Vraagje !!!

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Vraagje !!!

Berichtdoor Picka » za aug 17, 2013 12:00 am

Margitje een vraagje : is de omheining van de speeltuin hoog genoeg voor de jongens hier. :rol: :p ;)
Je weet de hoogte dat wij eerst aan de achterdeur hadden awel die zijn bijna te laag voor de jongens hier.
Een geluk dat Patrick ze al verhoogt heeft. Want die kunnen zowel in de hoogte als in verte ver springen.
In de verte springt Tom een dikke 60 cm ver.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Vraagje !!!

Berichtdoor Margiet » za aug 17, 2013 9:43 am

Tot nu toe is er nog geen enkele fret over de omheining geraakt, Renée, ze hebben er niet de juiste "pak-vast" zoals bij onze planken ;-)

En we zullen diegene die in de speeltuin staat op het moment dat Freggle haar kroost passeert, toch assistentie moeten geven. Eén paar ogen is voor die kabouters écht niet genoeg!! :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
TessaCornelis
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 28, 2013 8:35 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Vraagje !!!

Berichtdoor TessaCornelis » za aug 17, 2013 9:05 pm

Tot nu toe is er nog geen enkele fret over de omheining geraakt, Renée, ze hebben er niet de juiste "pak-vast" zoals bij onze planken ;-)

En we zullen diegene die in de speeltuin staat op het moment dat Freggle haar kroost passeert, toch assistentie moeten geven. Eén paar ogen is voor die kabouters écht niet genoeg!! :rol:
haha :D Pixel is nog net niet slim genoeg om het hoog te gaan zoeken, het volgende bordje gaat Vector meedragen me dunkt: :iws:
Afbeelding

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Re: Vraagje !!!

Berichtdoor Picka » ma aug 19, 2013 12:08 am

Tom rn Jerry zijn al slim genoeg om zaken te verschuiven als ze ergens op willen zitten.
Daarom zullen ze hun goed oog moeten houden in de speeltuin.
Ze zijn ongelooflijk met de toeren die ze uithalen. Jerry kijkt precies altijd eerst de kat uit de boom, maar na een paar minuten waagt hij zich er toch aan. En ze zijn heel kopig.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Vraagje !!!

Berichtdoor Margiet » ma aug 19, 2013 4:39 pm

Ge moet dat zo "negatief" niet zien, Renée, die zijn helemaal niet koppig, die zijn vastberaden en willen ergens geraken in 't leven!!! :rol: :rol: :rol:
Afbeelding


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten