sjoensmeer chordijne en natte katte

Sinds enige tijd zit er op ons forum ook een fretje. Zijn naam is Fred Raket en hij maakt de meest hilarische toestanden mee, valt van de éne verbazing in de andere en weet zich steeds uit de slag te trekken. Samen met Paasje, Paassinneke en de kat beleeft hij de gekste avonturen. Hier lees je meer over zijn belevenissen. Veel plezier ...
Fred Raket
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 6:24 pm

Berichtdoor Fred Raket » ma sep 04, 2006 3:44 pm

mokkemok

ikke nu nog is tijd om mè checke mensje te sjatte, fandaach paasje noch ni feel gesjien; ikke chistere sjoenplink chefonde en taarmee mijn pootekes getaan. paasje ok altij schone swarte schoene aan, ikke tus ook. paassinneke éééééél ard roepe teche ikke. sij ni tof finne ta ikke allemaal schone foetjes op witte floer ebbe chesèt. ikke nog cheprobeert om sjoenplink pij kat te ferstoppe, ma paassinneke ni so dom, paassinneke gesjien ta foettekes ni fan kat sijn.
fandaach kat toen fersjiete. ikke slot fan katte luik ticht chetaan. kat wou naar pinne springe en eef nu platte snuit. kat lag rapper penede dan da se pove aan te trap was. pfff, stom peest. natien ikke lekker geslape in kattemant. katteprokskes ok féééle lekerrer tan fretteprokskes. ma kattepak ok feel arder sjtinke tan mijne pak. ikke pinnekort es wa waspoeier in kattepak flikkere, misschien tan wa minder sjtinke.
ikke noch tof chespeelt mè paasje, ikke éél oog in chordijne klimme, en paasje tan alle sotte kuren toen om mij uit te chordijne te krijche. ikke choe fast ouwe. paasje éél ard chetrokke en tan chordijnpuis op appel chekreche. paassinneke ard lache. paasje eerst poos ma tan ook ard lache. ikke ook lache.
kat noch altij puite sitte, ma nu eel ard nat. is pechinne rechene :D kat ni echt lache, ikke wel :D :D
ikke teruch lekker in kattemant kruipe en noch toke toen


[Gewijzigd door Fred Raket op 2006-09-04 15:45:49]
kussen en ne knauw waar dat get graag hebt, van Fred raket

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma sep 04, 2006 6:30 pm

:D :D :D :D dagboek??? Elke dag lol ;)
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma sep 04, 2006 8:34 pm

hahahaha (valt van de stoel, rolt over de vloer en komt ni meer bij vant lache) :D:D:D:D
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » wo sep 13, 2006 3:42 pm

ik heb al die verhaalkes hier zitte leze op het net, is gewooooooooon hiiiiiiiiiiilarisch geschreve, en ik zie het mijn fretten zelf ook zeggen... typen kunnen ze niet... gelukkig :P kga ze nu es gaan uitlaten zie, de beestjes zitten daar ook maar te wachten....
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

Gebruikersavatar
NancyMichel
Berichten: 193
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 6:35 pm

Berichtdoor NancyMichel » wo sep 13, 2006 10:31 pm

geweldig ! 'k zie 't zo gebeuren :D :D
groetjes,

Nancy, en een pootje van Zina, Gooffy en engeltjes Knabbel & Babbel, Yoshi , Bo en Winter

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do okt 05, 2006 1:43 pm

Echt de max van een verhaaltjes. Fred Raket ge zijt den beste ;) Doe zo verder, dan kunnen we ier nog es goe lachen.


Terug naar “Dagboek van een fret, Fred Raket.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten