wapa in brugge (blauwe toren industriepark) supergoe!!!

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
liesbeth
Berichten: 7
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 4:29 pm

Berichtdoor liesbeth » di aug 14, 2007 4:18 pm

Wij zijn vorige week achter ons fretje geweest en ik wou er direct nog eentje maar nu zijn we op zoek gegaan naar een zo dicht mogelijke dierenzaak en toen kwam ik hier uit. Een betere dierenzaak kan je echt niet vinden ze zatern er met 3 toen wij keken en hun hok was echt enorm! zeker 2m hoog op 1,50m en 1m diepte! ze hadden er echt alles wat ze nodig hadden! En de prijs is ook goed: €60 en ze hebben al hun vaccin gekregen. Toen we hier naartoe gingen kon ik het dus zeker niet laten om nog een lieverd een nieuwe thuis te geven! Wanneer je zo'n beestje meeneemt naar huis geven ze een foldertje mee meet alle belangrijke weetjes over je lieverd en je kan echt alles vragen dat je wil weten! Ze gaven zelf hun telefoon nummer mee voor als ik nog vragen had. Zo zie je ook dat niet elke dierenwinkel even slecht is! ;)
groetjes liesbeth
exit en pebbles

klaartje
Berichten: 1
Lid geworden op: ma sep 17, 2007 7:49 pm

Berichtdoor klaartje » ma sep 17, 2007 10:16 pm

Hey,! Mijn fret komt ook uit de wappa, al heb ik haar niet zelf gekocht maar de vorige eigenaren. zij waren er ook heel content van! ook vooral van de speeltjes en dergelijke!
veel groetjes! klaartje en Sid
alles voor m'n fretje!

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di sep 18, 2007 9:11 am

Ook al blijft een winkel niet de ideale plaats om fretjes te verhandelen, tof te horen dat er uitzonderingen op de regel zijn.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

minoes

Berichtdoor minoes » di sep 18, 2007 9:39 pm

Een fret uit een winkel is nooit goed te praten hoe goed ze er ook bij zitten,
maar dat is mijn persoonlijke mening. Kwestie van principe.

groetjes, minoes

Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » wo sep 19, 2007 2:17 pm

Het kan natuurlijk wel zijn dat hij er goed bijzat, en voldoende ruimte had, maar namen ze hem ook 2x per dag buiten zijn kooi? Weet je of hij jong genoeg was toen hij de winkel binnen kwam? Is hij gewend aan lawaai en allerlei geuren? In mijn ogen ben je bij een fokker veel veel zekerder van wat je fretje gewend is en wat zijn algemene gezondheidstoestand is. Dus ik ga wel akkoord met Minoes, hoe goed een winkel ook is,aan een fokker die het beste doet voor zijn beestjes kan het niet tippen ;)

KittyKatja
Berichten: 103
Lid geworden op: wo mei 25, 2005 2:02 pm

Berichtdoor KittyKatja » do sep 20, 2007 1:35 pm

ik ben er vorige week nog geweest, toen zaten er twee fretjes, ze sprongen heel de tijd omhoog, om uit de kooi gehaald te worden, mijn hart brak echt, maar er kan echt geen derde fretje bij, ze zitten inderdaad in een grote kooi, en hebben eten en drinken en speeltjes, ze zagen er gezond uit, wat wel erg is is dat ze als knaagdieren beschouwd worden, en op zaagmeel zitten! waar ze zoooo alergies aanzijn!
*Vele * Knuffels*
~Nino~frodo~ en ~Katja~
[IMG]http://usera.imagecave.com/kittykatja/koddiek-copy.jpg[/IMG]


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten