hoe waar waneer voor wie

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
fret_scott
Berichten: 0
Lid geworden op: do sep 02, 2010 1:22 am

hoe waar waneer voor wie

Berichtdoor fret_scott » do sep 02, 2010 12:39 pm

hoi pipeloi

ik vroeg me af of julie me eens wat info konden geven over lid worden in de club van de frettenark
en hoe de speelnamidagen in elkaar zitten ? voor wie waar waneer

ik heb de calendar al bekeken maar hoor graag wat extra info van julie
waneer heb ik de gelegenheid eens met mijn scottje kennis te maken met julie enz

ggroetjes pieter

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Re: hoe waar waneer voor wie

Berichtdoor _K8_ » do sep 02, 2010 2:32 pm

Awel :) Iedereen is welkom naar de speelnamiddagen.
Kom gewoon af met je fretje en zijn boekje (hij moet wel nodige inentingen krijgen voor hij binnenmag)
-> Kasteel Tivoli, Antwerpsesteenweg 92-94, Mechelen tussen 14-18u, op de dagen die aangekondigd zijn op de kalender ;)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: hoe waar waneer voor wie

Berichtdoor jeanine » do sep 02, 2010 3:32 pm

Er zijn geen leden van DFA ;) Wat je altijd mag doen is een donatie op het rekeningnr. van DFA. Deze inkomsten worden gebruikt voor de overleving van de club en de noodzakelijkheden die er bij horen. Zo zijn er ook opvangfretjes die medische en andere zorgen nodig hebben. Dat kost handen vol geld die men op allerlei manieren probeert te verdienen. Speelmiddagen zijn een kleine toch welkome bron van inkomsten, ook de verkoop van 2e hands materiaal (kooien) en nieuwe hangmatten. Hoteldienst is ook een bron. De meesten dragen hier dan ook een steentje bij naar eigen vermogen en mogelijkheden om zo alles in stand te houden. Veel gebeurt achter de schermen om te helpen waar, hoe en met wat men kan. Werkende handjes zijn ook welkom hier ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: hoe waar waneer voor wie

Berichtdoor stevenn » do sep 02, 2010 9:08 pm

idd geen leden, enkel vrienden en frettenzotten
en natuurlijk altijd welkom ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: hoe waar waneer voor wie

Berichtdoor Margiet » vr sep 03, 2010 2:00 am

Zeg, kunnen jullie dat nu niet wat mooier uitleggen??? :dt:

:p

Nee, je kan geen "Lid" worden, wel "Donateur" en voor de luttele som van 30€ (we hebben de prijs moeten verhogen dankzij eveneens verhoogde Da-onkosten e.d) krijg je dan -hou u vast allemaal- een mooie DFA-lidkaart!! Voor diegenen die nu een vragende blik op hun pc werpen, yep, ikke ga mij daar deze week mee proberen bezig te houden, we moeten het al te lang zonder "DFA-paspoortje" doen!! Aan dat kaartje worden ook voordelen verbonden, zoals een vaste korting bij Zowizoo Kontich (de vroegere Zoomart) op alle frettenartikelen, korting in onze shop op bepaalde artikeltjes en nog vanalles dat binnen niet al te lange tijd hopelijk bekend gemaakt kan worden ;) .

Het belangrijkste is natuurlijk dat de Opvangertjes ermee gesteund en geholpen kunnen, dat we hen kunnen laten vaccineren en castreren, laten verzorgen als ze ziek of gekwetst binnenkomen en goed kunnen huisvesten tot ze een leuke nieuwe thuis krijgen. Onze Opvang is door zeer hoog oplopende Da-kosten in 2009 toen tijdelijk gesloten geweest, is het nu nog steeds, maar we proberen allemaal zo goed en zo kwaad als het lukt zelf nu een aantal afgestane fretten te verzorgen en een nieuwe thuis te zoeken, tot alles weer officieel van start kan gaan. In 2009 werden we echter zo overrompeld met fretjes die ziek waren, totaal niet in orde waren en vaak zware operaties nodig hadden, dat het financieel een zeer bittere pil werd. Hopelijk brengt 2011 ons 6 winnende Lotto-cijfertjes of heel veel donateurs, dan kunnen we er weer met nieuwe moed volop tegen aan!!

Voor de frettenfreaks die zich graag terug laten noteren als "Donateur" zou ik voorstellen dat zo snel mogelijk te doen :rol: dmv overschrijving van 30€ op rek. nr van De Fretten-Ark vzw, Kerkhoflei 13, 1981 Hofstade, 230-0167587-88 met als vermelding "Donateur" 2011. Stuur jouw gegevens dan ook even door naar mikado.21@hotmail.com en de Lidkaart volgt!!! :domhoog:

Maar duzzzz .... Pieter, de 11de september hebben wij onze jaarlijkse BBQ, aansluitend op de eerstkomende speelnamiddag. Niet in Kasteel Tivoli deze keer, maar in Klein Willebroek, Schoolstraat 24. Moest je zin hebben om eens langs te komen (we beginnen om 14u), vermits Scott nog maar 10 weekjes is, laten we hem voor zijn eigen veiligheid nog niet toe in de speeltuin (moet 3 maanden zijn) maar je bent altijd welkom om eens kennis te maken met ons en een bende andere viervoetige deugnieten (over die met 2 voeten zwijg ik!! :roll: ). En niet voor 't één of voor 't ander, de BBQ is elk jaar een gezellige en zéér lekkere gebeurtenis, dus ook daar ben je welkom natuurlijk!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: hoe waar waneer voor wie

Berichtdoor jeanine » vr sep 03, 2010 8:05 am

Zeg, kunnen jullie dat nu niet wat mooier uitleggen???
Margiet, we doen ons best zonder een gazet te moeten schrijven :p Er is nog vergeten de korting op hoteldienst als donateur. ;)
noteren als "Donateur"
Margiet, mijn steentje is reeds bijgedragen een tijdje geleden, info bij Hans of mij te krijgen ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: hoe waar waneer voor wie

Berichtdoor Margiet » za sep 04, 2010 1:31 am

Tja, den uitleg is vaak het halve werk zeggen ze, hé, en heb ook nog niet veel goed weten verkopen zonder reclame te maken ;) ! Speciaal om niks te vergeten schreef ik dus ook : en nog vanalles ... :p

Jeanine, als je je gegevens even doorstuurt en wanneer je ongeveer betaald hebt, probeer ik je het allereerste lidkaartje in lang te bezorgen :p !!
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: hoe waar waneer voor wie

Berichtdoor jeanine » za sep 04, 2010 8:31 pm

@ Margiet, zie je mailbox ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: hoe waar waneer voor wie

Berichtdoor Margiet » zo sep 05, 2010 1:21 am

Gevonden Jeanine, mercikes!! Ik ga mijn best eens doen, hé!! ;)
Afbeelding


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten