Mijn 2 fretjes verloren uit zedelgem

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
schoonheid001
Berichten: 5
Lid geworden op: di jan 17, 2006 10:16 pm

Berichtdoor schoonheid001 » di jan 17, 2006 10:32 pm

:) Hallo aan iedereen.Ik ben blij hier te zijn en te mgen zijn.Ik ben namelijk wat droevig omdat ik mijn twee bengeltjes kwijt ben.Ze staan al op de forum verloren.Ik ben tot nu toe nog altijd opzoek naar elvis en presto.En ik mis hen enorm.Mijn jaar is goed begonnen dacht ik maar neen...Op 11 januari ontslag gehad op het werk na 2 jaar bewezen diensten en op 12 januari mijn fretejs weg.Die avond was ik niet thuis.Ik voel mij schuldig en rot tergelijke tijd omdat ik er zo machtteloos tegenover sta om hen te vinden.Nu ik krijg hulp van vele mensen om mijn zoektocht verder te zetten.Veel dierenvrienden helpen mij.en natuurlijk echtte frette liefhebbers zoals jullie doen ook mee!!!.Ik wil je toch uit de grond van mijn hart jullie danken.Bedankt voor jullie steun .Wie weet krijg ik mijn bengeltjess terug ~_~ !@#$ !@#$ ~_~

mega
Berichten: 34
Lid geworden op: do okt 13, 2005 9:14 pm

Berichtdoor mega » di jan 17, 2006 10:40 pm

hallo,
ik hoop uit de grond van m'n hart dat je ze terug zult vinden!! ik woon in izegem, een heel stuk verder maar we zullen zeker uitkijken naar twee fretjes!
groetjes an en sita

karendeclercq2001
Berichten: 178
Lid geworden op: di okt 11, 2005 8:39 pm
Contacteer:

Berichtdoor karendeclercq2001 » wo jan 18, 2006 6:13 pm

Ik duim voor je tijdens de zoektocht!

mammon

Berichtdoor mammon » wo jan 18, 2006 9:19 pm

~z~

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jan 26, 2006 2:32 am

ik hoop zo heel hard mee met iedereen hier dat je elvis en presto snel mag terugvinden. Als hier iemand voor een moeilijke karwei staat , een examen of zo, dan brand ik altijd een kaarsje. Ik ben niet overgelovig ofzo, maar mijn kids zien dat gewoon als een teken dat mama aan hen denkt. Ik zal er morgen eentje branden voor jullie, je weet maar nooit! Veel geluk!
Afbeelding

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » do jan 26, 2006 10:47 am

ook wij duimen met al onze vingers en pootjes, hopelijk vindt je ze snel terug.

mammon

Berichtdoor mammon » vr jan 27, 2006 5:51 pm

~z~

maxi

Berichtdoor maxi » vr jan 27, 2006 5:59 pm

Kan er iemand van het bestuur of de moderators , dit mens
verwijderen van het forum . Nu word ze echt laag bij de grond :@

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma jan 30, 2006 12:24 am

hallo, heb je al iets gehoord van je fretjes sinds dit berichtje? Hou ons op de hoogte, hé?
Afbeelding

Hope

Berichtdoor Hope » ma jan 30, 2006 10:09 am

Ja, eentje is al terecht.
Staat in het postje hieronder.

Groetjes

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jan 31, 2006 1:25 am

:P Sorry Hope, voor de grootste computerleek onder jullie, wat bedoel je met "het postje hieronder"?
Ik vind dus niks hé, en ik was toch wel benieuwd naar goed nieuws!! Hellep!! :D
Afbeelding

karendeclercq2001
Berichten: 178
Lid geworden op: di okt 11, 2005 8:39 pm
Contacteer:

Berichtdoor karendeclercq2001 » di jan 31, 2006 6:30 am

De topic onder deze topic. Daarvoor moet je terug gaan naar 'Lost and Found'. En de titel is 'eentje is terecht' als ik mij niet vergis.
1 van haar fretjes is dus al terug, nu het andere nog..

KittyKatja
Berichten: 103
Lid geworden op: wo mei 25, 2005 2:02 pm

Berichtdoor KittyKatja » do apr 13, 2006 12:56 pm

hallo ik woon in zedelgem, en ik heb al een blaadje zien hangen in de GB dat er 2 fretjes verloren waren in, zedelgem, zijn dat de jouwe? ik vind dat echt massas erg, ik moest er telkens naar kijken, ik zou zot komen moesten mijn 2 lieverdjes weg zijn! heel veel succes en hopelijk komt het 2e nog steeds verloren fretje vlug terug of wordt het gevonden!!!!!ik duim met je mee. (ps: waar in zedelgem woon je juist?)
*Vele * Knuffels*
~Nino~frodo~ en ~Katja~
[IMG]http://usera.imagecave.com/kittykatja/koddiek-copy.jpg[/IMG]


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten