GEJO in Tielt-Winge

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do apr 03, 2008 11:24 pm

Gejo is een van mijn tot nu toe nog favo dierenwinkels het is de enigste winkel waar ik nog geen ziek dier heb gehad .... Aklhoewel ik heb eigenlijk nog niet echt een ziek diertje gekocht

jakke
Berichten: 0
Lid geworden op: za jan 23, 2010 2:59 pm

Re: GEJO in Tielt-Winge

Berichtdoor jakke » za jan 23, 2010 3:04 pm

hallo,

ikzelf heb jaren gewerkt als jobstudent in "de gejo" en val hier zowat achterover van hetgeen ik allemaal lees. de dieren worden allemaal zeer goed verzorgd, en de eigenaar doet heel vaak bijscholingen/cursussen. natuurlijk sterft er af en toe een dier, maar dat er dagelijks emmers dode dieren worden weggegooid is gewoon een flagrante leugen en een poging om de goede naam van deze zaak door het slijk te halen! en dan maar reclame maken voor de zaak waarin je zelf werkt(e?) kimmy?

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: GEJO in Tielt-Winge

Berichtdoor jeanine » za jan 23, 2010 4:58 pm

Als ik dit hier eens overlees is dit topic toch al enkele jaren oud.Zo veel te beter als het nu in orde is ;)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: GEJO in Tielt-Winge

Berichtdoor Angelke » za jan 23, 2010 6:51 pm

De tread zelf is van 2005 dacht ik nu ik ga er al van 2005 en heb er echt nooit klagen van gehad .. ja de honden zaten er wat krap maar dat is voor zover ik weeet overal zo geweest of ze zaten ruimer maar met veel te veel dus komt ten ene uit ze zaten krap maar proper...

En dat van die handschoenen nu in die bijna 5 jaar dat ik er ga ... nog nooit gezien.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten