Aanloop naar dierenhappening...

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » di okt 06, 2009 11:33 am

Thx Doortje, ben blij dat er tenminste iemand zo vriendelijk is :)

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di okt 06, 2009 11:35 am

kzal in gent wel wa helpen :P dan kan'k m'n tentje derbij opzetten :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di okt 06, 2009 12:17 pm

Origineel gepost door _K8_

Thx Doortje, ben blij dat er tenminste iemand zo vriendelijk is :)
Dat is zeer graag gedaan hoor Kate. Ik zou gewoon graag vooral Margiet wat willen ontlasten want je zal dan wel zien, ze sleuren haar van hot naar her! Zij is dan ook eventverantwoordelijke en word niet alleen door ons maar ook door andere standhouders geroepen, zij heeft echt haar handen vol op die dagen en ik ga nu al voor de derde maal mee naar de dierenhappening dus de basisprincipes ken ik wel. Meestal maakt Margiet ook een duidelijk schema op, daar kan je dan zien van welk uur tot welk uur je bijvoorbeeld in de speeltuin moet staan of op welk uur je vrij hebt of in de shop moet gaan staan. Ook dit betekend enorm veel werk. Je moet goed weten dat Margiet eigenlijk al weken op voorhand bezig is met het regelen van de beurs dus voor haar is het echt wel veel werk hoor! En als wij iets niet weten kunnen we het ook nog altijd vragen aan de personen die nog langer beurzen mee doen, je zal wel zien hoor er is niet veel aan! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di okt 06, 2009 7:38 pm

Origineel gepost door skiwi

Tom komt voor opbouw & volledige beurs

ik kom vrijdag na 17u, zaterdag & zondag
Met andere woorden : Mieke komt eten!! ;) ;) ;)

En nu sta ik hier hé, geen idee hoe ik nu een 2de "quote" moet bijhalen en ik mag geen verschillende postjes achter mekaar zetten %) !! Ga maar wat "knoeien" dan :
Chuckie : euh, ik kan komen vanaf vrijdag 14 uur tot 16 uur, wanneer mag ik mijn uurtje vrij inschrijven? en ohjaa, zondag kan ik ook, maar ik moet wel weg vanaf 17 uur
Vrijdag : vrij van 14u tot 16u : bedankt alvast voor de medewerking en wat zondag betreft : NIEMAND verlaat de beurs voor 20u15 tenzij vooraf besproken. Bespreking : excuses niet aanvaard!!
Niels : maar als we hem voor dat uurke dat hij komt helpen alles moeten uitleggen pfff..........
En hebt ge die al gezien Niels??? Daar valt gewoon niks aan uit te leggen, pfff....
K8 : Thx Doortje, ben blij dat er tenminste iemand zo vriendelijk is
Hélaba, wij zijn allemaal even vriendelijk, hé!! :@ :@ Pas op, zunne!!!!

Hahàààààààààààà, de naam "Doortje" is gelanceerd!!! ;)
Dorinda : Ik zou gewoon graag vooral Margiet wat willen ontlasten want je zal dan wel zien, ze sleuren haar van hot naar her! Zij is dan ook eventverantwoordelijke en word niet alleen door ons maar ook door andere standhouders geroepen, zij heeft echt haar handen vol op die dagen en ik ga nu al voor de derde maal mee naar de dierenhappening dus de basisprincipes ken ik wel. Meestal maakt Margiet ook een duidelijk schema op, daar kan je dan zien van welk uur tot welk uur je bijvoorbeeld in de speeltuin moet staan of op welk uur je vrij hebt of in de shop moet gaan staan. Ook dit betekend enorm veel werk. Je moet goed weten dat Margiet eigenlijk al weken op voorhand bezig is met het regelen van de beurs dus voor haar is het echt wel veel werk hoor! En als wij iets niet weten kunnen we het ook nog altijd vragen aan de personen die nog langer beurzen mee doen, je zal wel zien hoor er is niet veel aan!
Doortje, heel fel bedankt voor de lieve woorden, maar seffes heb ik daar niks meer te doen omdat ze allemaal denken dat ik teveel te doen heb, hé . Weet ge wat we zullen afspreken? Die met de stomme (ja, die zijn er dus wél) vragen, de eindeloze herhalingen en de flauwe zever, die mogen naar u komen. Ik zou na al die jaren mss idd mijn geduld kunnen verliezen als de zoveelste vragen komt wat al 100x gezegd is :P !! Mag jij het de 101ste keer zeggen, oké?? :D

Maar alle gekheid op een stokje, de DIERENHAPPENING-topic moet er nog steeds op!!! Ik kom straks terug, eerst eten maken!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di okt 06, 2009 8:21 pm

Doortje, heel fel bedankt voor de lieve woorden, maar seffes heb ik daar niks meer te doen omdat ze allemaal denken dat ik teveel te doen heb !@#$ . Weet ge wat we zullen afspreken? Die met de stomme (ja, die zijn er dus wél) vragen, de eindeloze herhalingen en de flauwe zever, die mogen naar u komen. Ik zou na al die jaren mss idd mijn geduld kunnen verliezen als de zoveelste vragen komt wat al 100x gezegd is :P !! Mag jij het de 101ste keer zeggen, oké?? :D
Dat is afgesproken Margiet. Ik wil gewoon dat jij ook eens kunt genieten van de beurs want jij kijkt er nog het hardst van ons allen naar uit en ik wil ook eens duidelijk maken aan niet alleen de nieuwe mensen maar aan iedereen dat jij er echt wel enorm veel werk mee hebt met die beurs. Met andere woorden, alle domme vragenstellertjes komen maar aan mijn broekspijp hangen in plaats van die van Margiet! :D

Ik was eigenlijk vergeten te melden, als het echt niet anders kan mag je Margiet zeker aanspreken maar doe het dan ook niet op een moment als er al verschillende haar aan het roepen zijn hé! ;) :P Aaaaaaaah maar ik heb het Margiet, ik laat ze allemaal in een rij staan en hun beurt afwachten of nog beter met een nummerke whahahaha! :D Foei me very naughty! (@)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » di okt 06, 2009 10:25 pm

Origineel gepost door skiwi

Tom komt voor opbouw & volledige beurs

ik kom vrijdag na 17u, zaterdag & zondag
Origineel gepost door margit
Met andere woorden : Mieke komt eten!! ;) ;) ;)
Ik za er dan ineens bijvermelden dat ik dan die woensdag & donderdag ook ineens zal meeeten mocht dat op de planning staan :-) Ben daar toch in de buurt
En nu sta ik hier hé, geen idee hoe ik nu een 2de "quote" moet bijhalen en ik mag geen verschillende postjes achter mekaar zetten %) !! Ga maar wat "knoeien" dan :
Margit: dan zult die "
" voor uw stuk te quoten en "
" na uw stuk te quoten zelf moeten typen
(zonder spatie na de E weliswaar, maar anders kreeg ik dat woord hier niet op 't scherm zonder te quoten

[Gewijzigd door skiwi op 2009-10-06 22:27:24]
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo okt 07, 2009 9:11 am

menu voor de beursweek:

Woensdagavond - frieten
Donderdagavond - pizza (associalleke herkennen ze daar aan zijnen bloten buik :D )
Vrijdagavond - kin kloppen :~
Zaterdagavond - pitta
zondagavond - te moe en te laat om te eten ~z~ en verdrietig omdat het weer voorbij is ~_~
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo okt 07, 2009 9:15 am

ter verduidelijking, informatie dient ten allen tijde gevraagd te worden aan de verantwoordelijken van dienst.

Deze zullen de komende weken bekend gemaakt worden op het forum.

Wat mijn vorige bericht betreft, wat hebben jullie het liefst, algemene catering of ieder voor zich, voor diegenen die overnachten, ik heb het dan ook over de middagen.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » wo okt 07, 2009 9:23 am

's ochtends hebben we ons ontbijt al ;)
ik stel voor smiddags broodjes en dan gewoon een warm avondmaal (meestal zal toch waarschijnlijk fastfood zijn :P)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo okt 07, 2009 10:00 am

Ik heb een vraagje aan de arkers in en/of rond Gent die mee gaan opstellen .

Zoals iedereen weet ben ik dus aan mijn hart geopereerd . Deze operatie is duur en ik heb maar een klein dopke . Dus zou ik willen vragen of er iemand plaats heeft in zijn of haar auto voor mij en mijn jongens tot in Hasselt . Ik wil gerust bijleggen voor de benzine . Ik moet wel zeggen dat ik een Atlas 40 heb als vervoermiddel voor mijn jongens . Wij zouden dit héél hard op prijs stellen .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo okt 07, 2009 7:24 pm

Origineel gepost door Bientje

Maar als jullie allemaal op hotel gaan, wat doen jullie dan met de andere diertjes die jullie thuis hebben zitten?
Ik zie mezelf nog niet direct mijn 5 grote loebassen en dan de kleine woef + 6 katten meebrengen :P
niet iedereen heeft zo'n dierentuin ...
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo okt 07, 2009 7:25 pm

andere dieren? die verwaarlozen we....

Wij zijn frettengekken he, geen hondengekken ofzo... :P lol

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo okt 07, 2009 7:29 pm

Origineel gepost door Chuckie
Wat mijn vorige bericht betreft, wat hebben jullie het liefst, algemene catering of ieder voor zich, voor diegenen die overnachten, ik heb het dan ook over de middagen.
Ik was van plan om een brood te gaan kopen & wat charcutterie (is veel goedkoper dan broodje te gaan kopen op beurs ... want die broodjes ginter zijn megaklein en duur!!

lijkt me precies het beste .. zeker voor zij die overnachten, als iedereen 2 euro bijlegt hebben wel al wel voor enkele dagen eten denk ik!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo okt 07, 2009 7:48 pm

Ik zou , indien mensen dit lekker zouden vinden , hotdog's willen maken in de eigen DFA keuken

Of iets anders wat "doenbaar" is

Want inderdaad , het eten op de beurs is oftewel niet te vreten oftewel veels te weinig en in beide gevallen makkelijk 10-12 € per persoon per dag ....

Voorstellen zijn welkom maar ik zou anders mijn lekkere verse groentensoep maken (opwarmen) en er brood bijgeven , de hotdog's de andere dag dan eventueel ?

Prijzen kan ik er moeilijk opplakken maar uit de kosten + eventuele overschot voor de vereniging dan eh zeg

Wat denken jullie ervan ?
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo okt 07, 2009 8:00 pm

ik denk dat hans zoiets bedoelt mieke ;) dat we zelf voor iedereen die dat wenst voor eten zorgen, ofwel da ieder voor zn eigen eten zorgt...

mij maakt het eigenlijk niet uit... bestel 's avonds op restaurant wel een beetje meer :P

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do okt 08, 2009 10:40 am

Origineel gepost door a3ke

Ik zou , indien mensen dit lekker zouden vinden , hotdog's willen maken in de eigen DFA keuken

Of iets anders wat "doenbaar" is

Want inderdaad , het eten op de beurs is oftewel niet te vreten oftewel veels te weinig en in beide gevallen makkelijk 10-12 € per persoon per dag ....

Voorstellen zijn welkom maar ik zou anders mijn lekkere verse groentensoep maken (opwarmen) en er brood bijgeven , de hotdog's de andere dag dan eventueel ?

Prijzen kan ik er moeilijk opplakken maar uit de kosten + eventuele overschot voor de vereniging dan eh zeg

Wat denken jullie ervan ?
waar ga je dit nog allemaal zetten in de tent er is nu al bijna geen plaats ni meer voor iets deftig weg te zetten...
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do okt 08, 2009 11:48 am

Ik volg Niels, mij maakt het weinig uit. Ik volg de menigte maar ik vind dat Mieke ook gelijk heeft. Het eten op de beurs is zeer duur dus het zou beter zijn als we sandwiches of zo zelf kunnen voorzien. Voor dat soepke van den Achmed sta ik ook wel open! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » do okt 08, 2009 12:02 pm

Origineel gepost door knorry

waar ga je dit nog allemaal zetten in de tent er is nu al bijna geen plaats ni meer voor iets deftig weg te zetten...
keuken.....

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » do okt 08, 2009 12:03 pm

Origineel gepost door a3ke
Ik zou , indien mensen dit lekker zouden vinden , hotdog's willen maken in de eigen DFA keuken
Of iets anders wat "doenbaar" is
Want inderdaad , het eten op de beurs is oftewel niet te vreten oftewel veels te weinig en in beide gevallen makkelijk 10-12 € per persoon per dag ....
Voorstellen zijn welkom maar ik zou anders mijn lekkere verse groentensoep maken (opwarmen) en er brood bijgeven , de hotdog's de andere dag dan eventueel ?
Prijzen kan ik er moeilijk opplakken maar uit de kosten + eventuele overschot voor de vereniging dan eh zeg
Wat denken jullie ervan ?
Origineel gepost door knorry
waar ga je dit nog allemaal zetten in de tent er is nu al bijna geen plaats ni meer voor iets deftig weg te zetten...
Ik volg Knorry .... dat was ook mijn eerste reactie se ..
er is sowieso al niet zoveel plaats om al het gerief te zetten, dus dat er nog eens extra bij ....

Als de meerderheid dat goe vindt, zal ik wel meeeten (hoewel ik niet zo'n fan ben van hotdogs), maar gewoon brood & charcutterie lijkt me praktischer.
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » do okt 08, 2009 12:05 pm

origineel gepost door knorry
waar ga je dit nog allemaal zetten in de tent er is nu al bijna geen plaats ni meer voor iets deftig weg te zetten...
Origineel gepost door nielsvl
keuken.....
dat bedoelen we net dat er in de keuken niet veel plaats is ... en zeker als je niet in de voortent mag eten en dat dus in dat klein stukje moet opeten ....
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do okt 08, 2009 12:21 pm

Origineel gepost door skiwi

Ik volg Knorry .... dat was ook mijn eerste reactie se ..
er is sowieso al niet zoveel plaats om al het gerief te zetten, dus dat er nog eens extra bij ....

Als de meerderheid dat goe vindt, zal ik wel meeeten (hoewel ik niet zo'n fan ben van hotdogs), maar gewoon brood & charcutterie lijkt me praktischer.
Ja idd, onze keuken is helaas te klein. Ik vond het wel een goed idee maar het moet ook haalbaar zijn hé. Zoals ik al voorstelde eigenlijk wat hetzelfde als Mieke brood of sandwiche met wat charcuterrie en gewoon samen leggen hiervoor. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » do okt 08, 2009 12:29 pm

't is nu nie gelijk da een gasvuurke met ne pot op veel plaats in beslag pakt he...

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do okt 08, 2009 12:30 pm

en ook die lucht vind ik stinken en die lucht is ook niet echt goed voor onze schatten...
ook is het nog eens gevaarlijk (allee ik heb ooit als kind een kom kookende soep over mij gehad en dat deed geen deugd...) stel dat niels of ianka of eendert wiens kind passeert en trekt aan diene draad sorry dat wil ik niet zien gebeuren en ik denk onze voorzitter ook niet ;)
allee ja doe wa gewilt het is niet aan mij om te beslissen...
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » do okt 08, 2009 12:54 pm

welke draad??

en de slaapplaats voor fretten is de gans andere kant van de keuken, er zijn mensen da meer stinken dan ne pot soep hoor...
dat mensen vinden dat de geur van hot dogs ofzo rieken da's iets anders natuurlijk, maar fretten :? :? :? kheb nog nooit ne hond of fret uit de keuken weten blijven omdat hij vind dat het daar stinkt naar eten hoor....

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do okt 08, 2009 12:57 pm

zo een een kampinggasvuurke neemt niet echt veel plaats in e
en hotdogs riekt ge nie als ge da in water gewoon opwarmd ;)
tenzij dat ge ajuin nog es bijbakt natuurlijk :P


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten