PARKIETJE in Temse

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
mammon

Berichtdoor mammon » ma jun 26, 2006 4:47 pm

hier bij ons heb je om de hoek ook een dierenwinekl waar je weinig van fretten vind maar genoeg over andere dieren ,het is een klein en mooi winkeltje
de dieren die ze er hebben,zitten (voor mij )proper
er zitten ook 2 maal 2 fretten dus in het totaal vier mannetjes ,die diertjes zitten er nu bijna twee jaar want ze geraakt ze niet kwijt
in het kooitje liggen afwisselend krantesnippers of zagemeel
ze hebben een klein drinkpotje staan met vers water elke dag en de brokken liggen in de kooi verspreid er staat een hoek van een kartone doos in waar de fretten in liggen te slapen
het zijn vier albino mannetjes van ongeveer 2-3 jaar en ze kosten 100 euro of 110 euro het stuk

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » vr jul 21, 2006 9:23 am

Jezus, dat vind ik zo triest hé.
Ik zou al goesting hebben om die fretjes te gaan ontvoeren..... ~_~
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

EefVL
Berichten: 43
Lid geworden op: vr dec 09, 2005 8:32 pm

Berichtdoor EefVL » vr jul 21, 2006 10:42 am

Het is heel erg maar koop ze niet want er komen gewoon andere sukkelaars in de plaats
Groetjes Eef
katten: Luna - Azraël
Frettenin gedachten: Tarzan-Choco-Charel-Totser-Tipsy-Quinto-Gust-Doke


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten