Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor skiwi » vr mei 20, 2011 5:00 pm

Zo mmmooooooiii!
Dat begint hier ook te kriebelen... :wub:
FF hart uitschakelen en verstand gebruiken op zo'n moment :s :s
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Furby&Barry
Berichten: 0
Lid geworden op: zo jul 18, 2010 8:37 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Furby&Barry » vr mei 20, 2011 5:20 pm

Zo mmmooooooiii!
Dat begint hier ook te kriebelen... :wub:
FF hart uitschakelen en verstand gebruiken op zo'n moment :s :s
Ja... quartet is genoeg...weet zelfs niet hoe je een 5koppig team noemt.. dus gwn omdat we het ni kunnen uitspreken, hart op nul
Groetjes
Tom, Karen, Barry, Luna, Herbie, Bubu & windekindjes Miguel & Bruja!
♥Caramel & Furby♥

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Peewee » vr mei 20, 2011 7:46 pm

quintet ;)

en ja op zo'n momenten is da wel het moeilijkste he Mieke xp
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Carolinexx
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr sep 10, 2010 6:18 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Carolinexx » za mei 21, 2011 1:40 pm

Ons Libby gaat er nog wat mee meemaken, met haar twee mannen. :wub: :wub:

Afbeelding

Afbeelding


Nu nog héééééél efjes wachten...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Margiet » za mei 21, 2011 5:30 pm

quintet ;)

en ja op zo'n momenten is da wel het moeilijkste he Mieke xp
Heb mening van "derden" (en vierden :p ) gevraagd, Kimmeke, voor Archie zou dat schattige snotje toch een hééééle goede oplossing zijn en dan hebben Flo en Uzzike alle rust die ze willen!! ;)

Dus Andyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy : Kimmeke verjaart bijna, hé!!! :rol:
Ons Libby gaat er nog wat mee meemaken, met haar twee mannen. :wub: :wub:
Goh, wat waren ze gisteren toch héérlijk smerig na een reis van 12u naar Oma in Nederland, hé!! xp

:wub: :wub: :wub:

Moest Edwin deze week nog ergens een heel klein gaatje vinden om de laatste reeks puppies te fotograferen voor ze weg mogen (pleazzzz Edwin, gaatje in maag mag ook, zal ik voor mijn rekening nemen! ;) ), zal ik ze toch maar eerst eens in een sopje Dash steken!!! :bow: (Mét wasverzachter uiteraard!! :rol: )
Afbeelding

Gebruikersavatar
frettigefreddy
Donateur
Donateur
Berichten: 3
Lid geworden op: za apr 22, 2006 7:04 pm
Locatie: Wijgmaal
Contacteer:

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor frettigefreddy » za mei 21, 2011 10:46 pm

Margiet, 'k zal eens in mijn agenda kijken... 'k laat nog wel iets weten....
Groetjes van Sloef, Frosty, Browny - Loebas, Belle, Brother - Smokey - Spirit
http://www.frettigefreddy.be

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Margiet » zo mei 22, 2011 3:21 am

:wub: De kleinsten zijn hier tot en met het weekend van de 4de juni, Edwin, kijk maar rustig ...
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Peewee » zo mei 22, 2011 11:01 am

Heb mening van "derden" (en vierden :p ) gevraagd, Kimmeke, voor Archie zou dat schattige snotje toch een hééééle goede oplossing zijn en dan hebben Flo en Uzzike alle rust die ze willen!! ;)

Dus Andyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy : Kimmeke verjaart bijna, hé!!! :rol:
Gohja ik weet heb maar ik heb schrik dak ze ni meer ga kunnen geven wat ze nodig hebben moest er een vierde bij komen...
Ik zou ni liever willen maja twijfels twijfels... en Andy zegt dan kies gij ma das zo gemeen! xd :hammer:
Archie is eigenlijk nog redelijk braaf hoor met Uzzi en Flo maar een speelkameraadje zou hem toch deugd doen denk ik dan ook wel... hmmm
Hebben het hier al een aantal keer besproken maar als we het bij de ouders bespreken dan krijgen we toch tegenwind... nuja die geven toch altijd tegenwind maja daar moeten we nu ni echt naar luisteren maar zoals je zei meningen van derden en vierden :)
Heb al zitten denken om het aan het "lot" over te laten en te kijken of er bij Nouky nog een rammetje op "overschot" moest bijzitten als ze al dan niet zwanger is...
Aan de andere kant zou het wel leuk zijn om Tobias zijn broertje in huis te halen die heeft mij toch wel verleidt *zucht* :wub: :)

Ik probeer mijn verstand boven mijn hart te laten spreken om het allemaan obectief te bekijken en dan een beslissing te nemen maar da is verdomd wel moeilijk :oops: xp

Da Andy het maar bekijkt en beslist want da objectief denken da lukt ni als da gevoel screeuwt DOEN :oops: :p

AAAAAGH! :dt:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Dorinda » zo mei 22, 2011 7:38 pm

Ooooooooooh die laatste foto, een schoot vol met fretjes echt SUPERRRRRRRRR! :wub:
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Margiet » ma mei 23, 2011 12:39 am

Ooooooooooh die laatste foto, een schoot vol met fretjes echt SUPERRRRRRRRR! :wub:

:evil: :evil: Ik was niks happy met die schoot vol fretjes!! Kimmeke had nl vooraf gezegd : "Al wat op mijn schoot ligt gaat met mij mee, hé Margiet!!" ;)

Ik heb die bende snottebollen toch eerst eens goed nageteld voor ze vertrokken, hoor!! :p

Nouky is idd zwanger volgens mij, Kim, maar of er daar nog vanover gaan schieten, geen idee, ze heeft normaal gezien kleine nestjes, hé. Als alles loopt zoals ik hoop met de nestjes die er nu al zijn, pas ik waarschijnlijk zelf voor een pup van Nouk dit jaar, dat kan dus 1 fretsel méér betekenen dan andere jaren!! ;)

Laat Tante Els haar mening en jouw mening eens naast mekaar bekijken, Kim, mss kom je er dan wel uit. 't Is in ieder geval een schattig ding, wel wat kleiner uitgevallen dan jouw "ottertje" en zeker zo onhandig als onze Mickey!! :bow: We hebben wel wat onderling, hé, Els, jij en ik, met "broertjes" in nestjes!! ;)
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Peewee » di mei 24, 2011 9:51 am

Mwa, het zou makkelijker zijn moest iemand voor mij de beslissing nemen, heb dat dan ook tegen Andy gezegd dat hij moet beslissen :p

Alleen zegt hij er dan niets meer over :staar:

Hoeveel bedenktijd hebben we Margietje?

Wanneer worden de pups gevaccineerd trouwens?
:evil: :evil: Ik was niks happy met die schoot vol fretjes!! Kimmeke had nl vooraf gezegd : "Al wat op mijn schoot ligt gaat met mij mee, hé Margiet!!" ;)

Ik heb die bende snottebollen toch eerst eens goed nageteld voor ze vertrokken, hoor!! :p
:twisted: :twisted:
denk da ik toch nooit levend zou zijn buitengeraakt :ninja: :hammer:

Laat Tante Els haar mening en jouw mening eens naast mekaar bekijken, Kim, mss kom je er dan wel uit. 't Is in ieder geval een schattig ding, wel wat kleiner uitgevallen dan jouw "ottertje" en zeker zo onhandig als onze Mickey!! :bow: We hebben wel wat onderling, hé, Els, jij en ik, met "broertjes" in nestjes!! ;)
Tis juist die "onhandigheid" dat ik zo super vind :p
Dat hij kleiner is dan Archie kan ook moeilijk anders zeker :p

Nee serieus je weet even goed dan ik dat de grootte, de kleur, of hij nu dik of dun is, 5 poten of 3 poten of 2 staarten zou hebben dat mij allemaal nikske uitmaakt, als het maar een rammetje is en vooral GEZOND! ;)
Ik doe niet mee aan "Fashion items", voor mij moet het niet de grootste, de mooiste, de beste zijn, dat zijn mijn freddels in mijn ogen al zoizo en wat een ander ervan vind.... who cares! Ik moet ermee leven niet een ander :rol:
;)

Nu de Sie nog eens wakker krijgen om haar mening :p
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Margiet » di mei 24, 2011 11:13 am

Kimmeke, ik zal de snotter even in "optie" zetten, oké?? :p

Normaal was het vaccineren volgende week ergens, maar ons Sammeke doet de laatste dagen echt vervelend, ze heeft haar pups amper nog gevoed en wil UIT, dus ze groeien niet naar mijn zin. De 6 sterksten doen het naar behoren, al zijn ze echt ook kleiner dan hun leeftijd, maar die 2 DEW's kunnen moeilijk volgen. Ik stel het vaccineren dus ook liever wat uit tot ze terug helemaal op krachten zijn.

Laat maar weten als je iets besloten hebt, momenteel gaat ie nergens heen, oké? ;)

De DEW half angora van ons Nicky daarentegen is om op te vreten en zoekt wel nog een thuis ;) , hij is al "groot", ondeugend en gezond, wordt donderdag gevaccineerd en is inmiddels gechipt, hij mag de 31ste mei ongeveer het nest verlaten. (Volgens de boekjes dan toch, maar of Nicky akkoord gaat gaan is wat anders!! :rol: ) Moest er iemand geïnteresseerd zijn, hoor ik het wel, zeker?? :)
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Peewee » di mei 24, 2011 11:33 am

Okido :) :domhoog:

Andy had gewoon liever dal als er nog eentje bijkomt er geen 2 vaccinaties in een maand liggen ... niet dat dit een probleem zou geven maar hij had het toch liever voor de zekerheid gespreid... soit
Archie moet die van hem in augustus krijgen, dus zou de snotter zijn booster in juli moeten kunnen krijgen alleja als ge begrijpt wa ik bedoel e ;)

Ah er is in dat nestje ook nog eentje .... dacht dat die allemaal al bezet waren :)
De welke is dit dan en is het ook een rammetje? (om mijne kop nog wa zotter te maken dan hij al is :hammer: ) :lol:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor nielsvl » di mei 24, 2011 11:40 am

Als ge gewoon met Archie in juli ook zou gaan (samen met die pup), spaarde ne consultatiekost uit he ;)

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Peewee » di mei 24, 2011 12:06 pm

I know, ma Andy heeft het liever maar 1 op een maand die gevaccineerd moet worden :) mij maakt da allemaal ni uit ma moet rekening houden met wat Andy wil ook (alle toch tot op zekere hoogte :p) :rol:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor skiwi » di mei 24, 2011 4:27 pm

ik zou net ook met ineens heel de troep naar dierenarts gaan om te laten vaccineren ;)
hier toch altidj zo gebeurd .. gewoon allemaal tesamen .. idd maar één consult dan ipv 4
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Furby&Barry
Berichten: 0
Lid geworden op: zo jul 18, 2010 8:37 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Furby&Barry » di mei 24, 2011 4:28 pm

Tja, misschien ziet hij de DA gwn graag? :-)
Groetjes
Tom, Karen, Barry, Luna, Herbie, Bubu & windekindjes Miguel & Bruja!
♥Caramel & Furby♥

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Peewee » di mei 24, 2011 4:49 pm

Ja da was ook mijn gedacht maja :p zolang ze uiteindelijk maar gevaccineerd raken ist goe e :p
Ge kent ons he, averechts xd
Tja, misschien ziet hij de DA gwn graag? :-)
Ja, da zalt wel zijn :rol:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor LcKe » di mei 24, 2011 5:44 pm

Ja, mijn mening Kim... Tis een superschattig ding, maar jullie moeten het samen zien zitten é, daar kan ik zelf niet over beslissen.
Voor Archie zal het wel leuk zijn denk ik, nog een jong speelkameraadje erbij.
Ik heb hier ook eventjes getwijfeld hoor, of het wel haalbaar is. De voor- en nadelen tegenover elkaar afgewogen enzo.
Daaruit blijkt ook dat ge er tenminste verantwoord mee omgaat!
Maar de beslissing zelf ligt bij jullie natuurlijk.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Peewee » di mei 24, 2011 7:09 pm

Welk van die pups is er niet schattig :p

Ja voor Archie zou het idd leuk zijn en dan zouden Uzzi en Flo meer rust hebben zoals Margiet al zei :)

Andy zou het ook wel zien zitten hij is er trouwens zelf over begonnen anders zou ik ni eens beginnen twijfelen zijn :p

Ja ik denk moesten er meer zijn die alles wikken en wegen er veel minder sukkeltjes in de opvang zouden zitten en niet alleen fretten maar ook alle andere diertjes in alle andere opvangen en asielen ;)

Ik heb het in aan Andy overgeleverd, de beslissing ligt nu bij hem :mrgreen:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor a3ke » di mei 24, 2011 9:06 pm

De welke is dit dan en is het ook een rammetje? (om mijne kop nog wa zotter te maken dan hij al is :hammer: ) :lol:
Das den broer van Grappa dan ben ik vrij zeker van :)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Peewee » di mei 24, 2011 10:15 pm


Das den broer van Grappa dan ben ik vrij zeker van :)
I know ;) maar ik probeer mij zijn snoetje voor de geest te halen :)

Had het ook tegen Andy gezegd maar denk dat hij stiekem verliefd is op de "snotter" :p want hij zei "Ja ma die andere was zo mooi" :mrgreen:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Als woorden overbodig zijn ... ;-)

Berichtdoor Margiet » wo mei 25, 2011 12:32 am

Welk van die pups is er niet schattig :p

Ja ik denk moesten er meer zijn die alles wikken en wegen er veel minder sukkeltjes in de opvang zouden zitten en niet alleen fretten maar ook alle andere diertjes in alle andere opvangen en asielen ;)
Inderdaad Kim, hoe graag ik dat snottertje ;) ook naar jullie zou zien gaan (en écht niet alleen omdat ik hem dan regelmatig terugzie, hoor), ik hoor liever een "nee" met een reden waarover nagedacht is dan een "ja" omdat ie gewoon zo heerlijk schattig is, maar er verder niet bij stilgestaan werd ...

Het voorlopig laatste vrije rammetje is idd het broertje van Grappa. Ietsjes minder zwarte streep en ook ietsjes minder zwaar. Grappa eet niet, die .... :rol: juist, ja!! :bow: Een heerlijk baasje is het, vooral als hij bij je ligt te "verteren"!! !! :wub:
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 27 gasten