 2 die hier misschien een thuis vonden , wat was het Jack en Jody dacht ik, zoeken blijkbaar nog steeds een huisje.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Gevonden : Moertje, wildkleur

Berichtdoor Margiet » di mar 26, 2013 12:57 am

Jack en Jody, dat moet nog besproken worden, maar er zijn nog andere mannelijke duo's beschikbaar op dit moment, allemaal even lief, braaf en zo goed als adopteer-klaar, Gladys.

Dat je Jantje niet vervangen wil, dat weet dat ventje ook, hoor, die wist goed dat hij jou nr 1 was en zou blijven ook. Maar fretten kennende houden ze er ook niet van als hun baasjes triest zijn, dus Jantje zal best begrijpen dat je weer ergens een beetje fretten-afleiding kan gebruiken en als dat dan nog eens Opvangertjes zijn die zo een heerlijk gouden mandje krijgen, wat zou Jantje dan nog meer kunnen wensen? ;)

Volg je hart, Gladys, als je het zelf nog te snel vindt, wacht dan nog even maar anders staan we allemaal klaar om je aan één of 2 nieuwe dikke vriendjes te helpen! :domhoog:
Afbeelding

Chris10tje
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 9:25 pm

Re: Gevonden : Moertje, wildkleur

Berichtdoor Chris10tje » di mar 26, 2013 11:41 pm

Hallo iedereen!

Zoals jullie al wel hebben kunnen lezen ondertussen, hebben wij hier een erg drukke en stresserende periode achter de rug in huis. Dus helemaal geen tijd gehad om het forum in het oog te houden. Sorry! :bow: Maar echt heeeeeel ontroerend om te lezen dat jullie allemaal meeleven met Sofietje en ons. Echt hartverwarmend! :D

Jammer genoeg is het dus inderdaad niet gelukt met J en J en Sofietje. Wat een erg pijnlijk en emotioneel weekend was. Want hoe sta je zo 2 lieve bengels terug af wanneer ze eigenlijk niets misdoen... :( Maar Sofietje was zo aan het openbloeien en had ons hart gestolen dus we moesten voor haar opkomen.

Ondertussen doet ze het dus weer uitstekend! Ze huppelt hier vrolijk rond, mokt er op los en sleurt haar kippetje heel de living en kooi (en dus ook de buizen hierin) rond :lol: Zoo schattig! :wub: Het is echt ons poppemietje. Ze heeft inderdaad haar komst bij ons te danken aan het feit dat ze Bram direct had omgekocht met haar lieve snoetje, maar ondertussen is ze dus echt onze kleine meid en is ze hier echt niet meer weg te denken. Ik moet bekennen dat ik ze zelfs echt mis wanneer ik werken ben :oops:
Hehe dierenliefde hè!

Ik wou nog enkele fotootjes posten om jullie gerust te stellen en jullie hart te doen smelten, maar dat lukt mij niet direct. Ik stuur er enkele naar Margiet zodat zij ze kan plaatsen :)

Allemaal bedankt voor jullie medeleven en misschien tot op de beurs dit weekend (jaja, we komen met Sofietje naar de speeltuin!)
:rol:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Gevonden : Moertje, wildkleur

Berichtdoor Margiet » wo mar 27, 2013 1:03 am

Met alle plezier zet ik ons (ja, Sofietje blijft van "ons"!! :wub: ) mooi meisje hier !! :D

Eerst de meest "gewone" ... Afbeelding ;)

Afbeelding :p dan de kip die bij Sofie mag wonen!!

Gevolgd door een meer dan heerlijk beeld :D Afbeelding

Afbeelding :wub: dat "Sofietje Thuis" met iedereen deelt!

Totaal, helemaal, compleet en gans om op te vreten is ze, die kleine meid!! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Gevonden : Moertje, wildkleur

Berichtdoor jeanine » wo mar 27, 2013 5:14 am

Hoe spijtig ook voor J&J dat ze het mandje nog niet vonden, het welzijn van Sofietje kon best voorrang krijgen. Zo dat de kleine meid weer zichzelf is nu :domhoog:
Als baasjes is het misschien spijtig dat de droom niet vervuld is maar Sofietje maakt dat vast goed aan liefde geven. ;) Dat kleintje heeft haar thuis alvast veroverd :wub: :D
Afbeelding

Gladys
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 20, 2013 7:14 pm

Re: Gevonden : Moertje, wildkleur

Berichtdoor Gladys » wo mar 27, 2013 7:04 pm

Wat een heel lief zoetje ik ben zo blij dat ze een warme thuis gevonden heeft veel liefs en plezier aan Sofietje :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Gevonden : Moertje, wildkleur

Berichtdoor Margiet » wo mar 27, 2013 9:57 pm

Gladys, kom je ons niet bezoeken dit weekend?? ;)
Afbeelding

Fretlife
Berichten: 0
Lid geworden op: vr nov 30, 2012 6:00 pm
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Gevonden : Moertje, wildkleur

Berichtdoor Fretlife » za mar 30, 2013 4:16 pm

wauw toppie!


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten