Gevonden te Aalst

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Gevonden te Aalst

Berichtdoor Peewee » di jul 23, 2013 4:26 pm

Wildkleur moertje gevonden in de Wellekensstraat te Aalst, ouderdom is onbekend.
Momenteel verblijft ze bij mij tot er een plaatsje vrijkomt in de opvang of natuurlijk de ongeruste eigenaar zich komt aanbieden...

Men zegge het voort ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Gevonden te Aalst

Berichtdoor Margiet » di jul 23, 2013 7:26 pm

Mercikes Kim, om het mutske ff op te vangen, de Opvangadresjes (Sabine of ik) zitten idd momenteel tsjok-vol ! xp

Hopelijk komt er een baasje haar of zijn kleine meid zoeken bij ons, dat zou nog de ideaalste oplossing zijn! :domhoog:
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Gevonden te Aalst

Berichtdoor Peewee » di jul 23, 2013 9:18 pm

No problemo, voorlopig als noodoplossing kan dat wel he;-)

Kon die kleine meid ook moeilijk bij de dierenarts, die haar gaan halen was na de oproep van de politie, laten waar ze in een kleine carrier zat...

Ze had daar wel wat eten in dat ik gezien heb maar heb geen drinken gezien dus ze heeft een tijdje aan het drinkflesje zitten lebberen thuis natuurlijk...

Een kakkebakje had ze natuurlijk ook niet in die carrier maar die thuis heeft ze al ingezegend ;-) dus dat kent ze ook precies :-)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Gevonden te Aalst

Berichtdoor Peewee » wo jul 24, 2013 12:21 am

Heb ondertussen ook een mail verstuurd naar mijn DA voor het geval die iets hoort...

Zou het eventueel ook een goed idee zijn een melding te plaatsen op binnenbeest.be?
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Gevonden te Aalst

Berichtdoor Peewee » zo jul 28, 2013 9:58 am

Kleine update van Molly-Bolly.

Heb vorige week nog het asiel gebeld en mijn gegevens daar doorgegeven voor het geval iemand haar daar kwam zoeken, een mail naar mijn DA gestuurd en een melding geplaatst op binnenbeest.be en een paar x gedeeld op verschillende plaatsen op facebook...
De DA waar ik haar was gaan halen heeft ook mijn nr dus moest iemand haar via de politie zoeken zouden ze daar terecht komen en dus uiteindelijk ook bij mij...
Tot hiertoe nog niemand die haar kwam zoeken, wat ik niet snap want het is zo een schatje :(

Nageltjes geknipt en oortjes gekuist wat ze zonder protesteren allemaal toeliet.

Brokjes eet ze niet, ik vermoed dat ze gewoon geweest is om natvoer te krijgen...
Heb haar hier al een aantal keer geweekte brokjes gegeven wat ze wel eet.

Als er haar niemand komt zoeken zou het een geweldig fretje zijn voor beginners, ze is zindelijk, lief en een knuffelkont :wub:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten