Voorbereiding Beestjes & Baasjes Gent is begonnen

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo dec 09, 2009 11:40 am

Origineel gepost door asocialleke

Er mag gebeuren wat wil , mààr : ik zal er zijn !!!
Als ik wéér in het hospitaal beland dan zal ik tijdens de dag onvindbaar zijn in dat hospitaal !!!
Seg Mark, weet ge wat we doen?

We printen diene foto van u op diene fiets op een levensecht formaat en knippen diene uit. We gaan die dan in de gang van het ziekenhuis zetten en iedereen gaat denken dat ge daar de longen uit uw lijf aan het rijden zijt. Goed idee ??? :? :D :D :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo dec 09, 2009 11:59 am

Knap jong , heel knap . Mààr wat gaat ge doen als ze mijn bloeddruk willen meten ? Neenee , ik zal dan wel onvindbaar blijven .
Alhoewel , als ze nu eens beslist hebben om een mooi en jong verpleegstertje aan te nemen ?! Ge gaat dat nooit geloven maar daar lopen helemaal geen mooie verpleegsters rond zenne ! De meesten zijn zo het model van schoonmoeder van de ene of de andere sukkelaar !!! Die heb ik liever niet in mijn buurt , maar ja : ik moet mijn pillen toch van iemand krijgen hé .
Het kan soms zwaar zijn om in het hospitaal te belanden hé .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo dec 09, 2009 4:06 pm

en onze speeltuin inrichten als ziekenhuis, en we leggen u in het bed en ... ge gaat gene minuut rust hebben peizek :D :D :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo dec 09, 2009 5:22 pm

Ge gaat dat moeilijk geloven hé , maar als ik tussen de fretjes zit/hang/lig of eender welke manier ik me ertussen bevind dan is " rust " niet echt van groot belang .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

kkevertje
Berichten: 70
Lid geworden op: ma nov 16, 2009 8:23 pm

Berichtdoor kkevertje » wo dec 09, 2009 11:25 pm

Origineel gepost door asocialleke

Ge gaat dat moeilijk geloven hé , maar als ik tussen de fretjes zit/hang/lig of eender welke manier ik me ertussen bevind dan is " rust " niet echt van groot belang .
ela , gij nie zenne...

wa denkte nu , dat Chuckie gaat zeggen : als 't zo zit da ge niet gaat rusten dan moogde nie komen?

goe geprobeerd mor diene vlieger ga nie op zenne :D LOL :P

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do dec 10, 2009 2:29 am

Origineel gepost door asocialleke

Ge gaat dat moeilijk geloven hé , maar als ik tussen de fretjes zit/hang/lig of eender welke manier ik me ertussen bevind dan is " rust " niet echt van groot belang .
En bijters zijn ook geen probleem he get daar geen moeite mee
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do dec 10, 2009 6:01 am

Kkevertje , ge denkt toch niet dat ik me veel van wat ons opperhoofd zegt me ga aantrekken hé ? LOL
Zeg , kort vraagje : hoeveel fretjes heb jij al aan je neus hangen gehad ?
Ik heb de gezusters Knabbel ( van Tom en Mieke ) al gehad . Dat zijn 2 van de liefste dames die ik ken .
Verder hangt daar ook aan : Loki het verschrikkelijk flodderbeest . Dat is mijn eigenste jongste monster .
Van de gezusters Knabbel heb ik nog een poosje met 4 gaatjes in mijn nuezeke rondgelopen . Niet dat ze echt hard doorgebeten hebben want dat doen ze niet . Deze dingen gebeuren altijd op een beurs , ' t is alsof de fretjes weten dat ik graag opval ! LOL
Enkele jaren geleden ben ik ook eens gebeten geworden maar dat was wel een ietsje harder want ik heb mijn hand moeten laten verbinden waarna ik natuurlijk weer in de speeltuin stond .
Zo , nu ga ik nog wat rusten : straks ga ik nogmaals werken voor het OCMW ( en het is allemaal aangegeven ! ) . Ik verdien daar geld mee dat dan weer naar mijn " wild bunch " gaat , ikzelf moet van dat geld niks hebben !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do dec 10, 2009 9:26 am

Origineel gepost door asocialleke

Zeg , kort vraagje : hoeveel fretjes heb jij al aan je neus hangen gehad ?
Ik heb de gezusters Knabbel ( van Tom en Mieke ) al gehad . Dat zijn 2 van de liefste dames die ik ken .
Verder hangt daar ook aan : Loki het verschrikkelijk flodderbeest . Dat is mijn eigenste jongste monster .
Van de gezusters Knabbel heb ik nog een poosje met 4 gaatjes in mijn nuezeke rondgelopen . Niet dat ze echt hard doorgebeten hebben want dat doen ze niet .
Hmm... moest ge ze niet terugbijten zouden ze mss niet in je neus happen :P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do dec 10, 2009 9:57 am

Goed dat Marc alleen "terugbeet" bij zijn eigen deugnieten, hoor!! Als hij dat met de "Gezusters Knabbel" had moeten doen, was er ocharm niks van overgebleven, hé Marc??? Dat was dan "hap, slik, weg" geweest, vrees ik!! :P
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do dec 10, 2009 5:53 pm

Kate , ik bijt alleen ( terug ) naar mijn fretjes omdat zij mijn verantwoordelijkheid zijn hé . De gezusters Knabbel zijn van Mieke en Tom en dus zijn zij verantwoordelijk voor die 2 schatjes hé . Trouwens : ik vind de gezusters Knabbel zooooooooooooooooooooooooooo lief dat ze van mij wel eens ne keer aan mijn neusje mogen hangen . Wat vind gij van de zusjes , die zijn toch fanatstisch hé

Margit , ikke de zusjes terugbijten ?!!! Nooit van me leven niet !!! Ik ben dol op die 2 kleintjes !!!
Nu mogen de zusjes zulke deugnietjes zijn dat ze zelf willen maar ik zal altijd wel een boontje blijven hebben voor die 2 . Trouwens : ik heb een boontje voor ALLE frretjes , dat weet ge toch .
De dag dat ik geen boontje meer heb voor eender welk fretje is de dag dat mijn kist ne meter of 2 onder de grond gaat .Hoe gaat het eigenlijk met ons schattig blazemieke ? Kan ze nog altijd zo lief blazen ?
Hihihi , geloof het of niet maar ik zit al dik in de zevende hemel hé ! Hier ( bij ons thuis dus ) word er tegenwoordig ook een stukske afgeblazen zenne ! Het is gewoon zalig om dat hier soms af te horen . Dikwijls heb ik spijt dat ik buiten moet !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr dec 18, 2009 11:11 pm

Door persoonlijke redenen kom ik niet naar B&B .
Mijn verontschuldegingen aan zij die mij verwacht hadden .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » ma dec 21, 2009 2:55 pm

Ik kom niet...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma dec 21, 2009 3:25 pm

Voor diegenen die niet komen, dat moet niet apart vermeld, hoor :) .

Het topic over wie wél komt, wordt pas geopend tegen half april normaal gezien, eerst ontdooien enzo ... :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do dec 24, 2009 11:10 am

had nog een ideetje voor de beurs (maar niet goed waarschijnlijk :P)
kunnen als thema het strand kiezen :)
leggen we een soort zee aan met daar een strand rond met palmboomkes ofzo :P en fretten hangmatjes en cocktails (voor de baasjes :P),...

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do dec 24, 2009 1:50 pm

Dat laatste vind ik super ;)

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do dec 24, 2009 3:00 pm

Ben ik ook wel voor te vinden! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do dec 24, 2009 3:02 pm

Maar ik denk dat ik me uiteindelijk toch tussen de palmboompjes zou leggen met me cocktail :P

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr dec 25, 2009 3:25 am

Count me in ....
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr dec 25, 2009 1:30 pm

Origineel gepost door stevenn

had nog een ideetje voor de beurs (maar niet goed waarschijnlijk :P)
kunnen als thema het strand kiezen :)
leggen we een soort zee aan met daar een strand rond met palmboomkes ofzo :P en fretten hangmatjes en cocktails (voor de baasjes :P),...
Als je voor de juiste temperaturen kan zorgen, Steven, is dat een SCHITTEREND idee!!! :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » vr dec 25, 2009 1:43 pm

De alcohol zorgt voor de juiste temperatuur margit :D :P

Chuckie's bride
Berichten: 5
Lid geworden op: do dec 03, 2009 8:56 pm

Berichtdoor Chuckie's bride » vr dec 25, 2009 2:05 pm

Awel, we hebben ooit in de zomer eens een speeltuin (wel tijdens een speelnamiddag ) ingericht als zonne-center en -strandgedoe..........
Der zijn toen échte mooie minnie-strandstoeltjes ineengestoken.

Maar waar zijn die eigenlijk in's hemelsnaam gebleven? ? ? :? :? :?
Hans?
Alwin?

Enig idee waar die zijn? Want ik heb die nergens meer in de opslagplaats (garage) zien staan.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za dec 26, 2009 12:39 am

Origineel gepost door _K8_

De alcohol zorgt voor de juiste temperatuur margit :D :P
Kom niet wéér met die uitleg af hé, dat hielp op de Kerstmarkt ook geen snars!!! :(
Afbeelding

kkevertje
Berichten: 70
Lid geworden op: ma nov 16, 2009 8:23 pm

Berichtdoor kkevertje » za dec 26, 2009 1:15 pm

Origineel gepost door _K8_

De alcohol zorgt voor de juiste temperatuur margit :D :P
Origineel gepost door margit

Kom niet wéér met die uitleg af hé, dat hielp op de Kerstmarkt ook geen snars!!! :(
dan instaleerde toch gewoon weer die oven :D

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » za dec 26, 2009 2:17 pm

Origineel gepost door kkevertje
dan instaleerde toch gewoon weer die oven :D
"gewoon" ..... gij weet niet hoeveel dat dat ding weegt zeker???
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za dec 26, 2009 3:09 pm

Zou het tegen dan niet al warm genoeg zijn? Tenslotte is het dan al pinksteren dus zijn we mei tegen anders in maart-april met pasen en dan wat genoeg volk daar en je krijgt een subtropisch temperatuurtje! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten