speelnamiddag verhuisd

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

speelnamiddag verhuisd

Berichtdoor vicky-witte » za dec 04, 2010 3:13 am

ik heb gelezen dat de speelnamiddag van locatie zal veranderen. Ik hoop ni naar den andere kant van 't land, ik geraak der nu al moeilijk en ik ben dan van Mechelen.
Don't shoot de laatste zal ik bijwonen, met of zonder snotjes daar ben ik nog ni uit. Hangt van carrier probleem af (onbreekt een stukske van mijne grote), anders kan ik geen wc zetten en ben ik ni inorde aldus. Witteke zal waarschijnlijk wel thuisblijven aangezien hij nu al meer slaapt ook dat gaat hier wel behoorlijk snel achteruit vrienden. Dus zal ik er zowizo zijn, en Dutske ja das eigenlijk heel goed dan kan zij nog is goe ravotten en dollen, het zal goed doen voor da kind. Maar de bus ni ideaal dus indien bibber weer als heden ikke zonder fretsels. Kan der iemand een naamkaartje voor mijn snotje verzorgen a.u.b. tuigje geen probleem maar heb zo niks om als naam dinges te gebruiken, en ik heb gezien de vorige dat jullie dat wel hebben dus please. Mercikes alvast.
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: speelnamiddag verhuisd

Berichtdoor nielsvl » za dec 04, 2010 3:25 am

Naamtags zijn helemaal niet verplicht, is enkel ter herkenning op beurzen.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: speelnamiddag verhuisd

Berichtdoor Margiet » za dec 04, 2010 3:38 am

Vicky, de speelnamiddag verhuist naar Klein Willebroek, om juist te zijn hier alvast het adres voor iedereen, geldig vanaf onze eerste speelnamiddag op 16 januari 2011 dus.

Adres : Schoolstraat 24 - 2830 Klein Willebroek

Om even in te gaan op je opmerking ivm Witte, dat hij snel achteruit zou gaan, dat slaat hoogstwaarschijnlijk behoorlijk snel weer om eens als zijn behandeling gestart is. Zodra de betrokkenen hier hun implantaat hadden, waren ze er geen 2 weken later weer helemaal bovenop qua gedrag. De haartjes die bv ons Fientje verloren had, deden er langer over om terug te groeien, maar spelen deed ze na een kleine week als vanouds, dus echt niet gaan wanhopen, dadelijk laten behandelen is de boodschap!!

Het is echter dan idd niet zo verstandig hem mee te brengen naar een speelnamiddag, maar als hij zich thuis al maar snel beter voelt, is het oké, hé? ;)
Afbeelding

davjan
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 18, 2008 8:44 pm

Re: speelnamiddag verhuisd

Berichtdoor davjan » za dec 04, 2010 11:16 am

dus als ik het goed heb , is deze maand de speelnamidag nog in mechelen, en vanaf volgende maand in kleine willebroek?
klinkt wel goed voor ons hier, mijn vriendin is van willebroek (ze zit ook op forum sedert gisteren, noemt sharontjh)

grtz

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: speelnamiddag verhuisd

Berichtdoor stevenn » za dec 04, 2010 11:33 am

klopt devjan

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: speelnamiddag verhuisd

Berichtdoor Raven » za dec 04, 2010 2:34 pm

Adres : Schoolstraat 24 - 2830 Klein Willebroek

@ Margit,

zeg is dat geen sporthal met kantine daar? Ik denk dat ik daar ooit eens ben geweest voor een beurs(je) ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: speelnamiddag verhuisd

Berichtdoor Margiet » za dec 04, 2010 2:36 pm

't Is daarnaast voor zover ik vorige keer kon zien ;) ...
Afbeelding

vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

Re: speelnamiddag verhuisd

Berichtdoor vicky-witte » za dec 04, 2010 7:58 pm

dan zal ik zeker en vast komen want daar geraken is niet evident zonder vervoer en vlak na me werk dus ja enfin dat zijn zorgen voor volgend jaar hé first things first
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: speelnamiddag verhuisd

Berichtdoor skiwi » za dec 04, 2010 8:42 pm

vicky: als ge den boot neemt, moet ge de rupel pakken en afslaan in klein-willebroek/boom.
de rest kan je tevoet doen :p
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

Re: speelnamiddag verhuisd

Berichtdoor vicky-witte » za dec 04, 2010 8:48 pm

ja met Dutske ocharme men baby-girl en ocharme mijn arm van de carrier mee te zeulen ik heb veel over voor mijn fretsel maar ni overdrijven hé
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 26 gasten