Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
Gebruikersavatar
fetch
Berichten: 0
Lid geworden op: za jun 09, 2012 2:57 pm
Locatie: Aarschot

Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor fetch » za jun 30, 2012 9:38 pm

Heeft er iemand ervaring met de webshop van dierenspeciaalzaak "Casper" op fretten.nl ? Ik zou er namelijk best wel een grote bestelling willen plaatsen, maar wil eerst horen of iemand anders er goede/slechte ervaringen mee heeft.

Ze zijn precies iets goedkoper dan zooplus.nl voor de frettenkooien van Ferplast en Totally Ferret voeding én ze verkopen Yesterdays News :)

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor a3ke » za jun 30, 2012 9:40 pm

Zendkosten voor de kooien lopen nogal snel op ...

Anderzijds niets dan goede ervaringen met casper

Staan al op het forum maar vind zelf niet direct terug
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Jamjam
Berichten: 0
Lid geworden op: di jan 10, 2012 11:13 am
Locatie: Mariakerke (Gent)

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor Jamjam » zo jul 01, 2012 10:25 am

Ikzelf heb ook niet anders dan goede ervaringen bij fretten.nl! Ik koop daar bijna maandelijks :) Nog nooit problemen mee gehad. Ook mijn kooi komt van daar (zo een furet tower van ferplast).
Snelle levering ook. Ben er heel tevreden over :)
Groetjes van ons allemaal

Flobbe (fretseltje)
Casper,Devil, Diablo, Figaro & Goulash (poezen)
Ravioli & Spirelli (konijntjes)
Scruffy (Cavia)

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor daikiri » zo jul 01, 2012 12:28 pm

betrouwbaar hoor, werk al lang met hun..
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor jeanine » zo jul 01, 2012 4:49 pm

Vroeger kocht ik daar regelmatig en zonder problemen. Een grote zaak in het Noorden van Nederland, een bezoekje waard als je in de buurt moet zijn. Nu enkel die zaken die ik wil en nergens anders kan vinden. De transportkosten maken de aankopen duurder soms dan hetzelfde product ergens anders waar er geen kosten of minder aan zijn. Vergelijken loont soms de moeite. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
fetch
Berichten: 0
Lid geworden op: za jun 09, 2012 2:57 pm
Locatie: Aarschot

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor fetch » zo jul 01, 2012 6:10 pm

De transportkosten maken de aankopen duurder soms dan hetzelfde product ergens anders waar er geen kosten of minder aan zijn. Vergelijken loont soms de moeite. ;)
Waar koop jij dan zoal je spullen aan? Ik vind voorlopig geen webwinkel die echt goedkoper is voor kooi (zou een Furet XL willen kopen), voeding, bakvulling, etc. maar mss ben ik gewoon op de verkeerde websites aan het kijken

Bedankt voor de feedback allemaal, by the way!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor Peewee » zo jul 01, 2012 6:38 pm

Vroeger kocht ik daar regelmatig en zonder problemen. Een grote zaak in het Noorden van Nederland, een bezoekje waard als je in de buurt moet zijn. Nu enkel die zaken die ik wil en nergens anders kan vinden. De transportkosten maken de aankopen duurder soms dan hetzelfde product ergens anders waar er geen kosten of minder aan zijn. Vergelijken loont soms de moeite. ;)
Vanaf 50€ (en onder de 30kg) zijn de verzendkosten gratis, daar zit je toch snel aan? (alle ik toch, bestel altijd een grote zak TF en een grote zak Orijen, wel bij zooplus weet niet of ze Orijen bij Casper hebben)

Fin ja onlangs een nieuwe Atlas 40 besteld en ook zonder problemen hier geraakt ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor a3ke » zo jul 01, 2012 8:33 pm

Voor kooien is/was er een tijd dat ze extra vroegen bij casper (want dan zat je snel boven het maximumgewicht)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor jeanine » zo jul 01, 2012 8:51 pm

Zoveel mogelijk via internet na vergelijking ;)
http://www.zooplus.nl/shop
Casper levering weer andere voorwaarden zie ik :domhoog:
Bezorgkosten Nederland/België/Duitsland:
Bestelbedrag onder de € 50,00:
voor pakketten tot de 30 kilo -> Verzendkosten € 4,50
voor pakketten van 30 kilo en zwaarder -> Verzendkosten € 9,00
Bestelbedrag boven de € 50,00:
voor pakketten onder de 30 kilo -> Uw pakket wordt gratis geleverd!
voor pakketten van 30 kilo en zwaarder -> Verzendkosten € 4,50

http://www.food4pets.be/voeding
http://www.onlinedierenspeciaalzaak.com ... 27S%20NEWS bakvulling
Bij Zooplus is de Savic vergelijkbaar met een Nation fors duurder(+- €100) geworden nu en bij Casper nu weer voordeliger.
Ik gebruik de XL x 2 en eerlijk gezegd zou ik nu voor deze gaan http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... oog/100543
De Xl is een ruime kooi en goede kooi, wel moeilijker om te kuisen. Je moet of in de kooi kruipen door het kleine deurtje of de kooi gedeeltelijk demonteren en de onderbak losmaken.
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor Peewee » zo jul 01, 2012 10:42 pm

Voor kooien is/was er een tijd dat ze extra vroegen bij casper (want dan zat je snel boven het maximumgewicht)
Nog steeds maar de voorwaarden om te verzenden naar België zijn weer aangepast, voor een kooi van ferplast ( de xl versie) komt er 5 euro bij maar aangezien de kooi meer dan 50€ kost blijft het enkel bij die 5€
Casper levering weer andere voorwaarden zie ik
Idd daarmee dat ik het aanhaalde ;) heb ook een tijd niets meer besteld gehad daar omdat het toen idd duurder uitkwam om daar te bestellen, denk dat ze te veel klanten zijn verloren en er mss daarom terug van zijn afgestapt? :idea:
De Xl is een ruime kooi en goede kooi, wel moeilijker om te kuisen. Je moet of in de kooi kruipen door het kleine deurtje of de kooi gedeeltelijk demonteren en de onderbak losmaken.
Das ook waar, de XL was ook mijn eerste kooi toen ik begon met fretten maar was die snel afgedankt :hammer: hatelijk om uit te kuisen, dagelijks viel nog mee als het enkel om de kakkebak te doen was (maar dan mocht er nog niets uit de bak gegraven zijn geweest) maar om er hangmatten in te hangen moet je bijna een slangenmens zijn :bow:

Nu heb ik de Ferret Nation al jaren en van handig gesproken ;) (die is wel een pak duurder maar vind het toch waard) hoewel de kooi die Vicky thuis heeft staan ook niet mis is qua prijs, kwaliteit en handigheid, de kooi in kwestie:
http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... oog/100543
Afbeelding

Groter en handiger dan de Ferplast XL en dat voor zo'n 30€ goedkoper ;) hangt er natuurlijk vanaf hoeveel plaats je hebt voor een kooi, ze is natuurlijk hoger dan de XL maar die is dan weer zo (naar mijn mening) onhandig diep. (Als je die naast een kast gaat zetten zal die er voorbij uitsteken waarbij dat bij de Nation en de bovengenoemde kooi niet het geval is, kwestie van een beetje esthetiek, feng shui of hoe je het wil noemen in huis ;) )

Goed de keuze van de kooi is natuurlijk persoonlijk maar toch wel enkele voor en nadelen uit ervaring aanhalen zo kan een eventuele miskoop voorkomen worden ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor Peewee » zo jul 01, 2012 10:53 pm

Ohja, nog een andere kleine opmerking, je kan altijd de kooi van bij zooplus laten leveren (vanaf 25€ leveren die toch gratis) en de andere spulletjes, voer, bakvulling bij Casper bvb zo heb je geen extra verzendkosten (waardoor als je de XL zou nemen de prijs toch uiteindelijk evenveel zou zijn en blijf je onder de 30 kg bij Casper ) denk dat je zo goedkoper zal afzijn ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
fetch
Berichten: 0
Lid geworden op: za jun 09, 2012 2:57 pm
Locatie: Aarschot

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor fetch » zo jul 08, 2012 10:22 pm

Bedankt voor de feedback iedereen!

Heb net een bestelling geplaatst op Casper voor al bakvulling, 2 harnasjes en een carrier.

Voor de kooi zijn we er nog niet helemaal uit, maar het zou mss toch een Ferret Nation worden ... maar we hebben nog wel wat tijd om te beslissen en dan te bestellen :D

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor ufo » ma jul 09, 2012 9:37 am

Je kan de Ferret nation ook kopen bij Zowiezo in Kontich
Het is de moeite om een ritje te Alken naar deze winkel , ze hebben heel veel fretten spullen
De winkel is alle dagen open behalve op maandag , je kan er altijd eerst even naar bellen om te horen of ze de Ferret nation op voorraad hebben
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor Margiet » ma jul 09, 2012 1:29 pm

Morgen volgt de, waarschijnlijk bevestiging, van bij JP (Zowizoo), Robin & Deborah!! :rol:

(Of wat had je gedacht, Anneke? ;) )
Afbeelding

hylke123
Berichten: 0
Lid geworden op: za mar 26, 2011 2:59 pm

Re: Dierenspeciaalzaak "Casper" / fretten.nl

Berichtdoor hylke123 » wo okt 10, 2012 7:54 pm

Ik bestel er regelmatig voor de ratjes! Heel goede service, leuke spullen, en vanaf 50€ gratis verzending! én je krijgt er dan vaak nog een extraatje bij!!


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 13 gasten