Dilemma

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
Shaantjeuh

Dilemma

Berichtdoor Shaantjeuh » ma apr 05, 2010 5:40 pm

Ik sta voor een dilemma..

Aangezien ik mijn mannetjes fret vrijdag heb moeten laten inslapen, zit het vrouwtje nu nog alleen.

Wat kan ik het beste doen.. Een nieuw mannetje aankopen?
Maar gaan ze dan wel overeenkomen, want zij is al ongeveer 4 jaar.
Heb wel het gevoel gehad dat zij altijd een beetje onderdanig geweest was aan het mannetje..
Die zaten al samen toen ik ze gekocht had, dus denk ik dat het eventueel broer en zus zou geweest zijn (en waren al ongeveer 8 maanden oud)

Maar als ik er dan opnieuw 1tje aanschaf, zal ik waarschijnlijk wel een pupje aanschaffen, maar gaat zij dat wel willen.
Weet wel dat een fretje een groepsdiertje is en dat ze beter met twee kunnen gehouden worden,
of kan het ook zijn dat ze nu perfect gelukkig kan worden als ze alleen blijft?

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Dilemma

Berichtdoor nielsvl » ma apr 05, 2010 5:48 pm

Dat valt moeilijk te zeggen, sommige fretten zijn graag op hun alleen, anderen toch liever met 2 of meer...

Hou er rekening mee als je fretje alleen zit dat je er zelf meer mee gaat moeten spelen enzo...

Over een pup daarbij zetten; hangt ook af van fret tot fret maar over het algemeen kan je toch stellen van geen pups bij oudere fretten (ongeveer ouder dan 5-6) samen te zetten. Vaak zijn pups te geweldig voor oudere fretten en krijgen de oudere er stress van... Je kent je fretje zelf natuurlijk het best, maar 4 jaar moet wel lukken hoor...
Dan nog heb je kans dat je fret niet van een bepaalde andere fret moet weten hoor... Proberen en kennismaken op neutraal terrein is de boodschap.

Shana
Berichten: 4
Lid geworden op: do mar 22, 2007 5:51 pm

Re: Dilemma

Berichtdoor Shana » ma apr 05, 2010 8:09 pm

Heeft er iemand een gedacht waar ik het beste een fretje kan kopen?

Het is nog niet de tijd voor pupjes zeker?

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Dilemma

Berichtdoor jeanine » ma apr 05, 2010 8:33 pm

Hou je moertje goed in de gaten, eet en poept ze nog goed, is ze speels genoeg, slaapt ze niet meer dan normaal. Als je er ja kan op antwoorden op iets langere termijn kan je ze alleen houden. Je zal er veel tijd moeten insteken en op handen en knieën als een 2e fret er mee spelen. Is het antwoord nee, ze treurt kan je beter een geschikt maatje zoeken. Een pup kan druk zijn voor een al wat oudere fret. Thirza is hier in de herfst als pup aangekomen. Milo 4 en Freebee ongeveer 2 1/2 jaar oud hebben zich over haar ontfermd. Het was vanaf het eerste moment in orde, geen aanpassing nodig. Puur geluk dus. Het kan ook anders uitdraaien en dan heb je de poppen aan het dansen. Een tweede kooi en afzonderlijke speeltijd nodig. Als je op zoek gaat kijk minder naar de leeftijd of geslacht maar zoek tot je er ééntje kan vinden met wie het klikt. Gedwongen samenleven is niet aangewezen. Je dieren komen dan onder blijvende stress te staan met alle gevolgen van dien. Beter nu wat meer tijd in het zoeken steken dan de deur van de da moeten platlopen.
Ik heb hier een logeeke zitten met blijvende zware maag problemen na het overlijden en vervangen van haar vriendje. Ze verdraagt geen enkele fret meer om haar heen . Toen ik ze samen met de anderen eens wou laten spelen omdat ze zo droevig keek is dat een fiasco geworden. Binnen de 2 minuten had ze 3 moertjes te grazen, anaalklieren gelost bij iedereen, krijsen en gillen. De stoelgang van 3 fretten in de carrier tijdens het korte gevecht dat volgde.
Bekijk het eerst even voor je beslist ;)
Het is nog niet de tijd voor pupjes zeker?
De eersten zijn al geboren.
Afbeelding

Shana
Berichten: 4
Lid geworden op: do mar 22, 2007 5:51 pm

Re: Dilemma

Berichtdoor Shana » ma apr 05, 2010 9:21 pm

Ze eet nog goed, slaapt goed, en als ik haar laat rondlopen (zoals nu), dan hoor ik haar mokken..
Denk wel dat dit een goed teken is..
Vanmiddag toen ik haar liet lopen, begon ze zo eentjes te blazen..
Of kan dat ook een goed teken zijn.

Ik zou het echt voor haar doen, dan heeft ze wat gezelschap.
Had gedacht aan een pupje, dan kon ze het misschien bemoederen.
Maar zou niet willen dat het fataal afloopt.

Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Dilemma

Berichtdoor a3ke » ma apr 05, 2010 9:30 pm

Zo'n groot leeftijsverschil is nooit aan te raden , zeker niet als ze nu alleen is
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dilemma

Berichtdoor Margiet » di apr 06, 2010 1:59 am

Eerlijk gezegd, ik zou het even aankijken en als je de tijd hebt om nog steeds enkele uurtjes per dag met haar bezig te zijn en je ziet dat alles normaal verloopt zoals ervoor, liet ik het rustig zo.

Na 8 jaar fretten heb ik dan ook al een tijdje geleden besloten geen groepjes van 2 fretten meer te maken. Als er eentje sterft, heb je kans de andere ook te verliezen, of zit je met een hoop gedoe als samenzetten met een nieuw vriendje niet wil lukken. Mijn eerste koppel, Domino en Mikado, waren ook 4 pootjes op één buikje. Mike was net geen 4 toen we hem moesten afgeven en Domino at normaal, de stoelgang was normaal, ze liep elke dag uren rond en ... treurde. Ze speelde amper nog, lag gewoon voor zich uit te kijken in de kooi, lag ons te volgen maar mee doen, zoals ze altijd wou, was er niet meer bij. Vijf fretten heb ik geprobeerd voor ik uiteindelijk, met weinig hoop dan nog, onze Iago uit de Opvang meebracht. Met sommige andere fretjes (ene van een jaar en ene van 6 maanden) was het even goed gegaan, 2 weken ongeveer en plots beet ze hen dan de kooi uit. En niet zomaar bijten, maar doorbijten, tot de hele nek van de andere fret open gebeten was! Ik heb ook een leeftijdsgenootje geprobeerd, dat ging al helemaal niet, eentje van 1,5jaar maar die hebben mekaar niet losgelaten tot ik er tussen kwam en een pup, maar als ik niet snel was geweest had ons Minney (dat pupje dus) nu allang niet meer geleefd. Nochtans, ons Minney heeft ook een sterk karakter, zo bleek even later, maar kon er als ukkie echt niet tegen op.

Onze Iago (toen 3 jaar), stapte pardoes de kooi in terwijl Domino lag te slapen, likte haar wakker, zij likte zijn neusje en het was koek en ei tussen die 2. Ondertussen zitten ook zij al 4 jaar samen, ik vrees de dag dat één van die 2 moet gaan want ik moet nu al steeds met allebei naar de Da als er ene een vaccinatie ofzo moet, anders is de thuisblijver in paniek. Ondanks de liefde die er dadelijk tussen haar en Iago was, heeft ze niet meer gespeeld van de dag dat Mike stierf (21 februari) tot kerstdag van dat jaar. Een lange tijd om volledig de kluts kwijt geweest te zijn, maar gelukkig heeft ze haar achterstand ondertussen ruimschoots ingehaald. Bij Mikado was Domino vaak de dominantste van de 2, nu bij Iago lijkt het daar soms ook op, al kan hij evenzeer af en toe de Baas zijn, hoor. Maar toch, ook hier blijkt weer dat ongeveer dezelfde leeftijd blijkbaar nog het beste gaat. Vier jaar verschil, tussen haar en een eventueel pupje, ik vind het eerlijk gezegd ook veel.

Over dat mokken en blazen kunnen we weinig zeggen als we de rest van haar gedrag op dat moment niet zien. Ik heb ons Nouky hier, zij kreeg van ons de bijnaam "Blaasbalgje", die blaast dus zelfs op "aanvraag", gewoon omdat ze dat zo leuk vindt. Haar zoon doet al net hetzelfde, die is echt niet angstig ofzo als het blaasconcert ten beste gegeven wordt. Daarentegen heb je dus ook fretten die zenuwachtig of angstig reageren met mokken, je moet dus het totaalplaatje bekijken. Kan ook goed zijn dat ze mokt op zoek naar Ziggy, als ze op onderzoek uittrekken zijn er heel wat rondmokkende fretsels. Hier zit er nu eentje één week, ons Cayenne, die begint al met mokken als je haar deurtje nog maar komt open maken, omdat ze weet dat ze dan weer mag gaan snuffelen en ontdekken. Mokken en blazen hebben dus echt wel meer dan één betekenis.

Uit dit alles zal wel blijken dat er hier heel wat "mokkertjes" rondlopen, zeker? Tja, al die "pogingen" bij ons Domino hebben het startschot gegeven voor de bende hier, ik kreeg het niet over mijn hart die fretjes weg te doen toen het met haar niet lukte. Onderling konden die dan ook nog niet allemaal opschieten, zo zit je al snel met 3 groepen en ja, toen was het hek van de dam!! ;)

Als je gewoon eens wil zien hoe jouw fretje reageert op andere fretsels, kom je best eens naar een speelnamiddag. Daar is zij op vreemd terrein en die van ons ook. Dat gebied is neutraal dus, niemand voelt het aan als zijn te verdedigen territorium.

Moest je nog vragen hebben, je weet ons te vinden, hé!! :)
Afbeelding

Shana
Berichten: 4
Lid geworden op: do mar 22, 2007 5:51 pm

Re: Dilemma

Berichtdoor Shana » wo apr 07, 2010 9:23 am

Heb dan toch uiteindelijk besloten, na alles wat ik hier gelezen heb, van toch maar geen nieuw fretje bij te kopen!

Ik zal ze zelf wel wat vertroetelen enz, dan zal het gemis van haar vriendje ook wel over gaan en dan denk ik dat ze liever alleen blijft..

Had nog wel eens een vraagje..

Is het normaal dat ze niet echt veel dingen buiten haar brokjes en snoepjes lust?
Ze is wel verzot op een stukje banaan of het binneste van een boterham/pistolet.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Dilemma

Berichtdoor nielsvl » wo apr 07, 2010 9:54 am

*zucht* ....


Een fret is een roofdier, een pure vleeseter. Geef je fret enkel water te drinken, en enkel degelijke frettenbrokken; eventueel aangevuld met hoogwaardige kittenvoeding (bvb hills kitten). Je kan natuurlijk ook altijd rauw voer geven (muizen, eendagskuikens, duif, konijn, rat,...).

Groenten en fruit, brood en andere brol verteren zo goed als niet en kunnen darmobstructies veroorzaken, met alle gevolgen van dien. Komt nog eens bij dat fretten zo goed als niet tegen suikers kunnen, waar je dus ook kwaad mee kunt doen... Geef ook geen melk of andere zuivelproducten, fretten worden na enkele weken oud te zijn lactose-intolerant.
Natuurlijk gaan ze graag zulke dingen eten, nieuwe smaken, en vooral veel suikers, maar het is echt ongezond voor hen (natuurlijk, je geeft aan je eigen dieren wat je wil he, we kunnen het maar eens vermelden...)

Als je snoepgoed wil geven; geef hen dan speciale frettensnoepjes (al overdrijf je hier best ook niet mee), gedroogde kippensnacks of stukjes rauw vlees (stukje kippenfilet, kippenhartjes,...). Geef ook GEEN varkensvlees...

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Dilemma

Berichtdoor jeanine » wo apr 07, 2010 11:04 am

Niels pakt hier de woorden uit mijn mond, liever niet geven dus ;)
Afbeelding

Shana
Berichten: 4
Lid geworden op: do mar 22, 2007 5:51 pm

Re: Dilemma

Berichtdoor Shana » wo apr 07, 2010 11:54 am

Oké, dat weet ik dan ook weer al :)

Mja, ze neemt wel niet veel aan buiten haar brokjes..
Het spijtige is dat ze ook enkel kattenbrokken eet, want heb het eens gemengd met frettenbrokjes en ze haalt de andere eruit :)
Als snoepjes geef ik haar toasties (hartvormige snoepjes)..
Verder kan ik haar niks geven, want ze neemt niks aan.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Dilemma

Berichtdoor nielsvl » wo apr 07, 2010 12:02 pm

Als je gewone kattenbrokken onder frettenbrokken mengt gaan ze inderdaad de kattenbrokken nemen, daar zit veel meer suiker enzo in (en mensen eten toch ook liever taart dan spruitjes? :p)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dilemma

Berichtdoor Margiet » wo apr 07, 2010 12:14 pm

Probeer dan zeker eens de hoogwaardige kattenvoeding, zoals Niels al zei de Kittenbrokjes van Hill's (kip!), Eukanuba of Royal Canin kitten-brokjes, dat lusten ze normaal gezien wel en is veel minder ongezond dan gewone kattenbrokjes zoals Whiskas, wat idd bijna elke fret lust, maar echt niet zo denderend is voor hen omwille van de suikers en de granen.

Het klinkt mss onvriendelijk, maar als je echt doorzet, eet elk dier uiteindelijk toch wel wat je hem/haar voorzet, hoor. Als je geen alternatief biedt, bv enkel een bakje zet met Totally Ferret-brokjes (op haar leeftijd zijn de blauwe "Activ"- zakken het best), zal ze dat na enkele uren zonder eten van honger wel gaan eten, hoor.

Ik moet dat hier regelmatig eens toepassen als ze het vertikken hun bakjes leeg te eten en me laten zitten met de kapotgeknabbelde overschotjes. Op een week tijd hebben die mannen zo 'n dikke halve bak "overschotjes", ze weten toch dat mijn wederhelft hier dat aan de honden geeft!! Als ik dan enkele dagen na mekaar zie dat ze er schromelijk misbruik van aan 't maken zijn :p , vul ik de bakjes gewoon één dag niet bij. 's Anderendaags zijn er geen/nauwelijks nog kleine stukjes te vinden :). Mooi leeggegeten van ellende, ocharme!! ;)

Je zal ook merken dat de stoelgang van je fretje veel minder zal ruiken als je een hoogwaardige frettenvoeding geeft zoals Totally Ferret. Dit dus alleen als je idd goede frettenbrokken geeft, want ook hierin heb/zie je heel wat verschillen. De beste frettenbrokken tot nu toe in de handel hier bij ons zijn dus Totally Ferret en Zupreem. Zupreem vind je moeilijk, Totally Ferret kan elke Da bestellen als je ernaar vraagt en vind je in de betere dierenspeciaalzaken.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dilemma

Berichtdoor Margiet » wo apr 07, 2010 12:15 pm

Als je gewone kattenbrokken onder frettenbrokken mengt gaan ze inderdaad de kattenbrokken nemen, daar zit veel meer suiker enzo in (en mensen eten toch ook liever taart dan spruitjes? :p)
ZEKER WETEN !!!! :rol:
Afbeelding

Shana
Berichten: 4
Lid geworden op: do mar 22, 2007 5:51 pm

Re: Dilemma

Berichtdoor Shana » wo apr 07, 2010 12:34 pm

Dan geef ik idd niet zo'n best katteneten, want ze eet wiskas..
Dan moet ik morgen toch eens dringend gaan kijken voor een ander merk..
Zijn er nog bepaalde merken van fretteneten, want totally ferret verkopen ze bij ons niet..
Moet ik dan haar bakje enkel vullen met frettenbrokken?

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dilemma

Berichtdoor Margiet » wo apr 07, 2010 12:41 pm

Als je succes wil boeken, vrees ik van wel, ja! :s Het is niet leuk, dat weet ik, hoor, maar de enige manier om haar te doen eten wat er is.

Van waar ben je ergens? Misschien dat iemand van ons je wel aan Totally Ferret kan helpen. Ferret Compleet, de gewone versie, niet de PRO brokjes, is ook een behoorlijk goede voeding, maar de stoelgang zal toch sterker blijven ruiken dan bij TF. Hoe minder stoelgang je vindt, hoe meer voeding ze uit haar brokjes opneemt ook. Je zal het verschil in "hoeveelheid" ook wel merken als ze geen Whiskas meer zou eten.

Hier zit er zo 'n exemplaartje dat er al het mogelijke en onmogelijke voor doet om Whiskas-brokjes bij de katten te gaan "pikken". Zal de gekste dingen doen om toch maar op de tafel te geraken waar de katten eten en als het hem dan lukt, zie je het wel degelijk aan de geproduceerde hoopjes, hoor!! ;) Ja, ja, Baasje ziet alles!! :p
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Dilemma

Berichtdoor nielsvl » wo apr 07, 2010 12:49 pm

Gewoon zoals margit zegt, geven... Als uw fret in 3 dagen niet gegeten geeft moet je wel niet blijven volhouden natuurlijk :p

Hier geef ik nu Totally ferret active en orijen (en nog een restje TF baby) maar aangezien orijen naar't schijnt verandert is van samenstelling ga ik daar ook van afstappen... 'k ga eens op zoek gaan naar grote zakken van die zupreem denk ik...

Als je je zak met voeding eens bekijkt ga je de samenstelling vinden, het is van belang dat de ingredienten die eerst in die lijst komen (toch zoveel mogelijk) uit dierlijke bestanddelen bestaan, en niet uit enkel rijst, granen, aardappelen, bietenpulp of wat dan ook...

Meer informatie kan je trouwens op de site terugvinden; http://www.defrettenark.be/htmlsite/voeding.htm


op de site van zooplus valt redelijk veel te bestellen, en vanaf 19 euro is het gratis verzending...
bvb de TF: http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... rret/62807
de Ferret complete (van versele laga): http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... tten/62809

De pro valt precies inderdaad iets minder aan te raden...

Shana
Berichten: 4
Lid geworden op: do mar 22, 2007 5:51 pm

Re: Dilemma

Berichtdoor Shana » wo apr 07, 2010 1:14 pm

Ikzelf ben van Geel en hier is niet echt een dierenwinkel waar ze veel producten voor fretten verkopen..
Weet toevallig iemand in de buurt an Geel een dierenwinkel, waar ze meer dingen voor fretjes verkopen?

Weet er iemand leuke speeltjes voor fretjes? Eten, snoepjes? Alle raad en voorstellen zijn welcome :)
Heb vandaag een stok gekocht met daaraan een muisje dat piept :) Dit vind ze al wel een leuk speeltje..

Ik denk wel dat ze bij onze dierenwinkel het volgende fretteneten verkopen:

Afbeelding

Groetjes Shana

Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dilemma

Berichtdoor Margiet » wo apr 07, 2010 3:04 pm

De enige dierenzaak die TF heeft in de buurt van Geel en die ik ken, is Zowizoo (de vroegere Zoomart) in Kontich. Maar ik zal eens een kijkje nemen op mijn Gps-je of het een grote omweg is als ik via Geel (vanuit Rotselaar) naar Hasselt rij vrijdag. Tenzij je eigen vervoer hebt natuurlijk, dan is Kontich ook het andere eind van de wereld niet, hé? ;) Wij trouwe volgelingen van Zowizoo gaan en komen vanuit half België tot daar gereden, je vindt daar nl ook het één en het ander "leuks" voor fretlief!! :p

Die voeding van Beaphar geef ik niet, nooit gegeven ook niet, zou dus niet weten wat er allemaal inzit. Wacht ff, hulp inroepen van Niels, ik heb eigenlijk op dit moment totàààààààààl geen tijd om hier rond te neuzen :rol: , kon het alleen natuurlijk weer niet laten!! ;)

Bij deze dus een gil : Niehie-ie-ie-ie-ie-iels!!! Reactie gevraagd!! :p
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Dilemma

Berichtdoor nielsvl » wo apr 07, 2010 3:26 pm

Aangezien zij ook die snoepjes met die bacon in verkopen denk ik eerlijk gezegd niet dat het veel soeps is...

Zal vanavond nog eens zoeken naar dat eten...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dilemma

Berichtdoor Margiet » wo apr 07, 2010 3:35 pm

Aangezien zij ook die snoepjes met die bacon in verkopen denk ik eerlijk gezegd niet dat het veel soeps is...

Zal vanavond nog eens zoeken naar dat eten...

Ja, ja, Bacon .... nog niet met een vergrootglas te vinden ... zwijg daar maar over!! :p

Mercikes voor de snelle reactie, nu ga ik écht doorwerken hier!! :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Dilemma

Berichtdoor nielsvl » wo apr 07, 2010 3:50 pm

Idem, nog een klein half uurke en 't is weekend voor mij :D

Heb het zelf nog niet teruggevonden op de site van beaphar...

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Re: Dilemma

Berichtdoor _K8_ » wo apr 07, 2010 4:05 pm

Die van mij moeten niks van die Bacon weten, heb hier nog e zakje liggen dat maar niet wil opgeraken

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Dilemma

Berichtdoor jeanine » wo apr 07, 2010 6:54 pm

maar aangezien orijen naar't schijnt verandert is van samenstelling
Is mij dus nog niet opgevallen :oops: Milo doet het er nog even goed op. Heb de laatste bestelling 21kg laten komen om zeker niet zonder te vallen :shock:
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Dilemma

Berichtdoor nielsvl » wo apr 07, 2010 6:58 pm

Had een mail gekregen van zooplus dat het opsloeg, en van davy te horen gekregen dat er iets verandert is in de samenstelling...


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten