allooooo

Sinds enige tijd zit er op ons forum ook een fretje. Zijn naam is Fred Raket en hij maakt de meest hilarische toestanden mee, valt van de éne verbazing in de andere en weet zich steeds uit de slag te trekken. Samen met Paasje, Paassinneke en de kat beleeft hij de gekste avonturen. Hier lees je meer over zijn belevenissen. Veel plezier ...
Fred Raket
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 6:24 pm

Berichtdoor Fred Raket » wo aug 30, 2006 6:40 pm

Allooooo,

Paasje heef gezegt ik mag ier wa kome spele, bij allemaal chekke sotte mense. Den 1e al wa chekker dan den andre. Paasje segge da ier feel andre paasjes sijn mè proertjes en susjes fan mij. Ikke mij ier wa amusere want paasje had ni feel tijd foor mij, heb dan maar zijne konfetuurpot fan tafel geduwd en nu eef hij noch minder tijd. Ben dan kat maar wa chaan treitere, pff, sot peest. eef last fan winderegheit, pegint altij te plaze als ik passeer.

Ikke nu pijna 1 week pij paasje, ma paasje mij al èèèèèl chraach sien. Chistere eef hij zeker 2 minute mè mij aan sijn finger rondchelope, heb eel et huis gesien, laatste wa ik sag was lafabo en waterkraan, toen èb ik maar finger losgelate. Raar so een finger, als che da fast pakt mè tandjes pegint paasje freemde taal te spreke. krijgt dan rondleiding in uis en lafabo mè waterkraan, raar :~

fandaach ook paassinneke cheholpe. sjampoo chepakt en door uis chelope, was tof, tot paassinneke op gat lag. èb toen neus fastgepakt om aar recht te elpe, paassinneke spreekt ook freemde taal. Taarna moest ik in kooi, op angmat. ikke doke chedaan.

morche weer froeg dach, paasje en paassinneke chelukkig make mè sotte kuren, éééél fermoeiend.

Kusjes en ne knauw, waar da chet chraach ebt, van Fred raket


[Gewijzigd door Fred Raket op 2006-08-30 18:41:48]

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » wo aug 30, 2006 6:58 pm

hahahahahha lol :D supper
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

minoes

Berichtdoor minoes » wo aug 30, 2006 7:21 pm

Hahahahaha geweldig zo een kennismaking hoe oud of jong is die rakker?????

Zo te horen nog veel werk aan de winkel bij jullie met opvoeden.

Hoop nog veel van je avonturen te kunnen lezen Fred Raket.

Als ik niet beter wist zou ik denken dat je een broertje bent van onze Lot de Heks.

groetjes Minoes en haar duivelsbende.

Lies
Berichten: 109
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 3:22 pm

Berichtdoor Lies » wo aug 30, 2006 7:29 pm

hihi keep up the good work, fret raket!! goe bezig je baasjes dolgelukkig te maken!! :D :D :P

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo aug 30, 2006 8:23 pm

hey
welkom!!
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do aug 31, 2006 1:43 am

AfbeeldingAlloo Fred Raket!! Hier met de Bende van Zeven uit Hasselt!! Ge moogt van geluk spreken dat ge die taal van u moogt bezigen, toen wij die hier aan onze Chief hadden geleerd, bekeken ze ons baasje alsof ze dringend vervoer tot Geel nodig had!! Nu spreekt ze alleen in stilte nog zo tot ons, maar dat zijn dan ook de "onwijs gave"
momenten van vertrouwen tussen ons :P !!

We vinden het dus alle 7 even plezant dat er es eindelijk iemand is die zijn fretsel het woord laat doen, ze noemen het hier dan wel een frettenforum, maar hebt ge ter hier al veel gezien?? Wij niet dus. Wij proberen hier dagelijks verbinding met de Ark te krijgen op die uurtjes dat wij de woonkamer onveilig maken, maar die rechtstreekse vervindingsknop vinden we dus niet!! Wel eentje die voortdurend gekke mannetjes doorstuurt, en dan krijgt baas daar boze mails op terug. Ach, wat hebben die mensels toch lange tenen hé? (Wel heerlijk om in de bijten btw!!) We willen u bij deze dan ook nog heel veel plezier wensen op het forum en de rest van de site, maar kom u maar zo rap mogelijk eens laten zien, want uwe schrijfstijl doet mijn baasjes goed. Ze lagen krom van 't lachen, maar dat recht helpen met de neus hebben we toch maar niet geriskeerd :D :D Afbeelding
Afbeelding

Fred Raket
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 6:24 pm

Berichtdoor Fred Raket » do aug 31, 2006 8:22 am

mokkemok

allooooo, ikke teruch fan angmat af, chenoeg doke chedaan. feel plesanter sjatte mè checke mense. Paasje teze morge èèèl lang freemde taal chesproke, was schoen kwijt. ikke ni eerlijk finde, ij eeft er toch nog éne :? waarom mach ik andre ni ebbe :?
pfff, paasje tan maar andre schoene chepakt, tof, ikke dan tweede schoen ook krijche om achter kas te stoppe.
kat wee cheblaze teche mij, ikke teze keer ne keer teruch cheblaze, wa sij kan kan ikke ook. kat nu noch pozer op mij, is op kas chespronge, ma èb da al es choe pekéke, en ikke sal taar ok noch wel es op cherake. Paassinneke èb chezecht ikke moet pinnekort naar vetere, vetterrereeee, fetteredinges, allééé, fettereneir ofsoiet. Paassinneke spreke fan chroooooooote spuit. ikke ni wete wa da is, maa et lijkt mij wel plesant om mè fetereneir te spele. ikke altij chraach spele. paasje weet da, als ikke wil spele pakkerke, ij rap foete wegsteke :P . als ikke tan foete finde ikke lekker knauw cheefe, paasje tan weer freemd spreke en weglope op één peen :D

oooooh, oor paassinneke mè ete afkomme. ikke krijche lekker en fééél ete, ikke chroot worde en sterk, paasje en paassinneke ééél fier op mij sijn. tataaaaaaaa
kussen en ne knauw waar dat get graag hebt, van Fred raket

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do aug 31, 2006 9:42 am

dit is gewoon grandioos
leuk hoor!!! :D :P :D :P :D :P
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do aug 31, 2006 12:46 pm

Wees welgekomen Fred Raket . Ik lig hier bijna dubbel met wat ge allemaal uitspookt met uw bazeke en bazinneke . Maatje , gij hebt het daar goed hé . Mijn 3 fretjes kunnen nog niet typen ( ik laat ze niet met de pc spelen ) maar zeggen dat ze denken dat gij ergens in Antwerpen moet wonen . Missy heeft gezegd dat als uw baaske vreemde taal spreekt ge eigenlijk niet moet luisteren . Jaja , als ik vreemde taal tegen haar spreek dan zoekt ze altijd om te tijd te verdrijven naar een nieuw iets om mee te spelen of om mij weer vreemde taal te doen spreken . Freddy en Ziggy kijken wel raar want een pot konfituur kennen ze niet . Goed , nu ga ik je laten vriendje , doe uw baaske en bazinneke de groetjes van ons hier hé .

Groetjes , Marc en the wild bunch .

Fred Raket
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 6:24 pm

Berichtdoor Fred Raket » do aug 31, 2006 1:58 pm

mokkemok

allooooo, ikke nog is cheprobeert om op kas te springe. ikke nu sere neus en ni op kas cheraakt. ikke èb ten indruk da kas iedre keer wa ferder sta, of ikke spring nog ni ard chenoeg.
missy eef chemakkelijk spreke, ni luistere naar paasje, sij weet ni oe ard da paasje kan roepe seker?
èb al wel chemerkt da folumeknop fan paasje dikke teen noemt. oe arder che daar in pijt, oe arder paasje roept :D :D
Paassinneke ni blij mè mij fandaach. Wou elpe mè opruime en èb aardrocher in kelder gesmete. aardrocher kan ni choe teche trappe doen. aardrocher nu kapot en paassinneke aar aar sta naar alle kante. precies mijne staart als ikke juist ferschote pen fan iet :D :D Paassinneke eef chezecht da fettereneir fraak sal neme, wie is fraak :? ikke ni kenne fraak, fraak ook fretsje :?
kat fandaach ni meer chesien, is nikske, lekker rustech. ikke wel drolleke in aar water chelegd, sij nu chockomellek èbbe :D

ikke wech, cha aan deur wachte tot paasje thuis komt. paasje tan mè mij spele

tataaaaa
kussen en ne knauw waar dat get graag hebt, van Fred raket

minoes

Berichtdoor minoes » do aug 31, 2006 2:19 pm

Helloooooooow Fred,

Hier met Jaapie uut Holland.
Heb ff brutaal de laptop van vrouwke gepakt (Baasje slaapt toch heeft de hele nacht moeten werken die gek)
Heb hier ook een kattevriend :D :D :D Heb nog wel een paar leuke tips voor je hihihihihi. Op rug springen is leuk net rodeo.
Mij is wel gelukt op de kast te komme.
Wel lang geduurd maar via stoel op tafel en dan op kast ging wel.
Nu niet meer die krijskat heeft me verklikt en nu heeft bazinneke de stoelen verder weggezet.
Flink blijven oefene doe ikke ook ik spring nu al ongeveer 1,5 meter ver en 1 meter hoog.
Ben nu vollop bezig met mijn zoons de tips en trucks te leren maar wil nie zo lukken maar wel mijn dochter die is goe joh die sprong van de week zo van de stoel ( weggezet maar nie goe genoeg hahahahahahaha ) op de tafel en zo in een hoge plant waar ze helemaal bovenin zat te schommelen.Gaaf was da.
Nu moet ik snel doen alsof ik ga slapen want anders heb ik straks probleme.

mokkies van Jaap en familie uut Hollanda.

fret_gyzmo
Berichten: 93
Lid geworden op: zo mei 02, 2004 6:06 pm

Berichtdoor fret_gyzmo » vr sep 29, 2006 7:54 am

H I L A R I S C H......

Raket, ge seit nen echte!
merry meet, merry part and merry meet again
blessed be
Conny en Gyzmo, Rune, Chanelle, Casper en Luna
http://be.msnusers.com/frettigefretsels/shoebox.msnw
http://usera.imagecave.com/fret_gyzmo/


Terug naar “Dagboek van een fret, Fred Raket.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten