NIEUWE SERVICE VAN DFA !!!!!!!!!!!!!

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo feb 10, 2008 10:04 am

Beste frettenliefhebbers,

een nieuwe service die DFA in de toekomst zal aanbieden.

Zoals jullie weten (of misschien ook nog niet) organiseren wij zeer veel leuke en toffe dingen. Wel, vanaf heden kan je hierover via sms op de hoogte gehouden worden.

Het volstaat om een smsje te zenden naar het nr 0495/28.63.28 met Je naam, voornaam en de boodschap "Hou mij op de hoogte". Zorg wel dat je nr zichtbaar is, naar privénrs kunnen we niets zenden.

Deze service is volledig gratis, tenminste de ontvangen berichten. De berichten die je zelf verzendt (om in en uit te schrijven) worden aan een normaal tarief aangerekend.

Wil je deze dienst stop zetten? Zend dan een sms'je naar het zelfde nr met de boodschap "Geen boodschap meer".

Vanaf nu heb je dus geen excuses meer om nog een speelnamiddag of beurs te missen hé ;)

Als je intekent op deze service, zal je ook af en toe prijzen kunnen winnen, bv vrijkaarten voor de beurzen waar we aan deelnemen. Het loont dus echt de moeite.

Momenteel is de sms groep al 70 :domhoog: leden rijk. Een héle groep dus.

PS; Gelieve niet te antwoorden op de gezonden sms'jes, tenzij je een vraag hebt over het toegezonden bericht of het evenement.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Re: NIEUWE SERVICE VAN DFA !!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Chuckie » za mei 29, 2010 2:17 pm

en ...




weer naar boven :-) :rol: :rol:
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten