ik wil ook komen maar dan moet ik zien een afspraak te maken
met de da en dan is die 2de vacinatie juist te laat of juist op tijd
gaan mijn best doen!
Sien, als je de tijd tussen de eerste vaccinatie en de 2de vaccinatie héél juist wil houden, moet je je fretje tussen de 3 en de 5 weken (bij pups max. 4 weken) na de eerste enting laten boosteren. Om je een vb te geven : de "oudste" pups hier zijn een 1ste keer gevaccineerd op 26.05.2011. Hun booster krijgen ze op 20 juni 2011, net geen 4 weken later dus.
Als je erover denkt je pup al mee te nemen voor de wandeling, zou ik het echter sowieso afraden. Als mijn geheugen nog mee wil mocht Kyra op 8 juni weg bij haar mama, wat wil zeggen dat ze dan 8 weken is. Dat wil dan meteen ook zeggen dat ze tegen de Frettenwandeling nog geen 10 weken is ... Zelf wandelen gaat nog niet lukken (een tuigje dat past op die leeftijd vind je al amper en om daar nu problemen te gaan zoeken met zo 'n klein ding, ik zou het niet doen. Ik heb tegen iedereen die hier een pup gehaald heeft ook al gezegd van het best niet te doen, het is veel teveel stress alleen al voor dat prutske.
Wij (de andere puppy-baasjes en ikke

) komen dus allemaal zonder pup, al is dat natuurlijk je eigen keuze als je haar toch zou willen meebrengen. Anders leen je maar een fret van Doortje!!
Ik denk dat wij ongeveer het kortste daarbij wonen.
Wel Renée, ik gok dat Karen en Tom nog net ietsjes korter bij huis zijn, deze keer!!
Karen, TomTom, mag ook wel eens, hé, jullie komen al elke maand een heel stukje gereden. Ik weet uit ondervinding dat het dan heel leuk is als je eens geen 2u meer moet bollen achteraf!!