DH 2009: de reacties

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
PowerKe
Berichten: 26
Lid geworden op: wo okt 25, 2006 12:22 am

Berichtdoor PowerKe » zo nov 29, 2009 11:20 pm

Terwijl de anderen naar huis aan het rijden zijn na het vaste ritueel bij Steakhouse Cara, wil ik vanuit ons hotelleke hier alvast een postje openen voor de reacties rond de beurs.

Ik vond deze beurs persoonlijk een van de beste ooit ...van ordelijkheid in de tent, de opstelling in de keuken, de samenwerking & sfeer tussen de medewerkers & natuurlijk ook de talrijke bezoekers die aanwezig waren (maar dan vandaag iets TEVEEL volk, maar soit, liever dat dan dat er niemand komt)

Onze foto's zullen wel snel volgen, en die van de rest ook waarschijnlijk.

het zal weer even afkicken worden als we morgen 'back to reality' moeten gaan werken !@#$
chance dat ik ook een fotooke heb laten maken van m'n ventje met fretjes ;-), dat ga ik nu in mijne portefeuille steken se

mieke

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo nov 29, 2009 11:24 pm

daar zegt ge't jong, nog een laaste nachtje "vakantie", morgen terug naar huis pfffff :(

volgend jaar toch ook maar eens andere opstelling van tent, was geen slecht id... voor de rest idd goe in orde, buiten da de bezoekers meer verdeeld hadden mogen zijn...

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » zo nov 29, 2009 11:54 pm

van in de tent weet'k nie veel, alleen dak ze samen met 'n paar anderen naar beneden gehaald heb :D
ge zag er toch allemaal redelijk voldaan uit :D

maar idd ZO ne nest volk :o
20 buggy's tegen mn hielen en kinderen die tegen m'n elleboog liepen :o (ocheeeer)
en dieren dat die mensen meehadden :o

dat vond'k eig nie zo schitterend, ze zaten mee honden, katten op hun schouder, vogels in hun vest en weet ik veel wat.
die mens met die kat was ocheer 1m50 ofzo, als er nen labrador of duitse scheper passeerde die dacht 'lekker hapje' ging hij er niets tegenin kunnen brengen hebben denk'k :P
die kat had niet eens 'n leiband aan :o
en zo honden die beten naar andere honden, da brengde toch ook nie mee :o
of van die kleintjes die ne helen dag alleen maar voeten zien en vertrappeld worden, want Hoe erg het mij ook spijt, ook ik heb 'n hondepootje vertrappeld !@#$

maar om het is over de frettenstand te hebben :P die was geweldig :D
da vijvertje mee da fonteintje!! en die bergjes :D
en moe dat die sukkeltjes allemaal waren :P helemaal platte batterij :D
maar die race!! die ruled! :P
hans kan het nogal uitlegge zuuh :P:D

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma nov 30, 2009 12:28 am

al bij al Het was super ik bnen nu net een 15 minuten t thuis :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » ma nov 30, 2009 2:21 am

Was leuk maar vermoeiend en idd veel te veel mensen vandaag
ik vond dat de afbraak heel vlot ging , en ik heb ondervonden dat Hasselt infeite niet zo ver van mijn huis is (als er geen verkeer op de weg is :) )
1u en kleine 20min later was ik al thuis :D

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » ma nov 30, 2009 10:30 am

Het was inderdaad super! Maar zo veel volk!! Met momenten kon je letterlijk over de koppen lopen!
@_K8_ ja als er geen verkeer is gaat het idd een pak vlotter! Zelfs met de aanhanger heb ik er maar net een uurtje op gereden :P Maar ik was toch blij dat ik vannacht thuis was met die aanhanger en... dat de wind was gaan liggen!! :D

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma nov 30, 2009 11:52 am

Het was een zeer geslaagde beurs :)
Dit is volgens mij een groot deel te danken door de samenwerken van de medewerkers :)

Voor mij was het ook de eerste keer dat ik een 'volledige' beurs meegemaakt hebt en is me zeer goed bevallen zowel tijdens de beurs en 'savonds tijdens het eten ook ;)

Ik kijk al uit naar beestjes en baasjes

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 30, 2009 12:28 pm

Origineel gepost door stevenn
Ik kijk al uit naar beestjes en baasjes
zeker van? wat dan blijven we met z'n allen bij u slapen :-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma nov 30, 2009 1:01 pm

Het was idd een zeer geslaagde beurs! Nogmaals aan iedereen, bedankt voor de fantastische verjaardag die ik dankzij jullie heb mogen vieren. Als ik er aan terug denk begin ik weer bijna te janken! :P Ook hoop ik dat de mensen mijn "act" leuk vonden, vond het zelf zeer tof om te doen als afsluiter al doet nu wel iedere spier pijn in mijn lijf! ;) Mja is mss wel de ouderdom hé, moet eens gaan beginnen denken dat ik niet meer 16 ben want toen ging alles nog gelijk niks! :D Fretjes vonden het ook zeer leuk, vooral Yliah. Voor hem was het zijn allereerste beurs en speeltuin ervaring en hij heeft zeer veel in de speeltuin gezeten. Wat voor mij ook zeer leuk was is dat ik kennis heb gemaakt met Tequila de papa van Yliah. Zeer mooie man trouwens maar ja Vanessa hoe kan dat ook anders hé met een fret van bij u? ;) Zo, nu ga ik sebiet eens kijken of ik mijn schatjes wakker krijg want hun kooitjes moeten zuiver gemaakt en dan ga ik me nog lekker op de zetel nestelen, maar goed dat ik deze week nog verlof heb. :)

PS: K8, fijn dat je goed bent thuis gekomen oh en ik moest eens vragen van Dominique of je eens tot bij mij zou willen komen, hij wilt dolgraag met u kennis maken en is hem geen enkele dag gelukt omdat hij zelf werk had voor de lokale radio! :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma nov 30, 2009 1:36 pm

Ja , hier ook terugblik op een zeer geslaagde maar weer zo vermoeidende beurs

Nog nooit voor mij persoonlijk zo een goede beurs gehad , niet alleen dan in mijn hoekje van de tent maar algemeen bezien was de sfeer super binnen onze vereniging/medewerkers

Het heeft dan ook voor gezorgd dat de dagen weer zijn voorbijgevlogen en dat , denk ik toch , iedereen zich tegelijk heeft geamuseerd

a3ke signing out voor wat extra rust nu
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » ma nov 30, 2009 2:07 pm

Tuurlijk Doortje :) ikzal eens moeten paseren, of ik zie hem ooit wel eens op een speelnamiddag

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma nov 30, 2009 2:23 pm

die extra rust kan ik ook gebruiken, lag daarnet al te slape in men bad terug

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » ma nov 30, 2009 2:28 pm

als ge blub blub begint te zeggen ist tijd da ge wakker word om lucht te happen :P
pakt 'n fretje mee in bad, ge zult nie slapen :D

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma nov 30, 2009 4:56 pm

Origineel gepost door _K8_

Tuurlijk Doortje :) ikzal eens moeten paseren, of ik zie hem ooit wel eens op een speelnamiddag
Ja maar als je nu eens langs komt kan je kennis maken met de rest van mijn kroostrijk gezin en mijn zeer lieve "sabatchka's" :D
En ik kruip direct ook terug op mijne zetel, ik was daarstraks op het werk mijn aanwezigheidsattest gaan halen voor aan mijn dopkaart en kreeg al direct te horen dat ik er vreselijk moe uitzag maar ik voel me nog erger dan dat er met ne pletwals over me is heen gegaan! :P

[Gewijzigd door Dorinda op 2009-11-30 16:58:27]
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 30, 2009 5:44 pm

Origineel gepost door stevenn
die extra rust kan ik ook gebruiken, lag daarnet al te slape in men bad terug
m'n ogen vallen hier toe zeker na de hele dag naar dat stom computerscherm hier te moeten kijken ..

nog lekker drukke dag gehad, en tijd ging wel heel snel voorbij (voor de verandering mag dat ook wel eens een keertje) ....

'k begin hier dingen verkeerd te doen door vermoeidheid , 'k heb honger ... tijd om naar huis te gaan ... de komende dagen zullen nog vermoeiend zijn ..
pfff

allé, Dag hasselt, 'k ben ermee weg!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma nov 30, 2009 5:55 pm

Over de "lichamelijke" toestand van uw aller "vermoeide eventverantwoordelijke" ga ik zwijgen :P , over de Beurs zelf kan ik alleen maar zeggen dat ik jullie allemaal enorm dankbaar ben voor alle hulp, alle steun, alle begrip en alle bewaarde kalmte tijdens de veelvuldige drukke, chaotische maar ook geslaagde momenten.

De keuken was in één woord gewéldig, dankzij Davy en laat ons Leen niet vergeten moesten we ons van niets iets aantrekken en kon onze innerlijke mens wat aansterken op elk gewenst moment van de 3 dagen. De soep was heerlijk, de hot-dogs hebben naar't schijnt ook goed gesmaakt ( %) er was er maar eentje tekort, that's all :D ), de frigo was gevuld met lekkere koele drank (soms was er echt wel afkoeling nodig na veel babbelen tegen geïnteresseerden) en Davy zat er gewoon 3 dagen te glunderen in zijn keukentje ... wat willen we nog meer??

De speeltuin is een succes geweest, zoals steeds en ondanks de kleine aanpassingen die we onverwachts moesten doen (teveel volk in de speeltuin) heeft Niels alles prima onder controle gehouden. Volgens mij is het EHB-f-O koffertje niet gebruikt geweest, niemand erg gebeten ofzo, het frettenbestand werd steeds op peil gehouden en vermits iedereen blijkbaar al zijn fretten nog heeft, is er ook geen eentje onder de graszoden blijven steken. Al was er geloof ik zo ene hele lieve witte fretsel, die toch 3 dagen heel erg zijn best deed om dat geflikt te krijgen. :P

We kunnen het dus idd alweer een zeer geslaagde beurs noemen en zoals we ergens bij de aankondigingen naar de beurs al zeiden, vandaag zitten we allemaal met iets dat voelt als een kater. Hondsmoe, maar blij dat we er weer stonden. Toch zou ik deze keer die "kater" even willen doorspoelen alvorens aan Beestjes en Baasjes te gaan denken. Ik denk niet dat ik ooit al zo moe geweest ben, the day after ...

En Sabine, voor jou nog een extra dikke merci voor alle hulp en steun zondagmorgen. Als er nu iemand op de juiste moment op de juiste plaats was, was jij het wel ... xxx
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » ma nov 30, 2009 6:17 pm

Foto Belang van Limburg:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Nora
Berichten: 2
Lid geworden op: za mei 02, 2009 10:48 am
Contacteer:

Berichtdoor Nora » ma nov 30, 2009 6:38 pm

is men ventje beetje braaf geweest :D :P
kwou zo graag daar zijn maar door teveel schoolwerk en de ziekte die in mij zat kon ik niet komen :(
volgend jaar wil ik wel van de partij zijn ;)

Het leek mij daar een leuk feestje

Veronique
Berichten: 59
Lid geworden op: ma sep 28, 2009 11:39 am

Berichtdoor Veronique » ma nov 30, 2009 6:45 pm

Hey Margit,
Blij je te horen, probeer toch maar een beetje te recuperen.
Spoedig herstel!
Groetjes & dikke kusjes,
Vero & Igor

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma nov 30, 2009 7:25 pm

Wauw, Laura, dat heb je goed gedaan!! Volgende keer fretsel ietsjes meer naar rechts houden als het kan, dan ziet iedereen ons geweldige logo ietsjes beter :P !!

Véronique, ik doe mijn best ;) . Ben blij dat we mekaar wat beter leerden kennen deze beurs, nu weten we tenminste tegen wie we bezig zijn hier, hé :) !

Nora, wees gerust, Steven mag nog terugkomen!! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 30, 2009 7:46 pm

Origineel gepost door Nora
is men ventje beetje braaf geweest :D :P
ja Nora, hij is braaf geweest se :-)
allé toch overdag .. wat em de laatste nacht heeft uitgespookt weet ik niet, maar hij kwam als bijna-laatste binnen met een minuutje later Ollike & Maranweke in zijn kielzog ... en het was precies een zwaar nachtje geworden :D :D
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma nov 30, 2009 7:50 pm

Hoi hoi iedereen,

de beurs was gwel-dig !!!! :) :) , ik kon niet ophouden met vertellen tegen de mama :P
De organisatie was echt super, Davy en Leen , nen dikke merci voor de goede keuken!!!
En al de rest van de vereniging, merci voor de leuke sfeer !! ;)
Het was mijn eerste volledige EN geslaagde beurs! En joske ist ermee eens.
Ons muis gaat volgend jaar wel niet meer meekomen, teveel stress...

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 30, 2009 8:04 pm

Ben ik toch blij dat ons beesten bleven overnachten in de hallen ...

vannacht hadden ze gelogeerd in de badkamer .. pfffffffff daar hing toch een serieus geurtje ...

ne fret .... stinken ???? erm .... (@) (@)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » ma nov 30, 2009 9:14 pm

Ik wil ook iedereen bedanken voor de voorbije 3-4 dagen!!! Ik vond het echt tof om bij jullie "crew" te horen :P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma nov 30, 2009 9:33 pm

Origineel gepost door _K8_

Ik wil ook iedereen bedanken voor de voorbije 3-4 dagen!!! Ik vond het echt tof om bij jullie "crew" te horen :P
Nog één kleine aanpassing en je zin was helemaal in orde Kate. Het is "onze crew"!! :P
Ollike :

Het was mijn eerste volledige EN geslaagde beurs! En joske ist ermee eens.
Ons muis gaat volgend jaar wel niet meer meekomen, teveel stress...
Wél meekomen, naar tanteke dan ... :D Geef haar maar een extra dikke knuffel van me, die Trennemuis!!
Afbeelding


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten