Gelukkig Nieuwjaar 2013

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Gelukkig Nieuwjaar 2013

Berichtdoor Chuckie » wo jan 02, 2013 9:53 am

Beste frettenliefhebbers,

Het is me een genoegen om jullie vanwege DFA vzw een fretveilig en fretgezond nieuw jaar toe te wensen.
Vorig jaar mocht blijken dat we toch weer een groot aantal opvangertjes hebben mogen redden van miserie of zelfs dood.
Dus de bestaansreden van DFA vzw is weer bevestigd. We zijn er, en we blijven nog wat ...

Als voorzitter ben ik dan ook trots op de groep mensen die zich, ook dit jaar, weer onbaatzuchtig en onvoorwaardelijk, heeft ingezet op allerlei activiteiten. Zonder hen was het niet mogelijk om de opvang draaiende te houden. Dus daarom mensen, HARTELIJK DANK !!!

Wat 2013 gaat brengen, kan ik jullie niet op voorhand zeggen. Het leven wordt voor iedereen duurder, moeilijker, harder. Toch zal De Fretten-Ark vzw blijven ijveren voor het welzijn van de Fret. Dat informeren daar zeer sterk toe bijdraagt hoef ik jullie niet te vertellen. Daarom zal DFA vzw in 2013 enkele extra beurzen aandoen. Dit betekent natuurlijk dat we ook meer medewerkers zoeken om de lasten en druk te verdelen. Dus als je je geroepen voelt om ons eens te vergezellen op onze stand, laat dan snel wat weten ...

Op de laatste algemene vergadering van onze vereniging werd na het ontslag van het vorige bestuur een nieuw bestuur samengesteld. Ik mag dus als herverkozen voorzitter twee nieuwe bestuursleden voorstellen en welkom heten; Margiet Van Den Eynde en Sabine Fievét zullen vanaf nu mee de schouders onder het bestuur zetten, alsof ze dat voordien nog niet deden :-).

Ik heb dit jaar ingezet met een eerste éénzijdige beslissing, maar ik ben ervan overtuigd dat het gehéle bestuur me hierin wel zal volgen.
Als oprecht eerlijke club, moeten we uitgaan van onze eigen sterkte. Een positief verhaal brengen en proberen om elkaar te helpen. Daarom heb ik sommige berichten van het bestuur aan bepaalde personen verwijderd. Het betrof verwittigingen aan het adres van diegenen die ons in het verleden herhaalde malen hebben aangevallen. Ons 15 jarig bestaan als Frettenclub mag ons echter voldoende sterken dat we op een goede en correcte wijze aan dienstbetoon doen en ons op de meest professionele manier profileren. We handelen in eer en geweten en dat is ook de boodschap die we in de toekomst zullen blijven uitdragen. Een positieve boodschap !!!

Neemt niet weg dat ik als voorzitter steeds vóór, achter en naast onze medewerkers zal staan, want zij zijn de drijvende kracht van DFA vzw.

Rest er me enkel nog u allen een onvoorstelbaar goed 2013 te wensen en iedereen uit te nodigen op onze nieuwjaarsreceptie die zal doorgaan op zondag 13 januari 2013. Vanaf 14.00u is iedereen met z'n Fretsels welkom om met ons het glas te heffen op 2013 en op de gezondheid van onze geliefde huisdiertjes.

Jullie voorzitter,
Hans Van Gool
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten