opvang/ eigenaar gezocht voor gevonden fretje

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
racers_elite
Berichten: 0
Lid geworden op: zo jun 01, 2008 8:55 pm

Berichtdoor racers_elite » ma jun 09, 2008 11:47 pm

leuk dat snowy zo snel terug thuis is geraakt
de mensen van het asiel zullen erg blij zijn dat hij goed geneest en dat hij terug bij zijn baasje is

ik wil die mensen ook zeker bedanken om het diertje binnen te nemen (ook al zijn ze normaal enkel honden en katten binnen nemen)
en om ons,als vreemden, toe te laten een plaatsje te zoeken in de opvang (want zo'n voorstel word meestal niet erg geaprecieerd)

en wij hebben gewoon gedaan wat voor ons zo logisch leek.
dus geen dank nodig

groetjes

ludwig1605
Berichten: 85
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 12:35 pm

Berichtdoor ludwig1605 » di jun 10, 2008 2:53 pm

Hallo ,

Wel ,Snowy zijn pootje blijkt toch niet gebroken te zijn .Op dit ogenblik krijgt hij alle dagen zijn pijnstillers die de dierenarts mij meegegeven heeft en voor de rest zal de tijd alle wonden wel helen .Hij huppelt ook al vrolijk rond in huis (dikwijls nog op 3 pootjes ) en dit weekend ga ik hem even terug bij mijn andere deugnieten laten .Ben benieuwd hoe die zullen reageren op de reiziger die toch al een stukje van de wereld heeft gezien .

Groetjes,
Ludwig en Snowy ,Babsie ,Kissy ,Bino en Sheba met haar 9 schatjes


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 20 gasten