Dierenhappening ?

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » zo nov 08, 2009 2:46 pm

nou ik kom wel uit de lucht gevallen :( maar kan iemand mij info geven over de dierenhappening?
is da elk jaar?

Waar?
Wanneer?
om hoe laat?
wat is de prijs?

('t zou mij niet verbazen moest ik al te laat zijn %) )
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » zo nov 08, 2009 2:48 pm

+ ik heb naar andere tpic gegeken en ik vond geen info dus daarom dat ik het vraag (@)
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » zo nov 08, 2009 2:51 pm

Maakt ni uit heb het al gevonden :P

topic mag gesloten /verwijderd worden (@)

+ kga der niet naartoe :(
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » zo nov 08, 2009 3:10 pm

Waarom ga je ni komen?
tga leuk zijn

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » zo nov 08, 2009 3:32 pm

Origineel gepost door _K8_

Waarom ga je ni komen?
tga leuk zijn
nouja.... met een fretje naar zo een immens groot event gaan kan je ook niet echt Relaxt noemen, Diego is nog heel jong en wordt al helemaal stijf als em op straat een voetganger voorbij ziet lopen %)

+ ... ik ... ik heb mijn lieve hond niet meer !@#$ mijn vader heeft Axa een tijdje geleden achter mijn rug bij mensen gelaten "voorlopig" , nou dat werd meer als een maand.
Nu wou hij haar terughalen en die "mensen wouden Axa niet teruggeven" (Mijn ouders wouden gewoon van mij hond af !@#$ ) hij heeft van de 1ste keer alle papieren (paspoort enz) aan die mensen meegegeven dus ik kan ook niet bewijzen dat het mijn hond is !@#$
ik heb het er nog verschikkelijk moeilijk mee en als ik honden zie die op axa lijken kan ik mijn tranen niet inhouden :( en er zullen veel honden aanwezig zijn om de Dierenhappening....

Voorlopig ga je mij niet op die grote events zien... nog lang niet... ~_~

wat axa betreft.... ik kan er niet tegen dat mijn ouders haar achter mijn rug hebben weggedaan,
maar gelukkig zijn het mensen die mijn ouders al jaren kennen, het zijn al oudere mensen die een eigen terrein hebben en zijn verzot op dieren, hun hond is ook onlangs gedostorven (28JAAR geworden)
Axa heeft het daar goed, zij is die mensen al gewoon ... zij koken voor haar, zij mag op de sofa liggen die mensen leggen zelfs een dekentje over axa als ze gaat slapen (klinkt wel gek maar kvind het wel lief)
En axa is ook een hele grote knuffelkont en heeft véél aandacht nodig , aandacht die ik haar ook niet 100% kon geven. Die mensen dus wel, ze werken niet en zijn constant thuis...
Dus ik kan zeker zijn dat axa niets zal overkomen want het kon anders uitraaien he...

Axa is een american stafford...PITBULL dus. En ze kon evengoed bij jonge kerels belanden die axa zouden mishandelen om er een Killerdog van te maken ... axa is totaal niet zo dus ze zou snel in het asiel belanden...

Ik Mis haar verschikkelijk veel !@#$ :( ~_~


[Gewijzigd door paulina op 2009-11-08 15:32:57]
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » zo nov 08, 2009 6:32 pm

is ne pitbull nie gewoon ne pitbull en nen american stafford ne stafford? of ben'k nu zo verkeerd :P

28 jaar :o DAMN, da beest moe wa 'n goe leventje gehad hebben ^^
haha
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » zo nov 08, 2009 6:48 pm

American Staffordshire Terrier's worden ook pitbulls genoemd ;)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo nov 08, 2009 7:26 pm

Jammer dat je ouders zo een beslissing genomen hebben zonder je erin te betrekken :( Gelukkig zit Axa heel goed.
Toen wij door omstandigheden onze Duitse schaper moesten weg doen hebben we 3 weken elke dag zitten huilen. Elke schaper was ons Tess die we zagen en misten. Tess ging bij een collega van mijn man wonen. Mijn verdriet is pas overgegaan nadat ik haar veel later terug zag. Tess had een zwaar auto ongeluk overleefd en haar nieuwe baasjes hadden voor haar gezorgd zoals ik nooit had kunnen doen. Weken heeft men haar verzorgd zonder dat ze mocht of kon bewegen. Voeding gegeven, stoelgang en plasjes afgewassen, dag en nacht voor haar klaargestaan. Iemand die dagelijks uit werken gaat kan zo iets niet.
Tess was beter daar dan mocht ze bij ons gebleven zijn. Ze was ziek van een allergie aan de produkten die we nodig hadden tijdens de verbouwingen. De veearts zei dat Tess zo niet verder kon.
Zo zie je maar dat het voor een dier niet altijd de slechtste oplossing is om naar een andere baas te moeten. Hoe hard we die dan ook missen. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » zo nov 08, 2009 7:27 pm

Origineel gepost door Buda

is ne pitbull nie gewoon ne pitbull en nen american stafford ne stafford? of ben'k nu zo verkeerd :P

28 jaar :o DAMN, da beest moe wa 'n goe leventje gehad hebben ^^
haha
ALLE honden die de schofthoogte rond de 48 hebben- vierkante kop-sterke kaken- brede borstkas- gespierd zijn worden "Pitbulls" genoemd:

American Pit Bull terrier
American staffordshire terrier (amstaff/Stafford)
English Staffordshire Bullterrier (Staffie)

En Alle kruisingen hiervan worden "Pitbulls" genoemd - Ze stammen allemaal af van de 1ste vechthonden
Als je meer uitleg wilt kunde altijd vragen ;)
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » zo nov 08, 2009 8:02 pm

aaaaaah, da wist'k nu is nie se :P
educatief spel hier :D

kwou ook naar de DH :( ma ik kom wel als't in gent da dingen is (kan d'r ffkes nie opkomen)
misschien zelfs met 2 fretjes want ik ben op zoek naar 'n kameraad voor mijne kameraad :z :P
(btw als er nog wat in den opvangzit, her en der, moogdet altijd laten weten ej people's :P)
maar dat zien wel dan weeeel :P

have fun
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » zo nov 08, 2009 8:12 pm

Origineel gepost door Buda

ma ik kom wel als't in gent da dingen is (kan d'r ffkes nie opkomen)
beestjes en baasjes

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » zo nov 08, 2009 8:13 pm

jaaah datte se :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten