zondag 15 november 2009

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » zo nov 15, 2009 10:47 pm

Ja wij ook hier Steven, nu had ik Dominique toch zover gekregen om te rijden bleken de remblokjes versleten te zijn en konden we ons dat niet riskeren om zo ver te rijden echt wel pech! :(
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » zo nov 15, 2009 11:28 pm

ocheer! :(
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma nov 16, 2009 12:15 am

Ja en kheb u gemist zenne Dorinda !!! Maar ff on topic het was weer meer dan geslaagd he :P
Alleen dat onze pa net op het verkeerde moment binnengekomen is bij den uitleg van Hans :( Net bij het straffen bij bijters en nu wilt meneer mij niet geloven dat Terror een agstbijter is maar voor de rest jah...
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » ma nov 16, 2009 12:20 am

schone foto's angel, mee welke site ebde da gedaan? ik heb zo'n stom waterlogoprintding of hoe dat noemt :P dan nog ferm van mijn album en van imageding :P

ontopic, twas plezant ja :P
weer veel geshopt, :D
kheb foto's gepost in topic algemeen eeeej
van al de fretselmoes :z :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma nov 16, 2009 2:32 am

Angelke, moet ik eens langskomen mss??? :@ Doeme toch, en Terrorke kan nog zo lief zijn als hij je vertrouwt!! Door zoals Hans te reageren gaat je papa veel meer kwaad dan goed doen, hoor, maar ja, dat zal jij ook al wel gezegd hebben, zeker? %)

Ja, Steven, ziek!!!! Wat zijn dat nu voor toeren?? Ik was ook behoorlijk ellendig en ben toch geweest hoor!! Heb zelfs naar je gevraagd, het viel echt op dat de "kliek" niet volledig was!! :(

Ik zou Dolleke echt geen Nalu meer geven, dan krijg je haar tenminste vast als je wil vertrekken en moet je niet "ziek" forfait geven!! :P

Maak maar snel dat je genezen bent, hoor, ik wil het over 9 dagen niet meer horen, hé!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma nov 16, 2009 9:42 pm

achja die kutmigraine komt op en af wanneer die maar zin heeft :s
zou beter terug men pillekes kuur beginnen dat ik op de DH geen last van heb ;)

denk dat je van shaggy gaat verrast zijn :P
hij is ff 110gram wintervet bijgekomen :P echt een dikkertje nu :P

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma nov 16, 2009 9:53 pm

Origineel gepost door margit

Angelke, moet ik eens langskomen mss??? :@ Doeme toch, en Terrorke kan nog zo lief zijn als hij je vertrouwt!! Door zoals Hans te reageren gaat je papa veel meer kwaad dan goed doen, hoor, maar ja, dat zal jij ook al wel gezegd hebben, zeker? %)
Ja khebt gezegd en het is simpel opgelost hij wilt niks maar dan ook niks meer voor terror doen dan kan hij niet gebeten worden en kan terror iook niks misdoen
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten