Wààr blijven die handjes??

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jan 09, 2009 11:26 am

Aan de fretten onder jullie : wie heeft er zin in een geweldig leuk weekendje speeltuin?? Wie heeft er zin in een elfstedentochtje over de vijver?? En wie heeft er zin in GROEN gras, iets dat buiten niet te vinden is voor 't moment?? :P

Wel, neem jullie harnasjes uit de schuif, Da-boekjes uit de kast en trek Baasje aan zijne jas en kom ons vergezellen in Aarschot vandaag, morgen en overmorgen!! Wij zorgen ervoor dat jullie tegen zondagavond uitgeteld liggen tot volgende zondag!! (Dan is 't toch speelnamiddag :D :D )

Verder een kleine, doch dringende vraag naar alle Baasjes : wie kan er dit weekend nog komen helpen? We moeten namiddag (15u - 17u) een speeltuin op poten krijgen, morgen mensen hebben die graag een woordje uitleg geven over fretten en zondag zoeken we zelfs ook nog naar lieve mensen die na dat babbelen om 18u nog willen helpen afbreken. Hoe meer handjes we hebben, hoe sneller dat gaat, hé!!

Duzzz .... ik zou zeggen : als de wiedeweerga naar Aarschot, de eerste pret voor 2009 kan beginnen!! :P
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr jan 09, 2009 11:47 am

nja menne eros zou ook graag willen komen spelen
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr jan 09, 2009 11:57 am

Ik ben alvast van de partij! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr jan 09, 2009 11:59 am

dorinda tis al goe gij maak mij ma jaloers
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr jan 09, 2009 12:39 pm

Ik ga proberen zaterdag toch ff de tijd te vinden om af te komen
is wel even puzzelen in mn studieplanning (welke studieplanning :? :D ) ma als daar een vijver en gras is kan ik da mn schatjes toch ni ontzeggen he.
Ze hebben de dierenhappening al moeten missen, dus deze kans verdienen ze wel he :)
Kan wel nog nix beloven, ma ik doe mn best :)
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jan 10, 2009 7:34 am

Awel .... :P , zijn jullie al aan 't inpakken??? :D
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » za jan 10, 2009 1:17 pm

Daar ga ik direct mee beginnen ze :P
de carrier staat al klaar, moet enkel nog de tuigjes en de boekjes enz bijen zoeken :)
Mja t middageten is toch nog ni klaar, dus ik heb nog tijd he :D
Tot strakjes!!!
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten