ZOOMART in Geraardsbergen

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » di jul 11, 2006 8:15 pm

Heeft er hier iemand ervaring met de zoomart in geraardsbergen ? Is er evenveel keuze in frettenspullen als in kontich ? En verkopen ze er Tasty Ferret?

Groetjes

Ninaatje
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 5:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Ninaatje » wo aug 30, 2006 11:17 am

Ik ben er al geweest. Ik koop er snoepjes voor mijn fretjes. Heel veel fretten-stuff hebben ze niet maar het is er wel heel proper, mensen zijn er lief en het is duidelijk dat, de dieren die er zitten, heel goed worden verzorgd. Ze doen er een inzameling voor het dierenasiel waar ik vrijwilligerswerk doe, dus moest ik er zeker is heen ;)
Vaarwel Ievie, je ventje Quinty en ik vergeten je nooit... Bedankt om ons hartje 5 jaar lang met je liefde te vullen!

Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » wo aug 30, 2006 1:57 pm

Ik heb al veel goeds gehoord van de Zoomart winkels, ik zal ook een keer een kijkje moeten gaan nemen ;)


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten