Fretten- en spaghetti-dag 28 oktober 2012 !!

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: Fretten- en spaghetti-dag 28 oktober 2012 !!

Berichtdoor snoesje53 » zo okt 28, 2012 10:35 pm

ik vond het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn,maar ja...... er heerste hier een darmprobleemje :euh:
ons loekie had weer last van diaree,dus wou ik die al in ieder geval niet meebrengen
en loekie zijn baasje ('ikke dus)heb de hele nacht en voormiddag ook mogen de maraton "bed-wc" lopen .....
maar ik zal morgen proberen te genieten van de spagettie :rol:
zijn alle frettjes nadien terug gevonden in de tunnels,slaapzakjes,mandjes,dozen enz..... ???
ik hoop dat ze de tunnel een beetje leuk vonden? ik heb hier thuis de kleinere versie ervan en daar spelen ze heel graag in,die roze was wat te groot voor hen,
en trouwens ze hebben hier andere tunnels en buizen genoeg xp
,

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Fretten- en spaghetti-dag 28 oktober 2012 !!

Berichtdoor Margiet » ma okt 29, 2012 12:19 am

Vicky, ik hoop dat je je ondertussen wat beter mag voelen en dat het eten super smaken zal! :domhoog:

Wat de hangmatjes en de speeltjes voor de speeltuin betreft : die waren allemaal even super! Ik heb proberen uit te vinden hoe je zoiets knaps maakt maar vrees dat het mij jammer genoeg niet zelf lukken gaat!! :(
Afbeelding

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: Fretten- en spaghetti-dag 28 oktober 2012 !!

Berichtdoor jonalies » ma okt 29, 2012 5:20 am

Het was een zeer lekkere en gezellige namiddag, chapeau voor alle mensen die zich hebben ingezet om dit waar te maken ! :domhoog:
Alleen .... mijn Fredje hield het na een uurtje bekeken en heeft de rest geslapen en moe dat ie was als we thuis kwamen :rol:

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: Fretten- en spaghetti-dag 28 oktober 2012 !!

Berichtdoor weena » ma okt 29, 2012 8:26 am

complimenten aan de chef!!
het was zeer lekker !!!

en de Titi-spagretti-portie is binnen geraakt... :p
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten