Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Geplaatst: do nov 17, 2011 6:52 pm
Het is bijna .... zo ver !!!!!
Woensdag 23.11.2011 -- Opbouw :
Speeltuin/tent : Tom - Niels - Steven - Karen - Yves - Leen 3
Keuken : Davy - Leen 1
Shop : Margiet - Sabine
Donderdag 24.11.2011 -- Opbouw
Speeltuin/tent : Niels - Steven - Karen - Tom
Keuken : Davy - Leen 1
Shop : Margiet - Sabine
Mogen we jullie, Medewerkers, alsjeblieft vragen om op de Beursdagen steeds om 09u40 (tenlaatste) aanwezig te zijn aan de Exposanteningang ? Dan hebben we nog even tijd om jullie een inkombandje te bezorgen en de dingen wat te bespreken als er vragen zijn.
Tijdens de Beursdagen zijn er altijd enkele mensen tot wie jullie je altijd wenden kunnen als er vragen zijn :
Niels : Speeltuinverantwoordelijke
Margiet : Shop- en Opvangverantwoordelijke
Davy : Keukenverantwoordelijke!!!!
Vrijdag 25 november 2011
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts) - Renée
12u00 - 14u00 : Kim - Els
14u00 - 16u00 : Margiet - Renée
16u00 - 17u00 : Leen 1 - Karlien
17u00 - 18u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Steven - Mieke - Leen 3 (Vgb) - Karen
12u00 - 14u00 : Ria - Andy - Edwin - Karlien
14u00 - 16u00 : Sabine - Niels - Steven - Mieke -
16u00 - 18u00 : Ria - Andy - Leen 3 - Edwin - Kim - Els
Zaterdag 26 november 2011 : een dag met Sint & Piet !!
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
12u00 - 14u00 : Mieke - Leen 1 - Ria
14u00 - 16u00 : Margiet - Sabine (+ eventueel versterking)
16u00 - 18u00 : Mieke - Leen 1 (T-shirts) - Hanneke
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Leen 3 - Steven - Karlien - Yves - Hanneke
12u00 - 14u00 : Andy - Koen - Carolinexx - Jessie - Els - Kim
14u00 - 16u00 : Niels - Leen 3 - Steven - Karlien - Ria - Yves
16u00 - 18u00 : Andy - Koen - Carolinexx - Jessie - Els - Kim
Zondag 27 november 2011 : Ook vandaag weer met Sint & Piet!!!
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
12u00 - 14u00 : Mieke - Ria
14u00 - 16u00 : Margiet - Sabine - Hanneke (+ eventueel versterking!!!)
16u00 - 17u00 : Kim - Mieke !!!!! (extra tussen-shift!)
17u00 - 18u00 : Margiet - Sabine (inleveren T-shirts) + Afbraak!!!!
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Edwin - Carolinexx - Karlien - Leen 3 ( + Hanneke - Yves indien nodig)
12u00 - 14u00 : Jan - Cindy - Els - Koen - Andy - Yves
14u00 - 16u00 : Niels - Edwin - Leen 3 - Karlien - Carolinexx - Yves
16u00 - 18u00 : Jan - Cindy - Koen - Andy - Els - Kim ( eventueel laatste uur)
Tussen 17u30 en 18u00 graag wat extra medewerkers (Niels, Mieke, Carolinexx ??) om uiteindelijk tegen 18u af te sluiten, we zouden niet willen dat de omheiningen weggingen terwijl er nog een fret niet in zijn/haar carrier zat!!!
Mag ik jullie nog even volgende dingen vragen ??
- Neem ons de "Uurroosters" niet kwalijk, maar als we het niet een beetje in een vorm gieten, loopt het gegarandeerd in het honderd. Dan hebben we bij het begin van de beurs 20 personen in de speeltuin en tegen zondag enkel nog fretten!!
- Moest je even weg moeten in de uren van "jouw shift", laat het dan even weten aan de desbetreffende verantwoordelijke (Niels of Margiet). Moest die persoon nu net in zijn/haar pauze zitten, er is wel altijd iemand die even de zaak overneemt, ga het gewoon even zeggen. Als het niet net ontzettend druk is, is dat over 't algemeen geen probleem.
- Denk eraan dat je je weliswaar als vrijwilliger opgeeft, maar dat je mede-vrijwilligers ook graag enkele uurtjes doorbrengen met de rest van te Beurs te bezoeken. Hou je dus aan de gemaakte afspraken, anders moet iemand anders voor jou inspringen en is die de dupe. Zoals ik al zei, even naar 't toilet ofzo is absoluut geen probleem, maar gewoon zo 'n tijdspanne van 2u "vergeten" te komen of "overslaan" is niet fijn voor je mede-frettenvrienden!
- Vergeet niet dat wij inzake fretten meestal veel meer ervaring hebben dan de mensen rond de speeltuin. Er zullen vragen komen waarbij je je soms ergert, andere die je vanbinnen luid doen lachen. Help iedereen even vriendelijk vooruit met je uitleg, doen ze nors of beledigen ze de fretten, doe of je het niet merkt. Het is niet altijd even makkelijk, ik heb ook al de neiging gehad minder vriendelijk te blijven, maar we staan er om te helpen en vooral, we willen er volgend jaar graag terug staan!!
- Inkom betalen moet als Medewerker niet, wij zorgen ervoor dat jullie gratis onze stand bereiken kunnen en dus de rest van de beurs in de overige uren ook vrij kunnen bezoeken. Een "beetje" komen helpen kan ik echter ook niet verantwoorden tov de Organisatie, we kunnen jullie dus pas van een inkompaspoortje voorzien als jullie opstaan als echte Medewerker, dwz toch minstens 6u bij ons aanwezig zullen zijn. Voor de Parkingtickets durf ik niks beloven, ik weet niet eens of we er zelf krijgen dit jaar maar indien wel gaat het in dezelfde volgorde als andere jaren : de mensen die de 5 dagen helpen komen krijgen eerst, dan die die 4 dagen komen enz ... Vorig jaar hebben we iedereen kunnen helpen maar dat durf ik dus nu niet bevestigen, ik heb nog geen idee hoe dat gaat lopen ...
- Als extra mededeling deze keer ook even zeggen dat Davy & Leen zondag al weg moeten om 12u, dus de "officiële" keuken sluit dan ook! We proberen nog iets lekkers te voorzien voor de namiddag, maar de gewone bestellingen zullen dus niet of nog nauwelijks mogelijk zijn. Drank en een klein hapje, ja, daar kunnen wij natuurlijk ook voor zorgen!!
Als jullie fretjes meekomen, vergeet dat niet (in géén geval én NOOIT) :
- een carrier mét bak (wc), eten, drinken en slaapplaatsje
- de boekjes van de fretten met de IN ORDE zijnde vaccinaties in!! (+ handtekening Da)
Als jouw fretje graag hapt of bijt, laat het ons even weten, dan krijgt ie een rood lintje aan, zo weten de medewerkers in de speeltuin dat het geen fret is om aan kinderen te tonen!!
Tot slot : Vergeet niet, weer of geen weer, het ZONNETJE mee te brengen en te STRALEN tussen onze frettensnotjes!!!
We wensen jullie allemaal een SUPERLEUKE Dierenhappening 2011 toe !!!!
(Man, man, nu komen de kriebels tegoei op ... )
Woensdag 23.11.2011 -- Opbouw :
Speeltuin/tent : Tom - Niels - Steven - Karen - Yves - Leen 3
Keuken : Davy - Leen 1
Shop : Margiet - Sabine
Donderdag 24.11.2011 -- Opbouw
Speeltuin/tent : Niels - Steven - Karen - Tom
Keuken : Davy - Leen 1
Shop : Margiet - Sabine
Mogen we jullie, Medewerkers, alsjeblieft vragen om op de Beursdagen steeds om 09u40 (tenlaatste) aanwezig te zijn aan de Exposanteningang ? Dan hebben we nog even tijd om jullie een inkombandje te bezorgen en de dingen wat te bespreken als er vragen zijn.
Tijdens de Beursdagen zijn er altijd enkele mensen tot wie jullie je altijd wenden kunnen als er vragen zijn :
Niels : Speeltuinverantwoordelijke
Margiet : Shop- en Opvangverantwoordelijke
Davy : Keukenverantwoordelijke!!!!
Vrijdag 25 november 2011
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts) - Renée
12u00 - 14u00 : Kim - Els
14u00 - 16u00 : Margiet - Renée
16u00 - 17u00 : Leen 1 - Karlien
17u00 - 18u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Steven - Mieke - Leen 3 (Vgb) - Karen
12u00 - 14u00 : Ria - Andy - Edwin - Karlien
14u00 - 16u00 : Sabine - Niels - Steven - Mieke -
16u00 - 18u00 : Ria - Andy - Leen 3 - Edwin - Kim - Els
Zaterdag 26 november 2011 : een dag met Sint & Piet !!
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
12u00 - 14u00 : Mieke - Leen 1 - Ria
14u00 - 16u00 : Margiet - Sabine (+ eventueel versterking)
16u00 - 18u00 : Mieke - Leen 1 (T-shirts) - Hanneke
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Leen 3 - Steven - Karlien - Yves - Hanneke
12u00 - 14u00 : Andy - Koen - Carolinexx - Jessie - Els - Kim
14u00 - 16u00 : Niels - Leen 3 - Steven - Karlien - Ria - Yves
16u00 - 18u00 : Andy - Koen - Carolinexx - Jessie - Els - Kim
Zondag 27 november 2011 : Ook vandaag weer met Sint & Piet!!!
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
12u00 - 14u00 : Mieke - Ria
14u00 - 16u00 : Margiet - Sabine - Hanneke (+ eventueel versterking!!!)
16u00 - 17u00 : Kim - Mieke !!!!! (extra tussen-shift!)
17u00 - 18u00 : Margiet - Sabine (inleveren T-shirts) + Afbraak!!!!
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Edwin - Carolinexx - Karlien - Leen 3 ( + Hanneke - Yves indien nodig)
12u00 - 14u00 : Jan - Cindy - Els - Koen - Andy - Yves
14u00 - 16u00 : Niels - Edwin - Leen 3 - Karlien - Carolinexx - Yves
16u00 - 18u00 : Jan - Cindy - Koen - Andy - Els - Kim ( eventueel laatste uur)
Tussen 17u30 en 18u00 graag wat extra medewerkers (Niels, Mieke, Carolinexx ??) om uiteindelijk tegen 18u af te sluiten, we zouden niet willen dat de omheiningen weggingen terwijl er nog een fret niet in zijn/haar carrier zat!!!
Mag ik jullie nog even volgende dingen vragen ??
- Neem ons de "Uurroosters" niet kwalijk, maar als we het niet een beetje in een vorm gieten, loopt het gegarandeerd in het honderd. Dan hebben we bij het begin van de beurs 20 personen in de speeltuin en tegen zondag enkel nog fretten!!
- Moest je even weg moeten in de uren van "jouw shift", laat het dan even weten aan de desbetreffende verantwoordelijke (Niels of Margiet). Moest die persoon nu net in zijn/haar pauze zitten, er is wel altijd iemand die even de zaak overneemt, ga het gewoon even zeggen. Als het niet net ontzettend druk is, is dat over 't algemeen geen probleem.
- Denk eraan dat je je weliswaar als vrijwilliger opgeeft, maar dat je mede-vrijwilligers ook graag enkele uurtjes doorbrengen met de rest van te Beurs te bezoeken. Hou je dus aan de gemaakte afspraken, anders moet iemand anders voor jou inspringen en is die de dupe. Zoals ik al zei, even naar 't toilet ofzo is absoluut geen probleem, maar gewoon zo 'n tijdspanne van 2u "vergeten" te komen of "overslaan" is niet fijn voor je mede-frettenvrienden!
- Vergeet niet dat wij inzake fretten meestal veel meer ervaring hebben dan de mensen rond de speeltuin. Er zullen vragen komen waarbij je je soms ergert, andere die je vanbinnen luid doen lachen. Help iedereen even vriendelijk vooruit met je uitleg, doen ze nors of beledigen ze de fretten, doe of je het niet merkt. Het is niet altijd even makkelijk, ik heb ook al de neiging gehad minder vriendelijk te blijven, maar we staan er om te helpen en vooral, we willen er volgend jaar graag terug staan!!
- Inkom betalen moet als Medewerker niet, wij zorgen ervoor dat jullie gratis onze stand bereiken kunnen en dus de rest van de beurs in de overige uren ook vrij kunnen bezoeken. Een "beetje" komen helpen kan ik echter ook niet verantwoorden tov de Organisatie, we kunnen jullie dus pas van een inkompaspoortje voorzien als jullie opstaan als echte Medewerker, dwz toch minstens 6u bij ons aanwezig zullen zijn. Voor de Parkingtickets durf ik niks beloven, ik weet niet eens of we er zelf krijgen dit jaar maar indien wel gaat het in dezelfde volgorde als andere jaren : de mensen die de 5 dagen helpen komen krijgen eerst, dan die die 4 dagen komen enz ... Vorig jaar hebben we iedereen kunnen helpen maar dat durf ik dus nu niet bevestigen, ik heb nog geen idee hoe dat gaat lopen ...
- Als extra mededeling deze keer ook even zeggen dat Davy & Leen zondag al weg moeten om 12u, dus de "officiële" keuken sluit dan ook! We proberen nog iets lekkers te voorzien voor de namiddag, maar de gewone bestellingen zullen dus niet of nog nauwelijks mogelijk zijn. Drank en een klein hapje, ja, daar kunnen wij natuurlijk ook voor zorgen!!
Als jullie fretjes meekomen, vergeet dat niet (in géén geval én NOOIT) :
- een carrier mét bak (wc), eten, drinken en slaapplaatsje
- de boekjes van de fretten met de IN ORDE zijnde vaccinaties in!! (+ handtekening Da)
Als jouw fretje graag hapt of bijt, laat het ons even weten, dan krijgt ie een rood lintje aan, zo weten de medewerkers in de speeltuin dat het geen fret is om aan kinderen te tonen!!
Tot slot : Vergeet niet, weer of geen weer, het ZONNETJE mee te brengen en te STRALEN tussen onze frettensnotjes!!!
We wensen jullie allemaal een SUPERLEUKE Dierenhappening 2011 toe !!!!
(Man, man, nu komen de kriebels tegoei op ... )