donateurschap/nieuwjaarsreceptie/speelmiddag

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
diocletian
Berichten: 0
Lid geworden op: zo mei 06, 2012 9:23 am

donateurschap/nieuwjaarsreceptie/speelmiddag

Berichtdoor diocletian » do dec 26, 2013 9:43 pm

Lieve frettenvrienden en vriendinnen,

Even een paar vraagjes:
1. wat zijn de kosten voor 2014 donateurschap?
2. wat zijn de kosten voor 2014 lidmaatschap?
is uw rekening: Fortis bank: 230-0167587-88 nog steeds courant?

3. activiteiten: wordt er in Januari 2014 een Nieuwjaars receptie/speelmiddag georganiseerd?

Hartelijke groet en beste wensen van Diocletian en van het liefste beest ter wereld Amos

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: donateurschap/nieuwjaarsreceptie/speelmiddag

Berichtdoor Margiet » vr dec 27, 2013 7:42 am

Hallo Ronald, fijn nog eens wat van je te horen! Amosje weer helemaal in orde? :)

Lidgeld bestaat bij ons niet, Donateursgeld wel :) Hiervoor krijg je jaarlijks ons boekje (je kan het al bijna "boek" noemen) en tal van voordelen in bv onze shop zoals bv nu ook op onze Kalender 2014 (is dan nog 14€ ipv 17€), die propvol prachtige fretsels staat om je jaar nog mooier te maken dan dat wij het al wensen!! Donateursgeld 2014 is 40€ en dat mag inderdaad gestort worden op de Fortis-rekening die jij al noemde. Schrijf er even bij van wie het komt en waarvoor het is, dan bezorg ik je een leuke Donateurskaart voor 2014 van zodra je me even laat weten dat je gestort hebt. In ieder geval al een dikke merci namens onze vereniging en namens al onze opvangertjes!!

Onze volgende speelnamiddag, onze Nieuwjaarsreceptie, krijgt dit weekend nog een apart topicje maar ik kan je wel al verklappen dat ie doorgaat op zondag 12 januari 2014. Het zou heel leuk zijn moesten jullie nog eens kunnen komen. Een volgend evenement staat ook al op de planning voor 9 februari 2014, dat wordt onze Valentijn-speelnamiddag, waarschijnlijk zelfs een Valentijn-Brunch. Ook hierover volgen de verdere gegevens zodra ik meer zekerheid heb over wat en hoe. De data staan echter al vast dus 12 januari en 9 februari 2014 kan je met stip noteren in de agenda! :p

Dikke knuffel aan die kapoen van je en tot volgende maand dan? :domhoog:
Afbeelding


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten