Gevonden en fret die gered is zoekt een goede thuis.

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
stefke
Berichten: 0
Lid geworden op: di mar 17, 2015 4:17 pm

Gevonden en fret die gered is zoekt een goede thuis.

Berichtdoor stefke » di mar 17, 2015 4:32 pm

Hallo iedereen. Ik heb 3 weken geleden bij mij op het werk een fret gevonden en gered van uithongering. Ik zoek al een tijdje voor dit diertje een leuke thuis. En omdat ik niemand direct vind in mijn omgeving is me deze site aangeraden geweest door een vriendin. De dag dat ik het diertje heb gevonden ben ik er met naar de dierenarts geweest en zij was perfect gezond alleen uitgehongerd en ze had wat teken die dan ook ineens verwijderd zijn. De oormijten die ze had zijn eveneens weg.
Haar leeftijd volgens de dierenarts is tussen de 6 maand en een jaar oud. Ik heb voor haar ook een kooi moeten kopen omdat ik haar nu niet los in huis kan laten lopen als ik niet thuis ben. Ze is heel braaf en zelf tam. Als je haar wilt zien kan je foto's aanvragen en die stuur ik dan door via mail of facebook eventueel.

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: Gevonden en fret die gered is zoekt een goede thuis.

Berichtdoor Bientje » wo mar 18, 2015 8:59 am

Hallo Stefke,

Ben je op facebook al lid van onze groep?

https://www.facebook.com/groups/197842353573539/

Misschien kan je het daar ook even in zetten. Tegenwoordig zitter en veel meer mensen daar op dan hier op het forum ;)

stefke
Berichten: 0
Lid geworden op: di mar 17, 2015 4:17 pm

Re: Gevonden en fret die gered is zoekt een goede thuis.

Berichtdoor stefke » wo mar 18, 2015 4:36 pm

Ah thx Bientje :-)


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten