De vraag van Associalleke + antwoord van DFA vzw

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » za dec 19, 2009 9:17 pm

Origineel gepost door asocialleke

Beste Hans ,
Blokkeer , ban én verwijder me nu alstubelieft .

Met vriendelijke groeten , Marc AKA asocialleke .

[Gewijzigd door asocialleke op 2009-12-19 11:01:03]
Is bij deze gebeurd voor de vierde keer. Deze keer permanent, want mijn (en dat van anderen) geduld is op. Ik heb steeds getracht om je bij DFA betrokken te houden in de hoop dat je wat zou bijleren betreffende je fretten.
Ondertussen is gebleken dat je fretjes nog steeds op katteneten zitten en dat ze om de haverklap worden blootgesteld aan gevaarlijke situaties (hierover vind je het dan nog nodig om op te scheppen op dit forum). En dan beweer jij dat je van fretten houdt ???

Ondertussen heb je de weg gevonden naar andere fora waar je het niet nalaat om, samen met enkele lotgenoten die eerder al uit de bocht gingen, af te geven op DFA vzw, feel free, leef je uit. Het bewijst des te meer dat je onze vriendschap en jarenlange pogingen niet waard bent geweest.

Einde verhaal, volgende topic ... deze gaat op slot om verdere zever te vermijden, mensen hebben wel beters te doen.

terug naar de fretten ...

(wie toch hierover wil praten of zijn ei kwijt wil, kan me bellen op nr 0495/28.63.28, ook diegenen die vinden dat ik geen gelijk heb, elke mening is welkom)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten