DIERENHAPPENING 2009 - waar is mijn geweldige crew??

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo okt 07, 2009 1:32 am

Hier gaan we dan!! Tijd voor de officiële mededeling!! Afbeelding

De meest geweldige, allerleukste en mooiste beurs van het jaar vindt dit jaar plaats op vrijdag 27, zaterdag 28 en zondag 29 november 2009 in de ons inmiddels vertrouwde Grenslandhallen te Hasselt, Gouverneur Verwilghensingel 70, 3500 Hasselt.

Afbeelding

Natuurlijk zouden we heel blij zijn mochten we er weer staan met onze geweldige crew, die de laatste jaren tot onze grote vreugde enkel groter en hechter lijkt te worden. Zoals steeds is er aan zo 'n Evenement geweldig veel voorbereiding, zijn de 3 dagen beurs intens en druk en gaat de afbraak ook veel moeilijker alleen dan samen. Mag ik dan alweer eens komen vragen wie ons wil/kan komen helpen die dagen, ik zet de data even onderaan.

Voor de nieuwelingen die nog niet goed weten wat er allemaal te doen valt kan ik erbij vertellen dat we een hele grote speeltuin hebben en dat daar dus toezicht in gevraagd wordt (minstens 5 pers., aflossing om de 2u) en een vriendelijke, behulpzame houding naar de bezoekers toe. Hoe je met de fretten moet omgaan wordt ginder allemaal gezegd, geen paniek dus. Pleisters en Iso-Béthadine worden aangevoerd door Doortje!! :P

De shop, de keuken, de carriers, allemaal plaatsen die ook toezicht en hulp vereisen, maar wees gerust, het is niet zo moeilijk, hoor. Als jullie weten dat alle "oud-gedienden" weken van tevoren al uitkijken naar die beurzen, weet je meteen dat genieten de hoofdbrok is!! :D

Duzzzz .... verwittig even via PB, sms (0479/81.71.44), mail (mikado.21@hotmail.com), hieronder .... en laat me weten wanneer jullie een handje kunnen komen toesteken!! Zoals ik elders al schreef, er wordt dus wel gerekend op je aanwezigheid als je je opgeeft, anderen tellen dan ook op je, dus alsjeblieft, hou je aan hetgeen afgesproken wordt. Ik zorg voor de nodige uurtjes vrijaf, maar tel er ook op dat we zondag niet rond 17u in de steek gelaten worden zodat we de hele tent alleen mogen opruimen. Wie ganse dagen komt kan rekenen op een bandje om gratis binnen te komen, wie enkele uurtjes kan, kunnen we dit niet verzekeren, daarvoor zijn er gewoon te weinig bandjes.

De dagen :

woensdag 25 en donderdag 26 november '09 : OPBOUW - van 11u tot 18u staat vast, kan wat later worden als er weinig hulp is!!
vrijdag 27 november '09 : OPENING BEURS : van 9u00 tot 18u00 - aanwezig zijn vanaf 08u40 aub!!
zaterdag 28 november '09 : BEURS : van 10u00 tot 18u00 - aanwezig zijn vanaf 9u45 aub!
zondag 29 november '09 : BEURS : van 10u00 tot 18u00 - aanwezig zijn vanaf 9u45 aub!
zondag 29 november '09 : AFBRAAK : 18u00 tot 20u15 - gaat sneller naargelang we met méér zijn natuurlijk. Voor sommigen wordt indien nodig een uitzondering gemaakt, maar laat me dan op voorhand weten dat je eerder vertrekt of niet kan helpen, zodat we weten op wie we zeker wél kunnen tellen!!

Voilakes, begin de koffertjes almaar te pakken, alles voor fret en baas erin en een ticket voor 3 tot 5 dagen plezier krijg je er van ons gratis bovenop!! :P

See you in ... HASSELT !!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » wo okt 07, 2009 8:26 am

ik kom alle dagen + meehelpen met de opbouw. Vrijdag kan ik niet garanderen om op tijd te zijm omdat ik de volledige ring van brussel moet afrijden en deze pottoe gaat staan in de spits ;) maar ga wel proberen :)

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo okt 07, 2009 8:58 am

Ik zal er zijn van vrijdagmorgen t.e.m. de afbraak. :)
Pfff ja aan de ring van Brussel hadk nog ni gedacht, ik moen daar dus ook door. Ik doe mijn best er op tijd te staan.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo okt 07, 2009 9:02 am

ik kom ni, na :~
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » wo okt 07, 2009 9:17 am

I'm at your service van donderdag t.e.m. zondag, woensdag alleen op aanvraag (na 10u30 kan ik vertrekken)

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo okt 07, 2009 10:00 am

op mij kan je rekenen voor hulp 28-29 ste, en afbraak :)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo okt 07, 2009 10:15 am

Margit , naar aloude gewoonte kunt ge op mij rekenen !!! Alleen zou ik ( en mijn portemonee op de eerste plaats ) het erg hard op prijs stellen als ik met iemand zou kunnen meerijden . De operatie aan mijn hart is redelijk duur geweest en heeft dus een diepe snede in mijn finaciele toestand ( die al niet echt om over te stoeffen is ) gemaakt . Ik moet wel waarschuwen dat mijn kerels in een Atlas40 reizen ( die ik voor mijn operatie heb kunnen kopen ) .
Als ik geen lift kan krijgen dan kom ik met de trein , mààr dan ga ik me wel redelijk gierig moeten opstellen ( hihihi ) .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo okt 07, 2009 12:18 pm

Doortje komt helpen opbouwen + beurs gewapend met isobéthadine en pleisters! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » wo okt 07, 2009 1:19 pm

moehahahaha dorinda :D :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo okt 07, 2009 2:07 pm

Origineel gepost door stevenn
ik kom alle dagen + meehelpen met de opbouw. Vrijdag kan ik niet garanderen om op tijd te zijm omdat ik de volledige ring van brussel moet afrijden en deze pottoe gaat staan in de spits ;) maar ga wel proberen :)
kunt evt hier overnachten donderdagnacht en samen met tom & mij vertrekken vrijdag :-)
Vanaf bij ons op 1uur in hasselt zonder files!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » wo okt 07, 2009 7:03 pm

Hey allemaal!

Wij komen normaal vrijdag en zaterdag, Koen misschien ook de zondag, maar ik moet werken zondag.
Kijk er nu al naar uit want het is al veel te lang geleden!

Groetjes,
Els

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo okt 07, 2009 7:49 pm

Inderdaad veels te lang :)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo okt 07, 2009 10:20 pm

Origineel gepost door LcKe

Hey allemaal!

Wij komen normaal vrijdag en zaterdag, Koen misschien ook de zondag, maar ik moet werken zondag.
Kijk er nu al naar uit want het is al veel te lang geleden!

Groetjes,
Els
Wel, dat doet me nu es echt plezier!!! We missen jullie allebei idd al lang!! (Zeker Doortje, ze mist Koen vréselijk!! :D :D ) Mogen we hieruit afleiden dat we Kim en Andy ook zien verschijnen :) ??
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do okt 08, 2009 10:25 am

wij komen zondag nen hele dag helpen maar voor de afbraak moet je ons exuseren.
we hebben nog niet beslist wat we gaan doen met ianka maar waarschijnlijk blijft ze bij de moemoe
maar dan moeten we wel op tijd thuis zijn want de volgende dag is het voor ons mie weer vroeg opstaan en
moet ze optijd in haar bedje liggen.zaterdag moet ik spijtig genoeg werken of er moest iets veranderen maar daar hoop ik niet op.want dan een dagje verlof vragen zal niet waar zijn want dan zijn wij al met de soldes bezig met uitzoeken weer zo een drukke periode...
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do okt 08, 2009 11:43 am

Origineel gepost door margit

Wel, dat doet me nu es echt plezier!!! We missen jullie allebei idd al lang!! (Zeker Doortje, ze mist Koen vréselijk!! :D :D ) Mogen we hieruit afleiden dat we Kim en Andy ook zien verschijnen :) ??
Ja dat is waar, ik ga dat niet ontkennen maar Els u mis ik ook hoor! Sta hier al te springen dat jullie komen jippiejeeeeeeeeeeeee! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » do okt 08, 2009 2:09 pm

ik kom vanaf donderdag (misschien wat vroeger door) tem zondag avond :)
ik kijk er al naar uit :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » do okt 08, 2009 3:52 pm

@Margit: normaal zouden Kim en Andy ook meekomen, maar weet nog niet precies wanneer

Jaja, wij staan hier ook al te springen hoor! Laatste tijd moest ik altijd werken met de speelnamiddagen, ben dan wel vaak in de week thuis, maar dan zijn er geen speelnamiddagen é...
Afin, nog anderhalve maand ongeveer é :)

Molleke
Berichten: 36
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 10:07 pm
Contacteer:

Berichtdoor Molleke » wo okt 14, 2009 10:50 pm

Mmm... Kga nog iets laten weten wanneer mijn verlof goedgekeurd is (voor die vrijdag).
Zaterdag kunnen we niet. We laten je nog bericht Margit!!! ;)
Een zwerfpoesje adopteren? Kijk op www.desnorhaar.be

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do okt 15, 2009 10:38 am

Ik kijk der ook naar uit!!
En gelukkig heb ik maandag derop verlof whii!
Kon niet meer kiezen, wou eerst de vrijdag maar was geen plaats meer, maar nu kan ik teminste lekker lang blijven en uitslapen de dag nadien!!! :)

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do okt 15, 2009 10:49 am

heb de maandag derop ook verlof genomen :P

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do okt 15, 2009 10:56 am

Ik ga maandag erop ook ni naar't school gaan
Kzal een rustdag kunnen gebruiken denk ik :P

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do okt 15, 2009 11:13 am

Allemaal after- DH dagje :P

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do okt 15, 2009 11:26 am

tis precies gelijk ne kater ;)

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do okt 15, 2009 11:51 am

Ik ga mij de maandag ook congé vragen :P En de vrijdag ook :D
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do okt 15, 2009 1:07 pm

Ik krijg het heen en weer van dat aftellen !!! Is het nog niet eind van november ********** en ******** ?!!!
Ik kan bijna niet meer wachten !!!
Mààreuh , da valt ni op zeker hé ?
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten