B&B, na-evaluatie

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

B&B, na-evaluatie

Berichtdoor nielsvl » di mei 25, 2010 10:15 am

't Was weer een geslaagde beurs... Mooie stand en veel gelachen enzo...

Alleen was het gisteren toch iets te laat, ben al een uurke later gaan werken en val nog letterlijk in slaap...

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor Maranweke » di mei 25, 2010 10:20 am

Het was idd gezellig en laat, of eerder vroeg :p
3 uurtjes slaap om daarna te gaan werken is wel heeel weinig voor mij :zzz: :zzz:
Vanavond proberen om vroeger te gaan slapen.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor nielsvl » di mei 25, 2010 10:22 am

Denk da ik hier straks mn deur eens ga toedoen en mn hoofd efkes op mn bureau ga leggen...

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor Maranweke » di mei 25, 2010 10:38 am

Haha, alert ben ik wel nog :p Ik hoorde de radio dubbel. Collega's verklaarden mij zot, tot het uitkwam dat de internetradio 2 maal openstond bij mijn collega :rol:
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor stevenn » di mei 25, 2010 10:59 am

zeer geslaagd, heb me goed gehad :-) en direkt onze nieuwe gezichten ook mogen ontmoeten :-)
Nu die klote meubels hier nog is wegdoen pff

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor Bientje » di mei 25, 2010 12:18 pm

Waren superdagen!! En gisteravond was een mega-afsluiter!!!
Ben dan uiteindelijk vandaag toch maar niet gaan werken... zag het helemaal niet zitten... toen ik vannacht thuis kwam stonden er een stel fretjes super enthousiast te kijken met zo van die smoelekes: he zijt ge er eindelijk nog eens, nu willen wij wel wat aandacht!! Dus tegen dat ik in mijn bedje lag, moest ik eigenlijk al bijna gaan werken...

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor Dorinda » di mei 25, 2010 2:28 pm

Ja het was echt mega-super gewoon! Ik heb me wel goed geamuseerd en zeker het eten was zeeeeeeer lekker en zeeeeeeeer gezellig om nog eens met de bende rond de tafel te zitten. Ik heb deze week verlof genomen dus over werken gaan moet ik me gelukkig nikske aantrekken! :D Ook zeeeeeeeeeer hard bedankt Karlientje dat ik met jou mocht meerijden. ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor skiwi » di mei 25, 2010 2:54 pm

de camionnette uitladen van 01.00u tot 02.00u is naar mijn weten ook nog steeds een record in al die jaren ...

Normaal gezien blijft die camionnette ingeladen tot de volgende speelnamiddag ;-)
alleen was het nu wel van de 'moete' natuurlijk, of de meubeltje geraakten niet weg vandaag.

maar 'twas idd super! om 9u liep m'n wekker al af want moest naar tandars, maar sjonge sjong .. het wordt een luie dag vandaag ... (dernet al terug in't slaapgevallen)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor a3ke » di mei 25, 2010 3:13 pm

Met (te) weinig woorden kortom uitstekend !

Maar 5 dagen eist zijn tol toch , al zou ik ze niet hebben willen missen

Bravo aan allen en tegelijkertijd bedankt
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor alika » di mei 25, 2010 7:53 pm

Twas inderdaad een superleuke beurs met toffe afsluiter :)

Bravo, voor diegene die vandaag gaan werken zijn!! Da zou mij dus nooit gelukt zijn (was pas tegen half 3 tegoei thuis) en was dus blij da ik me vanochtend nog eens lekker kon omdraaien :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor Margiet » di mei 25, 2010 8:05 pm

de camionnette uitladen van 01.00u tot 02.00u is naar mijn weten ook nog steeds een record in al die jaren ...

Normaal gezien blijft die camionnette ingeladen tot de volgende speelnamiddag ;-)
alleen was het nu wel van de 'moete' natuurlijk, of de meubeltje geraakten niet weg vandaag.

maar 'twas idd super! om 9u liep m'n wekker al af want moest naar tandars, maar sjonge sjong .. het wordt een luie dag vandaag ... (dernet al terug in't slaapgevallen)
:p Ge ziet het, hé, elk jaar beter!! ;)

Ik heb ook véél meer geslapen dan mijn gewoonte was de laatste weken : ganse 4u!!! Maar moe dat ik ben, ik vraag me af van wat in hemelsnaam??? :rol:

Davy, al gereserveerd bij Fritz voor volgend jaar??? Niet vergeten, hoor!! :rol:
... toen ik vannacht thuis kwam stonden er een stel fretjes super enthousiast te kijken met zo van die smoelekes: he zijt ge er eindelijk nog eens, nu willen wij wel wat aandacht!!
Juist ja, één van de weinige momenten waarop ik me afvraag waarom ik er 28 wil!! :bow: En dan nog 10 pottekes pap en medicatie uitdelen ... ik heb het zo goed als slaapwandelend gedaan ofwel was de inhoud van Dorinda's glaasjes telepathisch bij mij binnengegoten!! Slaapdronken of hoe noemen ze dat??? :s :zzz: :zzz: :zzz:
Afbeelding

Gebruikersavatar
NastyLicious
Berichten: 1
Lid geworden op: di okt 20, 2009 3:34 pm
Contacteer:

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor NastyLicious » di mei 25, 2010 8:20 pm

kben mss maar 1 dag geweest maar vond het wel heel tof!! en voor herhaling vatbaar :p
Afbeelding
Viper: ik mis je zo hard!!!!! +24/06/2010+

Thrypa
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 12:33 pm

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor Thrypa » di mei 25, 2010 9:19 pm

kben mss maar 1 dag geweest maar vond het wel heel tof!! en voor herhaling vatbaar :p
Zelfde :D Ben echt blij dat ik ben geweest, weet nu ook des te zeker dat de beestjes mij liggen!
En heb het hier al ergens gezegd: maar kheb ook nuttige dingen geleerd (leve praktijk :p) en mercikes Steven en Niels!

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor stevenn » di mei 25, 2010 9:37 pm

ggd :)

maar is nog maar een klein deel hoor ;)

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor nielsvl » di mei 25, 2010 10:54 pm

@Thrypa, khoop dat ge juiste dingen tegen bezoekers gezegd hebt dan :evil: :p

Thrypa
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 12:33 pm

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor Thrypa » di mei 25, 2010 10:58 pm

@Thrypa, khoop dat ge juiste dingen tegen bezoekers gezegd hebt dan :evil: :p
Ik heb geen moeilijke vragen gekregen dus ik denk het niet :p vooral - stinkt dat niet? en - dat bijt toch he? :shock:
Ik heb toen zeer subtiel mijn voeten weg gestoken, waar 1 fretje zeer geïnteresseerd in was ^^

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor nielsvl » di mei 25, 2010 11:12 pm

ja ballerina's en frettenspeeltuin is nu ook niet zo'n goede combinatie... 't Viel me precies op da ge vanaf een bepaald moment veel te zeggen had over angora's :p

Vond dat er toch veel margi's waren die zeiden dat ze ook fretten hadden... Uit de dingen dat ze zeiden had ik vaak iets van "ocharme die beestjes"...

Thrypa
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 12:33 pm

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor Thrypa » di mei 25, 2010 11:35 pm

Haha het toeval wil dat ge me dat net vertelde had en die mensen spontaan zeiden dat ze dat wilde! Dus ik die fret gaan gepakt en subtiel gezegd wat gij had gezegd van die ondervacht enzo he! :D wrs dachten die mensen dat ik daar gans veel van wist :twisted:

En idd, waren soms ook gekke mensen. Zo was er een mevrouw die zei dat haar schoonbroer ne fret had gehad die beet omdat dat een albino was ^^ want met andere fretten had ge dat zo niet zo volgens haar :roll:

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor Buda » di mei 25, 2010 11:41 pm

moh, die ene die zei, gho ma da stonk toch ze, 'k waste da om de drie weken zeker en da ging maar nie over :shock:
"uhm, tis mss daarmeeeeh, eindelijk moede da niet wassen zuh, dat verergert alleen maar.."
ja, ma da stinkt toch ze, hoeveel ge het ook wast..
"jama ma das't probleem eeeeh."
jaja, da ga nie over eh, khebt dan maar weggedaan..
" :staar: "
en dan wandelde ze d'r maar vandoor, left me standing there :lol:

da bijt toch he?
" nee, niet echt, ge moet het ze wat afleren soms, maar over 't algemeen zijn ze tam, mits vertrouwen onder andere."
is dat d'n uwe?
"ja, das mijne lieveke *KNAP*(in mn vinger), .... hihi :mrgreen: "

en zo'n paar vreemde momentjes :p
maar vooral veel leuke, leergierige snoetjes :p
en vele vele snoezige fretsels! :wub:
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor Angelke » wo mei 26, 2010 1:51 am


Vond dat er toch veel margi's waren die zeiden dat ze ook fretten hadden... Uit de dingen dat ze zeiden had ik vaak iets van "ocharme die beestjes"...
Dat heb ik ook gehad en gedacht
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor Margiet » wo mei 26, 2010 5:31 am

Alléé nu, dat is me nog nooit opgevallen!! :rol:

De beste, en eigenlijk ook de ergste, vond ik die jonge gast die met zijn vriend daar was. Vriend overenthousiast over zijn fretten, was ondanks zijn jonge leeftijd precies ferm goed bezig met zijn snotters (ja sorry aan de jongeren hier, maar vaak komen we toch wat anders tegen, niet??) en vroeg nog zeer doelgerichte info bij.

De kameraad die ernaast stond, had echter ook fretten gehad ... Er waren al hopen nonsens-verhalen en "tips" uitgekomen, waarop ik kalm en rustig gereageerd had en Vanessa met groeiende verbazing meeluisterde. Hij had zijn fretten ook allemaal het bijten gemakkelijk afgeleerd gekregen. Vooral die ene, die beet zo hard hé, en toen had hij zijn hele vinger is in zijn "muil" gestoken, den hele tijd, hé, tot heel vanachter zo en raad eens ... het was gedaan nadien!!! Nu had hij het beestje echter niet meer, was jong gestorven ja ! Waarop Vanessa zo heel droog reageert met : "Beetje te diep gestoken, zeker??" Dat "baasje" was ineens klaar met vertellen ... :p

Maar voor de rest moet ik toch zeggen dat het dit jaar (in de shop) reuze meeviel met echt geïnteresseerde, zeer aangename en voor advies vatbaar zijnde jonge frettenbaasjes!! :domhoog:
Afbeelding

Gebruikersavatar
NastyLicious
Berichten: 1
Lid geworden op: di okt 20, 2009 3:34 pm
Contacteer:

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor NastyLicious » wo mei 26, 2010 7:47 am

ik had een kind en vader bij mij staan...en die kleine had van zen pa voor op de 'beurs' 100e gekregen op een huisdier te kiezen :staar:
en hij wou een fret kopen van in de tuin... :shock: ik zo ja denkt er maar eerst es goe over na en ook ge gaat nie toekomen met uw 100 eu voor alles voor je fret te kopen! die pa dan zo van ja kom we gaan verder zien... :hammer:
Afbeelding
Viper: ik mis je zo hard!!!!! +24/06/2010+

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor nielsvl » wo mei 26, 2010 10:02 am

En, Dorinda, al terug nuchter ondertussen? :p

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor stevenn » wo mei 26, 2010 10:03 am

nja ik & niels hadden ook eene die voor haar dochter van 8j een fret wou kopen
ze was gewoon om met ratten te spelen dus kon ze een fret ook wel aan :p

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: B&B, na-evaluatie

Berichtdoor nielsvl » wo mei 26, 2010 10:14 am

Kleine correctie, ze was 7...

Haar pa had na de uitleg begrepen dat het toch geen goed idee is om een fret te nemen dan, haar mama leek echter nog steeds overtuigd dat een fret ideaal was voor haar dochter...


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten