Aanloop naar dierenhappening...

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo okt 04, 2009 11:32 pm

margiet maakt telkens een uurrooster op...

laat u niet afschrikken, maar wie komt HELPEN van 's ochtends (vrijdag 9uur, zondag 10uur) tot 's avonds (18uur) krijgt uiteraard bandjes en geraakt binnen, voor mensen die een paar uurtjes komen hebben we niet genoeg bandjes...

(gewoon even ter info)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma okt 05, 2009 1:15 am

Merci Niels, is dus juist, we krijgen zelf maar een aantal bandjes en vanzelfsprekend geven we die aan diegenen die een ganse dag komen helpen, het zou anders een kwestie worden van die en die wordt voorgetrokken, maar nee dus. We doen ook altijd ons uiterste best nog extra bandjes te bekomen, maar weten uit ondervinding dat we er zelden of nooit op overschot hebben.

Hoe sneller je je kan opgeven voor de dag(en) waarop je kan komen, hoe beter. Hoe meer volk, hoe liever, zo kan ik iedereen voorzien van genoeg aantal uren rust zodat iedereen ook plezier beleven kan aan de rest van de beurs. Je mag het me hier komen zeggen, ik open nog een aparte topic, je mag het via PB sturen, je mag ook mailen (mikado.21@hotmail.com), maar alsjeblieft, denk eraan dat ik mijn planning op tijd wil beginnen dit jaar, zodat ik weer niet de laatste 48u voor de opbouw het slapen kan vergeten. De dagen van de beurs zelf zie ik al weinig of geen bed, ik zou er dit jaar eens niet dodelijk vermoeid aan willen beginnen!! ~z~ (Zo eindigen maakt niet uit!! ;)) En alsjeblieft, denk eraan dat je, als je je opgeeft, ook verwacht wordt daar te zijn die dag, liefst van 15min voor opening van de beurs tot 18u en de laatste dag tot 20u15, tenzij de opruim eerder in orde is. Er wordt gerekend op je, de uurrooster wordt gemaakt op diegenen die zich opgeven, anderen die dan wel komen zien hun vrije uurtjes in lucht opgaan omdat jij er dan niet staat. Een beurs is samenwerken, op mekaar kunnen rekenen, iedereen telt op iedereen. Je mag pauzeren, je mag je sigaretje gaan roken, je cola gaan drinken, al wat je wil, maar kijk altijd dat er iemand is die jouw taak dan even overnemen kan.

Enfin, ik zal dit allemaal nog wel eens herhalen, we willen geen reglementen opstellen alsof we een leger zijn, maar goede afspraken maken goede vrienden, hé? Dus ... wie zich opgeeft, zeg dan alvast dag, aantal uren, aantal personen die komen helpen enzo erbij, dan kan ik dat dadelijk noteren en hebben jullie het rooster mss zoals 2 jaar geleden nog voor de beurs op het schermpje staan!! :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma okt 05, 2009 1:31 am

De regels/richtlijnen zijn eigenlijk niet zo erg hoor, ze zorgen ervoor dat het zo aangenaam en vlot mogelijk is voor ons, en uiteraard ook voor de fretjes...

"het reglement" van vorig jaar valt hier te lezen, er zal niet ongelofelijk veel veranderen dit jaar...

http://www.defrettenark.be/cgi-bin/foru ... hread=6837

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma okt 05, 2009 1:45 am

Primeur voor de beurs : de eerste kandidate heeft al een PB'tje gestuurd met de dagen waarop we op haar hulp kunnen rekenen!! Als dat niet snel is!! :)

Ik zou zeggen : dit voorbeeld mag met alle plezier gevolgd worden!! :D

Ik probeer morgen het Dierenhappening-topic erop te zetten, maar onze Iago wordt dus morgenvroeg geopereerd, ik kan dus nog niks beloven. Steek alle duimpjes maar in de lucht voor onze jongen, het wordt hoog tijd dat er wat goed nieuws bij komt, nog eentje af moeten geven ... ik mag er niet aan denken.
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma okt 05, 2009 1:46 am

bij mij weet ge't al lang he ;)

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » ma okt 05, 2009 1:52 am

Origineel gepost door margit

Primeur voor de beurs : de eerste kandidate heeft al een PB'tje gestuurd met de dagen waarop we op haar hulp kunnen rekenen!! Als dat niet snel is!! :)

Ik zou zeggen : dit voorbeeld mag met alle plezier gevolgd worden!! :D

Ik probeer morgen het Dierenhappening-topic erop te zetten, maar onze Iago wordt dus morgenvroeg geopereerd, ik kan dus nog niks beloven. Steek alle duimpjes maar in de lucht voor onze jongen, het wordt hoog tijd dat er wat goed nieuws bij komt, nog eentje af moeten geven ... ik mag er niet aan denken.
Was iedereen maar zo braaf :D #)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma okt 05, 2009 3:23 am

Ha, zeg dat wel, zou ik een gelukkig mens zijn!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma okt 05, 2009 10:36 am

op mij mag je ook rekenen voor de opzet en de beurs :)

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma okt 05, 2009 12:59 pm

Tom komt voor opbouw & volledige beurs

ik kom vrijdag na 17u, zaterdag & zondag
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » ma okt 05, 2009 1:03 pm

Pm naar jou gestuurd Margietje
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » ma okt 05, 2009 1:05 pm

Origineel gepost door margit

Dierenhappening??? Wasda??? :?

Aftellen, Niels? Nee, stilaan in paniek aan 't slaan dat ik niet gereed krijg wat ik zou willen gereed krijgen!! Ik ga best niet nog eens verhuizen voordien, dan haal ik het nooit!! :( ;)

Even klein voorstel placeren : vermits mijn huisje in Beringen (kwartiertje rijden van de Grenslandhallen) geen 20 slaapkamers heeft maar ik toch enkele menschen onderdak kan bieden, zou ik zeggen : wie voor slaapgerief kan zorgen (matje en slaapzak en wat moet je nog hebben?) is welkom om thuis te logeren. Er gaat geen 50 man in natuurlijk en Marc heeft de sofa al gereserveerd, maar als er een kleintje tussenzit dat alleen wil slapen, er is ook nog een 2-zit vrij :P .
Het lijkt me het handigst als jullie het huis in 2 slaapzalen verdelen, bv de living en een kamer boven, maar dat mogen jullie onderling uitvechten.

Cynthia, wie een ganse dag komt helpen, moet geen inkom betalen én krijgt minstens 2u vrij om over de beurs te wandelen. Maar wel werken dus (helpen is ook goed hoor) en de ganse dag. We delen dit jaar geen gratis bandjes meer uit aan mensen die na 2u al verdwijnen, daarvoor moeten dan uiteindelijk de "harde" werkers boeten en dat willen we absoluut vermijden. Als we met véél vrijwilligers zijn, lukt het soms zelfs om een schema op te stellen met wel 3 tot 4u "vrijaf" op 1 dag, dat moet toch volstaan om de beurs zelf ook te zien, hé. Enfin, ondervinding heeft ons toch al geleerd dat heel wat mensen liever bij DFA zitten in de tent of in de speeltuin dan in de drukte van de hallen!! :)

Maar dus, als er mensen zijn die thuis willen logeren ... laat maar horen!! :)
tismij 'n beetje te ver om elke dag naar daar te rijden :P
en logeren zal niet lukken want ik moet werkiewerkie doen, maar ken enen die mss via het werk aan zo'n kaart kan geraken (nog nie zeker)
en dan zou'k wel is binnenspringen voor "n dagje he :P
maar ben da nog nie zeker, ge ziet het wel alsk verschijn he :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » ma okt 05, 2009 1:39 pm

Moh! Te ver?
Ik geloof dat ik nog verder moet rijden :P

Voor ik zal dat elke dag 4u onderweg zijn

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma okt 05, 2009 1:41 pm

En als het te moeilijk is Kate kan je hier ook wel een slaapplaatsje krijgen hoor. Ik heb ook kooien voor uw schatjes in te zetten. ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » ma okt 05, 2009 3:02 pm

Thx schat! Is lief van je maar ik bedoel donderdag.
Voor in't weekend heb ik al plaats , zie hotel :D

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » ma okt 05, 2009 9:38 pm

Origineel gepost door _K8_

Moh! Te ver?
Ik geloof dat ik nog verder moet rijden :P

Voor ik zal dat elke dag 4u onderweg zijn
ma gy rijd op watr volgens mij :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » ma okt 05, 2009 9:55 pm

Origineel gepost door Buda

ma gy rijd op watr volgens mij :P
Neen neen , good old diesel :P

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma okt 05, 2009 10:12 pm

euh, ik kan komen vanaf vrijdag 14 uur tot 16 uur, wanneer mag ik mijn uurtje vrij inschrijven? en ohjaa, zondag kan ik ook, maar ik moet wel weg vanaf 17 uur :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma okt 05, 2009 10:15 pm

voor zondag zullen we zien als er nog bandjes zijn, maar vrijdag zulde entree moeten betalen hoor chuckie.... :P

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma okt 05, 2009 10:21 pm

Origineel gepost door nielsvl
voor zondag zullen we zien als er nog bandjes zijn, maar vrijdag zulde entree moeten betalen hoor chuckie.... :P
is het niet eerder andersom??? zondag komt er meestal veel volk , maar vrijdag veel minder ..
dus dan is alle hulp welkom :-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma okt 05, 2009 10:28 pm

maar als we hem voor dat uurke dat hij komt helpen alles moeten uitleggen pfff..........

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » ma okt 05, 2009 10:31 pm

Als er iemand veel vragen gaat stellen over hoe of wa is't wel ikke :)

Zie me eerste keer

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma okt 05, 2009 10:39 pm

als ze te veel vragen stellen moet je het volgende zeggen:
hablo espanol?

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma okt 05, 2009 10:39 pm

Als het doorgaat zoals het hoort op de vdab dan hek vrijdag vrij dus dan kan ik wel kome :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma okt 05, 2009 10:48 pm

Origineel gepost door stevenn

als ze te veel vragen stellen moet je het volgende zeggen:
hablo espanol?
Qué?? :P

of gelijk de chineeskes, ogen op een kiertje, glimlachen en ja knikken...

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di okt 06, 2009 11:27 am

Origineel gepost door _K8_

Als er iemand veel vragen gaat stellen over hoe of wa is't wel ikke :)

Zie me eerste keer
Stel dan best die vraagjes maar aan mij want Hans en Margiet laat je best die dagen zoveel mogelijk met rust. Je zal wel zien, die 2 worden ocharme alle kanten geroepen en naartoe gesleurd! :( Ik geef je wel een snelcursusje "wat te doen op een beurs?" maar je zal zien alles wijst zich vanzelf wel uit. Karlien (Alika op het forum) was vorig jaar ook voor de eerste keer komen helpen en we stonden echt versteld van hoe snel ze ermee weg was dus geloof mij dat gaat vlotter dan je denkt en het is ook zeer verslavend die beurzen! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten