PETCENTER in Schullen

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » di jul 04, 2006 10:31 am

mijn ervaring; schandalig!!!
mega duur, dieren verwaarloosd, ze kennen er percies geen bal van en in mijn ogen een zaak om te sluiten
is mijn mening, maar denk da ik hier wel gevolg in vind

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » wo jul 05, 2006 12:30 am

en was blijkbaar nie goe wakker, zo e spelfouten (@) (@) (@)
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo jul 05, 2006 2:43 am

Zijt gij daar binnen geweest?? Ik was 5 jaar geleden al vooraf gewaarschuwd door andere dierenvrienden. Daar kan ik voor mijn eigen gemoedsrust weer beter buiten blijven, denk ik!! Het is naar het schijnt een heel leuk assortiment, idd peperduur en het is er voor de diertjes voor zover ik heb gehoord een hel!! Nee, ik rij wel eens per maand naar Zoomart, al ligt dat dan in Kontich!! Dat ene uurtje op en terug zal het ook niet maken. Moest je eens willen meerijden, laat maar horen!! Afbeelding
Afbeelding

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » wo jul 05, 2006 9:31 am

awel, als je nog eens gaat, geef ma seintje, ben nog nie in kontich geweest.
ma doe het via het frettenforum, menne msn ligt platter dan plat en krijg het nie terug opgestart
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo jul 05, 2006 11:07 am

Oké, zal voor augustus, ten allerlaatste den 31ste worden, anders is die ellendige school weer bezig!! Zal het melden komen!! Groetjes!! Afbeelding
Afbeelding

ratje79
Berichten: 7
Lid geworden op: za feb 25, 2006 2:39 pm

Berichtdoor ratje79 » wo feb 07, 2007 3:35 pm

het is waar wat ze schijven.ik heb daat 1 halve dag gewerkt en het is schandalig in meer dan de helft van de hokken lag bloeid de honden daar zitten in te kleinne ruimtes waar het binnen in een sauna is.eten krijgen die daar 1 keer per dag eten en een pup moet 4 keer per dag eten hebben.de honden daar zijn ziek uitgehongerd en niet opgevoed.dan de katten in hun hok of bench ligt kranten papier maar daar onder licht stront uitgedroogt beschimelt kregen ook maar 1 per dag eten en drinken.dan de knaagdieren en fretten stak men hand in de hok van de fret en die bijt mij toch wel wat natuurlijk te verwachten was zat daar op hout krukken het zelfde als bij de honden die krijdt daar een goedkoop eten en een beetje water.zette dat water er in en begong direcrt te drinken en de fret zelf zag er slecht uit kalle plekken biberen.was daar een hamster aan het bevallen en zegde dat ja laat die maar doen zegde ze daar en de mensen die daar weken zitten niks met dieren is :@ ik heb echt mijn tranen moeten in houden was blij dat ik daar weg was.

veel mensen zeggen dat er daar veel dieren sterven awel geef ze gelijk.
ben ook blij me de nieuwe wed dat ze geen konden en katten meer mogen verkopen


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten