Extra Beurs - Namen !!

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor Margiet » di jan 15, 2013 7:20 pm

Afbeelding

Zoals eerder gezegd hebben we dit jaar een extra Beurs toegevoegd aan onze Evenementen ...

"Zanimoo" is volgens Alexandra, de organisatrice van het gebeuren, een soort "Beestjes & Baasjes" op kleinere schaal, dus ... amusement verzekerd.

Laat jullie niet tegenhouden door het Frans dat ze in namen praten, de vrijwilligers voor de speeltuin die we telkens vragen zijn meestal met de fretten bezig, die praten Nederlands, hé! ;) Voor wat betreft de hulp om de mensen een woordje uitleg te verschaffen, vragen we dus wél Frans-sprekende kandidaten, al moet dat ook geen Frans op hoog niveau zijn, de bezoekers wat meer vertellen in "Frans met haren op" gaat desnoods ook, hoor! :p

Maar dus : de Beurs gaat door op 9 en 10 februari 2013 en de opbouw is op vrijdag 8 februari 2013. Zijn er nog vrijwilligers die zich ergens kunnen/willen vrijmaken om een handje toe te steken. Het mag dan kleinschaliger worden, zowel een speeltuin als een info-standje zal er zijn, dus we hebben echt wel hulp nodig.

Laten jullie, als het ff kan, zo snel mogelijk iets weten, ik ben zelf nl nogal wat laat met mijn melding hier, de tijd vliegt gewoon nog sneller dan ik zelf besef precies!! xp

Waar & wanneer : 9 & 10 februari 2013, Namur Expo, telkens van 10u00 tot 18u00

Voor meer info : http://www.zanimoo-expo.be
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor snoesje53 » di jan 15, 2013 9:24 pm

op olsjt karnaval????? :euh: :euh:
oeps.... ik ken wel hier en daar wat frans ma ik vrees dat ik er niet ga zijn :(

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor jonalies » wo jan 16, 2013 6:39 am

ik zal nakijken of ik 1 dagje kan helpen

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor sah » do jan 17, 2013 5:19 pm

Ik kan misschien ook wel 1 dagje helpen, maar enkel als het echt nodig is, vanuit Gent is het immers een hele treinreis. Ik zou dan wel 1 hele dag helpen (als je toch de reis maakt, ... trouwens liever de zaterdag) dus van 10u tot 18u is ok, mr maar 1 dag wel. Ik spreek redelijk Frans, mr heb nog nooit over fretten gebabbeld in t frans.... Laat je wat weten als je hulp nodig hebt? Ik kan ook wel 1 of 2 kastaars meenemen (wie wil je zien) Als t niet nodig is, hoeft t voor mij niet hoor, ik wil enkel komen als t nodig is.
Liefs,
Sarah

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor a3ke » do jan 17, 2013 5:51 pm

Vergeet niet dat je fretten ook Rabies ingeent moeten hebben als je afreist naar dit deel van het land ;-)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor sah » do jan 17, 2013 7:41 pm

Oeie, rabies inenting heeft hier niemand, ...ok dan kan ik wel 1 dag helpen zoals gezegd, mr ik kan geen lieverds meenemen, niemand hier heeft die inenting!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor Margiet » vr jan 18, 2013 2:17 am

Hier alleen enkele ongecastreerde en al behoorlijk "onwelruikende" heren!! xp

We moeten wel niet zoveel fretten hebben, zei Hans, zou maar een klein speeltuintje worden ...
Afbeelding

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor jonalies » za jan 19, 2013 6:06 am

ik kan nie komen, heb al afspraken :s

Gebruikersavatar
Furby&Barry
Berichten: 0
Lid geworden op: zo jul 18, 2010 8:37 pm

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor Furby&Barry » do jan 31, 2013 7:45 am

Wij kunnen 9feb.

Grjs!
Groetjes
Tom, Karen, Barry, Luna, Herbie, Bubu & windekindjes Miguel & Bruja!
♥Caramel & Furby♥

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor Margiet » do jan 31, 2013 9:26 am

Kwam het Topic hier juist ff naar boven "sjotten" want het is bijna zover, hé!! ;)

De opbouw in Namen zou minder werk vergen dan die op onze grote beurzen (omdat Hans kleinschalig wil starten in het Waalse landsgebied) maar toch, op vrijdag 8 februari zou er ietsjes hulp moeten kunnen zijn voor die (kleinere) opbouw want alleen is het toch moeilijk alles recht te zetten. Is er iemand die het ziet zitten of in de mogelijkheid verkeert om Hans een handje te gaan helpen die dag?

Zanimoo zelf gaat dus door op zaterdag 9 en zondag 10 februari, telkens van 10u tot 18u. Grootste probleem lijken echter de fretten zelf te worden. Heeft er iemand fretten die gevaccineerd zijn tegen rabiës minstens één maand en max. 3 jaar geleden? En wil die iemand zijn fretje graag een weekendje gunnen op de beurs? Laat het dan even weten of nog beter, kom die dagen naar Namen! :domhoog:

Voor zaterdag 9 februari 2013 kan ik dan Hans, Sabine, Tom & Karen noteren als vaste medewerkers? Hulp extra is altijd welkom, natuurlijk!

Blijft over zondag 10 februari 2013 waar we mss nog extra hulp nodig hebben? Voorlopig zijn het dus Hans, Sabine & Els maar ik weet dus niet of Koen ook kan dan?

Ik ga proberen er één van die 2 dagen (waarschijnlijk zondag dan) bij te zijn maar dat zal van mijn dames afhangen hier, die hebben de lente in het koppeke en nog ergens anders ook! :wub: Tijd om aan het nageslacht te gaan denken, dus ... :domhoog:

Alvast bedankt allemaal en al storten we ons in een compleet nieuw en onbekend avontuur : SUCCES en véél plezier!! :p
Afbeelding

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor LcKe » za feb 02, 2013 1:24 pm

Als er op 9 februari genoeg volk is, komen wij (ik en Koen) op 10 februari af. Als er voor zaterdag niet genoeg volk is, kunnen wij ook wel eventueel...
Mijn fretjes zijn niet gevaccineerd voor rabies.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor Margiet » ma feb 04, 2013 12:03 pm

Els, Ria heeft de troepen nog versterkt voor zaterdag, dus zondag zou prima zijn!! :domhoog:

Adres Namen Expo : Avenue Sergent Vrithoff 2 - 5000 Namen

Afspraak zaterdag en zondag om ten laatste 9u30 à 9u40. Normaal gezien dus aan de Exposanteningang zoals op andere beurzen en vermits ik er niet ben, even ons Opperhoofd of Sabine bellen, één van beide zal de inkombadges wel bezorgen dan!

(Pfff, vind het maar niks, dat "delegeren" zoals ze me zeggen te doen, zeker als ik het er zelf niet ken!! :( )
Afbeelding

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Re: Extra Beurs - Namen !!

Berichtdoor LcKe » ma feb 04, 2013 8:40 pm

Ok, dan komen wij enkel zondag af. Weliswaar zonder fretjes aangezien ze niet gevaccineerd zijn tegen rabies en ook nog aan het uitzieken zijn van hun virale infectie aan de luchtwegen.


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten