Geplaatst: do dec 03, 2009 10:40 am
Beste Frettenliefhebbers,
Het is al vroeg dag, maar met de nieuwe organisatoren is het zowiezo beter om op tijd besprekingen en onderhandelingen te beginnen. Daarom vandaag al contact opgenomen met onze B&B organisator.
De beurs zal doorgaan op 22-23-24/05/10.
De afmetingen van onze stand zijn doorgegeven, alsook het ietwat nieuwe concept dat we vanaf volgende beurs geen shop meer meenemen maar deze vervangen door de electrofret en de fotohoek. Koen, smeer uw beentjes maar in want vanaf nu wordt de fotocorner jouw dada, zijn er geïnteresseerden om de fotohoek aan te kleden? We gaan het allemaal eens wat professioneel aanpakken sè.
Verder zal DFA vzw opnieuw (vorig jaar waren we afwezig) een grote frettenrace organiseren op de grote piste. Dit betekent dat we weer alle registers zullen moeten opentrekken en er een show van gaan maken. Op de kleine piste zal elk 1.5 uur een frettenrace doorgaan (11.30u - 13.00u - 14.30u - 16.00u). Het kan zijn dat er een presentatie in de kleine piste opgeofferd wordt voor deze in de grote piste.
Organisatorisch houden de veranderingen in dat er dus ook bemanning zal moeten voorzien worden voor de fotocorner, electrofret, en tijdens de grote frettenrace.
In totaal betekent dit dat volgende delen een verantwoordelijke nodig hebben:
Speeltuin
Info
Keuken
Frettenrace
Electrofret
Fotocorner
Geluid
Margitje, leef je uit meid
Op de beurs zelf hebben we een max aantal van 30 medewerkers nodig, wie er dus zeker wil bij zijn in Gent, geeft best zijn/haar deelname al door aan Margit.
Aan Mieke zou ik willen vragen om voor de overnachtingen al te gaan zoeken achter de beste locaties. Deze zullen onder een aparte topic op het forum vermeld worden. Gelieve aan Mieke door te geven wie er wanneer en met hoeveel wil blijven overnachten. Als we de overnachtingen groeperen kan het zijn dat we goedkoper gesteld raken.
Voorlopig was het dit, meer info volgt nog. Tot dan ...
Het is al vroeg dag, maar met de nieuwe organisatoren is het zowiezo beter om op tijd besprekingen en onderhandelingen te beginnen. Daarom vandaag al contact opgenomen met onze B&B organisator.
De beurs zal doorgaan op 22-23-24/05/10.
De afmetingen van onze stand zijn doorgegeven, alsook het ietwat nieuwe concept dat we vanaf volgende beurs geen shop meer meenemen maar deze vervangen door de electrofret en de fotohoek. Koen, smeer uw beentjes maar in want vanaf nu wordt de fotocorner jouw dada, zijn er geïnteresseerden om de fotohoek aan te kleden? We gaan het allemaal eens wat professioneel aanpakken sè.
Verder zal DFA vzw opnieuw (vorig jaar waren we afwezig) een grote frettenrace organiseren op de grote piste. Dit betekent dat we weer alle registers zullen moeten opentrekken en er een show van gaan maken. Op de kleine piste zal elk 1.5 uur een frettenrace doorgaan (11.30u - 13.00u - 14.30u - 16.00u). Het kan zijn dat er een presentatie in de kleine piste opgeofferd wordt voor deze in de grote piste.
Organisatorisch houden de veranderingen in dat er dus ook bemanning zal moeten voorzien worden voor de fotocorner, electrofret, en tijdens de grote frettenrace.
In totaal betekent dit dat volgende delen een verantwoordelijke nodig hebben:
Speeltuin
Info
Keuken
Frettenrace
Electrofret
Fotocorner
Geluid
Margitje, leef je uit meid
Op de beurs zelf hebben we een max aantal van 30 medewerkers nodig, wie er dus zeker wil bij zijn in Gent, geeft best zijn/haar deelname al door aan Margit.
Aan Mieke zou ik willen vragen om voor de overnachtingen al te gaan zoeken achter de beste locaties. Deze zullen onder een aparte topic op het forum vermeld worden. Gelieve aan Mieke door te geven wie er wanneer en met hoeveel wil blijven overnachten. Als we de overnachtingen groeperen kan het zijn dat we goedkoper gesteld raken.
Voorlopig was het dit, meer info volgt nog. Tot dan ...