VERLOREN FRETJE GEZIEN IN KORTENBERG!!!

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
nele83
Berichten: 21
Lid geworden op: di mei 12, 2009 9:13 am

Berichtdoor nele83 » za mei 30, 2009 12:16 am

Hallo!
IK reed net in kortenberg en zag ineens een beestje voor mijn auto oversteken, ik rem heeel hard, en kan nog net zien dat het helemaal geen kat is (zoals ik aanvankelijk dacht) maar het voortbewegen van het beestje was mij wel heel herkenbaar.(ik heb zelf ook 2 fretjes)
Het was duidelijk een fretje.
Ik ben dan gestopt, maar het fretje is een tuin ingelopen in de kiewitstraat 14 in kortenberg.
Aangezien het stikdonker was in die tuin kon ik het niet meer terug vinden en heel ver durfde ik oo k niet te gaan in die tuin.
Dus moest er iemand een fretje kwijt zijn in de buurt van kortenberg.. jammer genoeg kon ik het dus niet terugvinden, want ik heb er nog eventjes gezocht,maar met al die struiken was dat onbegonnen werk!

groetjes Nele

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » za mei 30, 2009 2:12 am

Ik woon in Kortenberg, kreeg toch wel ff schrik da die van mij ontsnapt zouden zijn (of 1vd 2 aangezien het om 1 fretje gaat),ben net nog gaan zien. Ik zag nog beweging dus ben gerustgesteld. :) Ik zal mee uitkijken naar dat ene fretje.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » za mei 30, 2009 9:29 am

Binnenkort weer ambiance in het kippenhok in Kortenberg ;-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

nele83
Berichten: 21
Lid geworden op: di mei 12, 2009 9:13 am

Berichtdoor nele83 » za mei 30, 2009 5:57 pm

aah zeker ambiance in de kippenhokken in kberg!
Waar woon je juist in kortenberg? ik ben van everberg! maar woon tijdens de week in brussel, waar ik ook mijn fretjes heb, maar in de week komen ze meestal mee naar everberg!
groetjes

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » zo mei 31, 2009 11:56 am

Ik woon vlakbij de brug, alé, zo na de Delhaize de brug op, en dan aan boogstock indraaien, naar beneden aan het station, ik woon in de Driewilgenstraat ;)

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » zo mei 31, 2009 1:16 pm

zal ook oogje int zeil houden werk daar , heb daar auto dienst
, kom zo beetje overal , in kortenberg erps kwerps meerbeek en everberg


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten