Bart Vander Kuylen

Dierenartsen zijn ook maar mensen, veroordeel hen niet te snel. Langs de andere kant mag je toch net dat ietsje kritisch wezen tegenover de persoon die zich bekommert over de gezondheid van jouw fretsels. Hier kan je je ervaringen kwijt over de dierenartsen-dierenklinieken die jij bezocht. Wat vond je van de service? Was de kennis betreffende fretten toereikend? Vond je de rekening te goedkoop/te duur? Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de dierenarts(praktijk) of dierenkliniek en vermeld in je tekst ook de gemeente.
vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

Bart Vander Kuylen

Berichtdoor vicky-witte » di mar 16, 2010 2:23 pm

Een super-vet, ons Witteke is er de rust zelve bij. Hij staat je met raad en daad bij. Ik ben er zeer zeer tevreden over. Hij weet van aanpakken.

De eerste dierenarts was bang om te vaccineren en daar heeft Witte ff van geprofiteerd :p nippertje hihi. Dat is niet van zijn gewoonte tenzij je voeten bloot onder een dekentje liggen dat is er om vragen bij hem.

Dus voor alle mensen die nog geen vet hebben voor hun fret en in of rond Mechelen wonen Bart Vander Kuylen is top.

Groetjes
Vicky en Witteke
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...

vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

Re: Bart Vander Kuylen

Berichtdoor vicky-witte » di mar 16, 2010 2:24 pm

Nog ff dit adres staat op de site van de frettenark :D
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Bart Vander Kuylen

Berichtdoor a3ke » di mar 16, 2010 7:56 pm

Vicky , al die fotos van fretten en zelfs trofee's dat hij heeft staan op naam van deze vereniging doen wel meer vermoeden hoor :D

Hij is al jarenlang de "vaste" DFA dierenarts ;)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

Re: Bart Vander Kuylen

Berichtdoor vicky-witte » di mar 16, 2010 10:13 pm

wou gewoon even kwijt dat hij top is
de trofees heb ik nog ni gezien ben er nog ni geweest hij komt naar hier.
maar ik ga nu eens met de bus naar daar ben nieuwsgierig geworden hihi
grtz
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...


Terug naar “Dierenartsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten