Dierenhappening 2010 !!!

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » wo okt 06, 2010 2:04 am

Afbeelding

Yes, Yes, Yes, Yezzzzzzzz !!! Nog welgeteld 55 nachtjes slapen en het is zover!!!

De meest geweldige, de superleukste beurs van 't jaar wordt weer een feit!!

Afbeelding

Afbeelding


"Wààr kom jij nu al mee af??", hoor ik sommigen denken, maar wees gerust, als je één keertje zo 'n beurs hebt mee gedaan, tél je, net als wij, écht wel af!! Ik weet dat ik me nog de haren uit mijn hoofd ga trekken bij het organiseren, ik weet dat ik nog nachten aan 't werk ga zijn aan dingen die uiteindelijk soms zelfs in de prullenmand eindigen omdat ik er niet tevreden mee ben, ik weet dat ik nog uren ga puzzelen om de groepen in de speeltuin/infostand zoveel mogelijk in te delen naar ieders wens en ook weet ik dat alles weer compleet in 't honderd (zeg gerust 200!!) zal gaan lopen op een gegeven moment maar dat het die dag, die allereerste dag van de Dierenhappening, weer allemaal op zijn pootjes terecht zal gekomen zijn!! :p

Maar natuurlijk, en dat is ook het grote succes van onze beurzen, kan ik dat allemaal niet alleen gedaan krijgen, hé! Ik weet me verzekerd en ben daar ook heel blij mee, van "mijn" vaste crew ;) , maar ook alle andere mensen die ons steeds weer komen helpen maken zo 'n beurs, zonder de hulp van zo 'n 20 à 25 man per dag, krijg ik juist nikske geregeld :cry: !! :rol:

Om ook deze keer de uurroosters, de bandjes om binnen te geraken (wie een dag komt helpen moet geen inkom betalen) en de eventuele parkeerkaarten op tijd in orde te krijgen, vraag ik ook zo vroeg om hulp. Heb je zin om één, twee of drie dagen te komen helpen in onze speeltuin en/of infostand, heb je ergens een gaatje om wat te helpen bij de opbouw, wil je je hele weekend aan fretten en frettenfreaks spenderen ... kom het even zeggen hier. De juiste data, de "werken" op die dagen, de uren en héél belangrijk : het adres, ik probeer het hier allemaal onder te vertellen. De "Algemene richtlijnen" zal Niels wel weer even in een apart topicje posten voor mij (mercikes, Niels ;) ), ze lijken streng maar ik zeg het al maar voorop, het zijn geen wetten, alleen dingen die we zoveel en zo vaak we kunnen respecteren, zodat iedereen een heel aangename beurs mag beleven. De richtlijnen voor de fretten en de carriers waarin ze ginder verblijven, zijn echter echt wel "eisen" die we stellen, het goed van onze beestjes blijft voorop staan, beurs of niet.

Dus, de data :

woensdag 24 en donderdag 25 november 2010 : Opbouw - Zoals gewoonlijk spreken we af rond 11u ... ;)

De Dierenhappening zelf : Taak : goed gezind zijn, fretjes in 't snotje houden en bezoekers te woord staan met woordje uitleg als ze wat vragen of eens een fretje willen strelen ...

vrijdag 26 november 2010 : 10u00 --- 18u00

zaterdag 27 november 2010 : 10u00 --- 18u00

zondag 28 november 2010 : 10u00 --- 18u00 - Dan afbreken en opruimen :cry: en doodop lekker gaan eten in de Cara!! :rol:

Het adres : Grenslandhallen Hasselt, Gouverneur Verwilghensingel 70, 3500 Hasselt

Ik hoop dat hiermee de meest dringende vraagjes beantwoord zijn, wie mee wil/kan/zal helpen mag me ook altijd een PB'tje sturen of mailen naar mikado.21@hotmail.com.

En nu ... aftellen, aftellen en aftellen naar een supercrimifantaweldigeindefabelozige Dierenhappening 2010 !!
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor stevenn » wo okt 06, 2010 12:52 pm

count me in ;)

maar dat wist je waarschijnlijk wel al :p

voor mensen die intresse hebben:
het is idd een supperleuke beurs maar is wel vermoeiend, er is geen enkel saai moment
Op het einde van de dag zijn we allemaal supper tevreden :-) Laat je vooral niet afschrikken om te komen (en een handje toe te steken? :p)
het is de moeite waard!!

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor alika » wo okt 06, 2010 1:54 pm

Ik kom ook!!! :D
ik kan voorlopig wel alleen zaterdag en zondag bevestigen aangezien ik tegen dan hoop terug aan het werk te zijn en dus niet weet of ik de andere dagen verlof kan krijgen.

@Margit: je bent de afbraak zondagavond vergeten te vermelden :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » wo okt 06, 2010 8:44 pm

count me in ;)

maar dat wist je waarschijnlijk wel al :p
Alléé zeg, dat had ik nu echt niet verwacht!! :p (Ge moest es durven wegblijven ;) )
Ik kom ook!!! :D

@Margit: je bent de afbraak zondagavond vergeten te vermelden :D
Ja Karlien, heb het me ook te laat gerealiseerd, maar blijkbaar is dat toch zo 'n plezant stukje van de beurs, dat de vaste helpers het als eerste boven halen!! :rol:

Maar ikke wil nog helemaal niet denken aan afbreken ... :cry:
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor a3ke » wo okt 06, 2010 9:02 pm

de Cara ni vergeten ! :p

Of een pastakot ofzo ook goe ;)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » wo okt 06, 2010 10:27 pm

Al wat ge wilt, hé Davy, ma geen pastakot alstublieft!! xp

Btw, de Cara staat vermeld hoor ;) !
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor stevenn » wo okt 06, 2010 10:37 pm

pff ik wil is pasta!

(kga hier moeten opletten wat ik zeg of ik mag 3dagen aan stuk pasta vreten op de beurs :p )

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » wo okt 06, 2010 11:53 pm

Pasta bij de Opbouw??

Is nog eens gebeurd als ik me niet vergis!! ;)
Afbeelding

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Picka » do okt 07, 2010 10:53 am

Margitje, Ik kan op dit moment nog niet zeggen of ik er bij zal zijn ja of nee. Volgens mij gaat dit pas op het allerlaatste moment zijn.
Mijn gezondheid is nu in een snelversnelling achteruit aan het gaan, ik weet niet wanneer dit gaat stoppen.
Dus hou er rekening mee dat ik er misschien niet zal zijn.
Jammer, maar op dit moment denk ik alleen maar aan mezelf.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Dorinda » do okt 07, 2010 11:59 am

Ik zal er ook bij zijn zowel bij opbouw als bij de beurs. Ik ga ook nog eens bij die vriendin van me horen welke dagen zij wil en kan komen want ondertussen werkt zij maar zodra ik dat weet vermeld ik het zeker hier! Ik kijk er al naar uit! :rol:
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Thrypa
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 12:33 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Thrypa » do okt 07, 2010 10:20 pm

Ik moet zien dat ik Tux nog in orde krijg met zijn inentingen! Want in Nederland zeiden ze me dat ik geen boosters moest gaan halen, maar blijkbaar wel ^^
Dus morgen naar de DA ^^ normaal lukt het dus wel en zal ik er minimum 1 dagje bij zijn :)

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Angelke » vr okt 08, 2010 2:22 am

Wegens andere geplande zaken zal ik er dit jaar niet bij zijn
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor skiwi » vr okt 08, 2010 1:52 pm

verlof is geregeld, maar geen opbouw voor mij. zoveel verlof heb ik niet meer.

vrijdag, zaterdag en zondag zal ik er zijn.
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Carolinexx
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr sep 10, 2010 6:18 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Carolinexx » zo okt 17, 2010 12:49 pm

Zoals ik gisteren al meldde aan Margit, kan ik best een dagje komen helpen. Zaterdag of zondag, maakt me niet uit welke dag, maar gezien ik dan met proefexamens zit, maar één dagje. Count me in. :)

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor stevenn » zo okt 17, 2010 5:48 pm

:domhoog:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » zo okt 17, 2010 6:25 pm

Margiet is dat niet vergeten, hoor :p , ikke Libby fretnappen die dag!!! (en Sabine "iets" in hare Cola Light kieperen, anders moet ik delen!! :hammer: )

Zal waarschijnlijk zaterdag worden dan Caroline, maar ik laat het hier nog weten, zodra ik een idee heb welke dag het minst "bevolkt" wordt!! :p

Mensen allemaal, willen jullie eens dringend beginnen kijken wie wanneer kan komen helpen?? 't Is stilaan tijd om me de haren uit het hoofd te gaan trekken boven het maken van de uurroosters!! :bow: :bow: :bow:

:p
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Bientje » zo okt 17, 2010 6:39 pm

Margiet is dat niet vergeten, hoor :p , ikke Libby fretnappen die dag!!! (en Sabine "iets" in hare Cola Light kieperen, anders moet ik delen!! :hammer: ):p



Ela, ela!!! Wat lees ik daar??? Complotten smeren??? Schoon is het! Ik had potverdorie Libby beter zelf bijgehouden! :( ;) xp

Gebruikersavatar
Carolinexx
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr sep 10, 2010 6:18 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Carolinexx » zo okt 17, 2010 8:25 pm

Hela hela, ik begin te twijfelen of ik Libby wel moet meenemen, straks ben ik d'r nog 'kwijt' ö

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » ma okt 18, 2010 2:56 am

Hela hela, ik begin te twijfelen of ik Libby wel moet meenemen, straks ben ik d'r nog 'kwijt' ö
Hebben wij in dat geval nog hulp nodig, Sabine??? :p :p :p
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Bientje » ma okt 18, 2010 8:09 am

Nee, niks hulp meer nodig in dat geval!! :p :p :rol:

Thrypa
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 12:33 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Thrypa » di okt 19, 2010 2:58 pm

Tux is in orde voor de speeltuin, dus zal het baasje er natuurlijk ook bij zijn ;)
Mij mag je ook zetten op de minst drukke dag (met het minste bezetting bedoel ik dan ^^ dus zaterdag of zondag) maar indien mogelijk niet onmiddelijk om 10u eerste shift (ik kom met het openbaar vervoer en ben nogal lui om om 7u mijn trein te halen ^^, maar als het niet lukt, absoluut geen probleem! Ik weet dat je al met 1000 dingen rekening moet houden, dus bepaald zelf maar!)

Er is een HELE HELE HELE KLEINE kans dat ik niet kom, omdat ik blijkbaar opnieuw geopereerd moet worden. Mijn metalen plaatje rechts van de kaakoperatie is ontstoken en moet eruit, maar ze gaan proberen het er nog zo lang mogelijk in te houden (omdat het bot geneest aan dit plaatje). Dus wanneer de operatie juist valt, is beetje afwachten!Ze willen 3 maanden de plaatjes erin houden, dus zou het normaal voor december zijn! Vandaar dat ik de kans klein acht :) Ik zeg het maar, want je weet uiteindelijk nooit!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor nielsvl » di okt 19, 2010 4:05 pm

Tiens... Ik wist niet dat metaal kon ontsteken... Hoe los je dat dan op, speciale antibiotica? Of meer ijzer eten? :p

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor jeanine » di okt 19, 2010 4:35 pm

Het zit te roesten :rol: Nee niet mooi, Thrypa spijtig dat het ontsteekt in je mond. Het moet al een pijnlijke bedoening geweest zijn. :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor stevenn » di okt 19, 2010 4:38 pm

roest?
dan moet je cola drinken he

is er eigelijk al een planning (kijkt naar margit) :p

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » di okt 19, 2010 9:09 pm

Tuurlijk is die er al Steven :

woensdag van 11u tot ongeveer 19u
donderdag van 11u tot als 't klaar is
vrijdag van 9u45 tot 18u30
zaterdag van 9u45 tot 18u30
zondag van 9u45 tot 00u00

.... ALLES GEVEN !!!!!! (en droge kleding meebrengen!!!) :rol:

Mies, op zaterdag of zondag opereren die heren dokters toch niet normaal gezien en al zie je eruit als Dracula en al moet Niels je persoonlijk de speeltuin indragen (heeft ie ooit nogal willen doen voor iemand anders :p ) ... je bent en blijft welkom. Ik schrap je desnoods wel van de planning, maar de sfeer mag je niet missen daar!! :domhoog:
Afbeelding


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten