Tivoli 14-12-08

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » zo dec 14, 2008 8:50 pm

T'is weer voorbij die mooie dag , waar Picko door Margit van zijn draadjes verlost werd
en Lotje haar nageltjes geknipt werden.
En de frettenspeeltuin opgevrolijkt werd met een echte kerstboom ,
hoewel .....ook enkele frettenstaartjes niet voor de kerstboom moesten onderdoen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding :P
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma dec 15, 2008 12:40 am

twas een toffe dag :)

alleen jammer dat mijne vinger gigantisch veel zeer doet door dat eene meisje dat het nodig vond verboden dingen te eten in de speeltuin :@

ik ga mijn fotootjes hier morgen eens posten, ben nu veeeeel te moe :P

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma dec 15, 2008 1:02 pm

allé Niels,
je bent dan toch goed thuisgeraakt!

laat die foto's maar komen!
Mieke
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma dec 15, 2008 1:09 pm

Origineel gepost door nielsvl

alleen jammer dat mijne vinger gigantisch veel zeer doet door dat eene meisje dat het nodig vond verboden dingen te eten in de speeltuin :@
hoezo niels?
:)

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma dec 15, 2008 1:31 pm

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jaja, goed thuis gekomen zenne... beetje moeite met mn ogen nog open te houden op de trein majah :P

mja opeens zat een fret op iets te knabbelen, en eerst haalde'k daar een klein stukje moes uit (weetwel, gelijk je in zetels vind) en dan zat daar nog iets in... ik hield die mond open en alwin peuterde het eruit maar opeens zette die alles op alles om die mond toch toe te krijgen enjah... 2 klein sneetjes in mn duim

jammer genoeg geeneen fretje zien klimmen in de boom :( allee, die eene, maar die lag er direct weer uit :(

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma dec 15, 2008 5:26 pm

ik vind vooral de versiering van de boom wel origineel!!!
die eendjes .. super! ;)-
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma dec 15, 2008 5:29 pm

Ja vond ik ook Mieke en vond het al direct erg jammer dat jullie er niet bij waren want dit was weer dikke fun voor Shiva geweest! :D Diablo zat onderaan de boom in de pot te graven, heeft hier daarstraks een bad gehad want zijn nagels waren nog altijd zwart! :P
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma dec 15, 2008 5:38 pm

dorinda, ge steekt die lieverds toch nie in bad zeker!!! :P zo kakken op mij gisteren :D hihi

hier ist er niet meer van gekomen... die zwarte nagels zijn ook al weg blijkbaar... meneer zal wat in zn mand hebben zitten scharten vermoed ik...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma dec 15, 2008 11:28 pm

Ja, die kerstboom was de moeite!! Vita heeft dan wel geprobeerd van hem op te eten, maar het is niet gelukt!! :~ Uiteindelijk kreeg ik wel een apart soort fret mee naar huis : zwart en bruin vanboven en geel en wit vanonder, met roetzwarte nageltjes!! Bleek vannacht dus dat dat Vita in hoogst eigen persoon was, ze hoestte een halve bak potgrond gemengd met bakvulling uit!! Das die van mij dus, zeker weten!! :P :P

Is Picko'tje bekomen van zijn "draadjes uitdoen", Weazel?? Is dat rode vlekje al wat weg nu? Tot morgen bij Ine, hé!!
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » ma dec 15, 2008 11:47 pm

Twas een super leuke dag
ook voor mijn fretsels (alhoewel het voor Bandit een beetje te druk was denk ik)
ik heb ze nog nooit zo aanhankelijk meegemaakt als gistere :)

Ma ze zijn ni kapot te krijgen. Als ik soms hoor van mensen dat hun fretten 24 uur KO waren na hun eerste speelnamiddag..
Das hier toch ni waar ze. rond 3 uur allebei wakker en super actief rond aant crossen in de keuken :D

Ah ja, nog een pluspunt: Bandit heeft de hele middag met zijn tuigje rond gelopen.:D Hier thuis doet hij altijd alsof hij daar ni mee kan lopen (tot je even ni kijkt) of legt hij zich plat neer en is em koppig ( mokken ma dan ni het geluidje he ;) )
Whiii super vooruitgang dus !!!

Grtz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di dec 16, 2008 4:26 pm

Hihi sorry Niels maar toen ik mijn eigen schatjes rook begreep ik je pas en die van mij slapen niet in de slaapkamer en geloof mij die stonken echt vreselijk! Maar het ging me vooral om het feit dat jullie de hoofjes mee wassen, heb het nu dus ook niet mee gewassen hé ik heb altijd schrik voor pikkende oogjes maar ik zal het nooit meer doen hoor! :( ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di dec 16, 2008 4:45 pm

was niet erg dat je daarover begon hoor :P

over die oogjes moet je niet bang zijn, zolang je shampoo gebruikt die geschikt is voor je fretjes ;) of je kan het natuurlijk ook gewoon zonder shampoo doen he... hier viel de geur nog mee, en aangezien we een beetje lui zijn de laatste dagen, zal het er niet meer van komen...

niets schattiger dan een fretje in bad he :P al dat haar dat rechtstaat, en dat dunne lijfje :D

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » di dec 16, 2008 5:15 pm

niets schattiger dan een fretje in bad he al dat haar dat rechtstaat, en dat dunne lijfje


noem je dat nog een fret??? ik vind dat die er dan meer als een Gremling uitzien :D
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di dec 16, 2008 8:57 pm

Wedden als je thuis een kerstboom durft te plaatsen dat je bengels hem afbreken :D
In Mechelen waar ze hun hartje konden ophalen zo te zien, geen klimmers :? Dat gelooft niemand die er niet was.
Voor de Limburgers, nu weten jullie hoe ze er hier in Gent uit zagen als ze mochten in de modder en plantjes spelen #)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo dec 17, 2008 4:00 pm

Ah ok, bedankt voor je raad Niels. Ik was ze eigenlijk liever niet gewoon omdat ze het niet graag hebben maar Leilah stonk echt vreselijk en Diablo was echt nog vuil. :P En idd ze zijn erg schattig als ze nat zijn! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » do dec 18, 2008 12:48 pm

Origineel gepost door jeanine
Wedden als je thuis een kerstboom durft te plaatsen dat je bengels hem afbreken :D
Jeanine, wedden van niet???
hierthuis mogen ze erin kruipen en dan doen ze het niet ... ik denk dat het te hard pikt ;-)

een eerste keer hebben ze er eens ingeklommen, maar de voorbije 2 jaar al niet meer ..
tssss fretten .. wat mag is niet meer interessant
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr dec 19, 2008 12:02 am

En heel vaak vraag ik me dan af of het niet net dat rebelse in hun is, wat ons zo aantrekt??? ;) :P :P :P :P
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr dec 19, 2008 2:05 am

Ik heb zo een stil vermoeden dat de kleine als enige fret was die niet stonk of vuil was .
De kleine heeft nu de schattige gewoonte om " veiliger " oorden opzoeken : de arm van een van de lieftallige jongedames die in de speeltuin een oogje in ' t zeil houden .
Wat te doen om je fretje(s) de kerstboom niet afbreken : de boom niet zetten ! Ik doe dat 1) omdat ik niet in die hetze geloof , 2) dat ik geen plek vind om die boom te zetten en 3) ik niet mee doe aan massa-hysterie .
Nieuwjaar vieren ? Bij lange nog niet want elk jaar is er een 1ste januari , elk jaar is er een 2de januari en ga zo maar voort tot het einde van het jaar .
Ik vier elke dag door met mijn jongens te spelen , hen te zien rondrennen en af en toe te vloeken omdat ze wéér iets nieuw gevonden hebben waarover ik me dan mag ergeren .
Maar ja , dat ben ik hé . Iedereen heeft het recht om iets te vieren en wat dat is is zijn/haar zaak .
PS Hier vieren we alleen de verjaardagen van de jongens , de mijne hoeft niet gevierd te worden .


[Gewijzigd door asocialleke op 2008-12-19 02:10:43]
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr dec 19, 2008 2:48 am

:P Hier staat de boom dus wél!! De boom hé, er hangt nog steeds niets in, tenzij die 3 jonge katten die het geweldig vinden! :D En een kribbetje, daar heb ik geen plaats voor, dat heeft totaal niks met geloof te maken, maar ons Cacha vindt de plaats onder de boom zalig en heeft die al een halve week ingepalmd!! :D

En ja, die hetze, die massahysterie, dat elk jaar terugkomen van die dagen, daar heb je allemaal gelijk in Marc, maar het leven is al zo 'n serieus gedoe, die lichtjes in de boom maken het gewoon wat knusser, ook als ik hier 's avonds dan heerlijk met wat muziek op de achtergrond en een fret in mijn armen lig te genieten van de nachtelijke stilte. En op een gegeven moment is het ook weer net zo heerlijk om weer meer plaats in huis te hebben als die boom de deur uit gaat (de kelder in, ik wil geen echte boom kapot maken), om dan weer te liggen stoeien op de grond waar eerst voorzichtig gedaan moest om niets te breken, om weer uitgelaten gek te staan dansen met een stukje stofzuiger en een fret in je armen. Dat is ook zowat een nieuw begin van "het jaar" en ik bedoel niet het kalenderjaar, maar de lente, alles wat weer wakker wordt, in mij zowel als in mijn varkentjes hier :P . Ja, rare opvatting mss, maar voor mij begint de wereld weer pas te leven als de dagen weer langer worden en dat valt gewoon toevallig samen met Kerst en Nieuw ongeveer, hé?

Of je nu gelooft of niet, dat doet er niet toe om het eens gezelliger en anders te maken, al worden die data ons zo "opgegeven". Ik respecteer ook ieders mening en het enige dat me aan al die kerstdrukte echt stoort is dat "vreten op aarde" zoals mijn grootvader kon zeggen, al zijn er ook wel lekkere dingen natuurlijk, alleen krijg ik het van al dat overmaterialistische gedoe, het moet altijd maar meer en beter zijn dan ... pfff, dat is eigenlijk echt het enige wat me stoort aan die dagen. Maar toch, ook mijn schatten krijgen die avond iets speciaals hoor (nee, anders verwen ik die nóóóóit!!), maar dat ligt anders, die zijn véél sneller content dan onze medemensen in het algemeen, hé?

Maar wat dat "vieren" op zich betreft, ik vier dus wel alles wat ik kan vieren, hé!! :P Dat moet niet met toeters of bellen, maar als mijn pc het doet via een woordje op het forum, via een telefoontje, via een extra kusje of soms een klein bloempje, het kan op zoveel manieren. En ik denk dat dat gevoel alleen nog veel feller in me gegroeid is toen ik vorig jaar voor de derde keer in mijn (ja, voor sommige oude, maar voor mij nog maar halfwegzijnde) leven bijna de laan uit was zonder het goed te beseffen. Toen ik er achteraf op terugkeek, ik had al eerder op dat punt gestaan, maar toch, hoopte en bad ik van ganser harte ook over minstens 9 levens te mogen beschikken zoals ze van een kat zeggen. Ik wil af en toe wel van de mallemolen afstappen, even pauzeren, maar zeker niet uitstappen!! Een reden temeer voor mij om elke 1ste januari, 2de januari, desnoods elfendertigste december opnieuw te vieren en liefst nog héél vaak!! :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr dec 19, 2008 1:00 pm

Zo is dat voor mij net hetzelfde zoals Margiet dat weer mooi omschreven heeft. Het gezellige van die boom die in de huiskamer staat te blinken en de lichtjes die er gezellig in knipperen. En het gevoel dat de zomer er weer aankomt is voor mij ook al genoeg om kerst en nieuwjaar te vieren! En staan dansen met Tibo, Leilah en Diablo word hier minstens 1 keer per dag gedaan! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten