Verloren te Hasselt

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr nov 02, 2007 9:27 am

Er werd op donderdag 1 november in Hasselt centrum een fretje verloren.

Het gaat om een 2 jarig rammetje en hij luistert naar de naam Flynn.

Wie informatie heeft kan contact opnemen via 0495/28.63.28
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 02, 2007 12:53 pm

Zijn er meer details geweten?? Is het een wildkleurtje of een albino of ...? En echt in de binnenstad verloren of nog daarbuiten??

Ik kan de eigenaars alleen aanraden het ook in de dierenspeciaalzaak "De Valk" te gaan vragen. Daar worden vaak gevonden dieren naartoe gebracht. Davy en Ulrike (de zaakeigenaars) ontfermen zich dan gewoonlijk over die beestjes tot er meer van geweten is of tot het baasje in kwestie opduikt. Wij zullen alleszins uitkijken of we het kereltje ergens zien. Hopelijk komt ie vlug terug thuis, succes!!

(Indien de baasjes contact willen opnemen met iemand in de buurt : ze kunnen ons altijd bellen : 0495/81.71.44 of 011/31.22.65)
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do nov 22, 2007 4:32 pm

Hoi,

Ik heb een gedumpt/gevonden fretje in huis, ik heb zelf geen ervaring met fretjes en er ook de plaats en de juiste kooi niet voor. Ik heb een caviakooitje geleend van een kennis om ze voorlopig even in te zetten. het fretje bijt naar mij als ik de kooi open doe voor eten te geven, ik kan haar geen ongelijk geven want ik heb schrik van fretten ;)

Ze is zo snel mogelijk op zoek naar een verzorgplaats .. liefst een opvang?? Ik wil niet dat ze terecht komt bij mensen die eens "een fret willen proberen" want dan wordt ze misschien opneiuw ergens afgezet.

Ze werd gevonden in Hasselt, op het speelpleintje aan de vlinderstraat (heel veel appartementsblokken). Mogelijks is ze afgezet, dat gebeurd daar wel vaker op dat plein.

Hopelijk komt ze snel goed terecht.

Groetjes Bart en het fretselke Dit staat op kapaza misschien gaat het over hetzelfde fretje wildkleur of harlekijntje voor zover ik het ken
Afbeelding


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten