DIERENHAPPENING 2009 - Eindronde!!

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 11, 2009 11:14 pm

Origineel gepost door _K8_

Zolang er koffie bij die koeken gegeven wordt :P
Als gij daarvoor zorgt : prima idee!! ;) En "btw" voor ik het wéér vergeet te zeggen Kate : we hebben uw gareeltje, hé!! Zo zwart als roet!! :P :P

Rozijnen??? Neeje, veel bloemsuiker (is mooi op zwarte t-shirten ;)), pudding en chocola!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » wo nov 11, 2009 11:17 pm

Origineel gepost door margit
En "btw" voor ik het wéér vergeet te zeggen Kate : we hebben uw gareeltje, hé!! Zo zwart als roet!! :P :P
Heb je toch een kleintje kunnen vinden? :D super van je! Dankuwel Margitje!! Moe me dan maar zeggen hoeveel het gekost heeft

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 12, 2009 12:00 am

Piepkleintje!! :P

Een eurootje of 195 geloof ik!! :D :D :D

Nee, hoor, de prijs hangt er nog aan!! ;) Heb het zondag bij (hoop ik :~ ) ...
Afbeelding

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do nov 12, 2009 12:17 am

Nice!
Kzal nog zien als ik ga komen

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 12, 2009 4:08 am

Sabrina, jullie staan met plezier erbij genoteerd!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do nov 12, 2009 10:47 am

Margit, ik hoop dat je er ook rekening mee gehouden had dat ik de donderdag en vrijdag ook wat later kan zijn, ik moet hier 't verst van al rijden :P :(

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do nov 12, 2009 12:38 pm

om welk uur moesten de helpers er nu weer terug zijn op woensdag en donderdag :)

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » do nov 12, 2009 3:10 pm

vorig jaar waren ik en edwin daar rond 10u, de rest iets later %) :P dit jaar dacht ek dat we rond half 11 hadden afgesproken

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do nov 12, 2009 3:12 pm

Dat is rond 8u vertrekken ... serieus in de file staan dus :(

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do nov 12, 2009 3:53 pm

Oh leuk zeg Davy van die soep en hot dogs en koffie koeken, ik doe alvast mee hoor! :D Margiet, zou dat gaan om me te komen halen bij de opbouw samen met Virginie? Als het niet lukt zeg het me dan even dan bekijk ik de busregeling hé. ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 12, 2009 9:43 pm

Origineel gepost door _K8_

Margit, ik hoop dat je er ook rekening mee gehouden had dat ik de donderdag en vrijdag ook wat later kan zijn, ik moet hier 't verst van al rijden :P :(
Woensdag heb ik jou pas vanaf namiddag op "eventueel" gezet en ik dacht dat je vanaf dan bleef slapen in Hasselt?? :? Niet dan :( ??

Ik veronderstel dat we net als alle jaren best verzamelen rond 10u30 (al kan ik er dan nog niet veel gaan doen, heffen en bukken lukt echt niet meer), dan kunnen we gezellig bijbabbelen en al eens rondneuzen tot Hans rond 11u daar is met de remorque (als we geluk hebben natuurlijk!! ;) ) En anders zal het eerst "lunchen" worden, zeker, Hans heeft meestal nog niet gegeten als hij aankomt!! :P

Dorindake, als het ons lukt, zullen we dat proberen, maar dat hangt hier van veel af!!
;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do nov 12, 2009 10:12 pm

Ik zal wss woensdag niet komen, tenzij ik een bericht krijg dat er mensen tekkort zijn
En nee ik blijf daar pas vanaf vrijdag slapen :)

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » do nov 12, 2009 10:18 pm

( K8 :tenzij ik een bericht krijg dat er mensen tekkort zijn)

Hé Keetje , mensen die korter zijn dan 150 cm kunnen nog altijd aan het schilderen van de grassprietjes gezet worden :D
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do nov 12, 2009 10:33 pm

:D :P Grappig mens! Best dat ik 19 cm groter ben, stel je voor, 2 dagen grassprietjes schilderen
Kleine mensen kunnen ook gebruikt worden om dingen aan te geven en vast te houden :P

Let me rephrase: tenzij ik een bericht krijg dat er niet genoeg mensen zijn om te helpen :P

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » do nov 12, 2009 11:18 pm

Aangezien ik compleet nieuw ben in dit gedoe :P kan iemand mij vertellen waar ik dan juist moet zijn die woensdag? Ben namelijk nog nooit in die hallen geweest (@)


[Gewijzigd door Bientje op 2009-11-12 23:19:07]

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do nov 12, 2009 11:19 pm

Mjah idem Bientje

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » do nov 12, 2009 11:41 pm

Origineel gepost door _K8_
Ik veronderstel dat we net als alle jaren best verzamelen rond 10u30 (al kan ik er dan nog niet veel gaan doen, heffen en bukken lukt echt niet meer), dan kunnen we gezellig bijbabbelen en al eens rondneuzen tot Hans rond 11u daar is met de remorque (als we geluk hebben natuurlijk!! ;) ) En anders zal het eerst "lunchen" worden, zeker, Hans heeft meestal nog niet gegeten als hij aankomt!! :P
'k hoor het al, er zal weer veel opgebouwd worden :-)
Het begint al met eten ....

ik kan er zijn voor te eten smiddags tussen 12 en 13u en na 17.30u ongeveer ~_~
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do nov 12, 2009 11:43 pm

Heeey , ik heb dat niet gepost :P :P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 12, 2009 11:45 pm

Ik veronderstel dat jullie allemaal de Afslag Hasselt Zuid nemen, er is ook een Oost die naar de Grenslandhallen verwijst, maar dan is de weg uitleggen moeilijker, weet niet juist waar je dan uitkomt!! :( Ga het dus ff proberen vanaf afslag Hasselt Zuid :

Einde van de afslag Links afslaan, rechtse rijstrook nemen (is nog één naar links) - dan de eerste onmiddellijke lichten voorbij en bij de volgende (klein beetje verder) naar Rechts, de Ring op. Dan maar steeds rechtdoor, bij alle lichten die je tegenkomt gewoon rechtdoor, (extra!!) beginnen opletten aan de 6de lichten.

Hier kan echter een probleem zijn, na de 3de lichten zijn er werken bezig. Heb geen idee hoe het daar nu is kwestie de verkeerslichten, dus kijk voor alle zekerheid vanaf daar uit naar plakkaatje "Grenslandhallen, Ethias-Arena".

Blijf in ieder geval OP de Ring. Op een gegeven moment, een beetje voorbij die werken veronderstel ik, anders aan het 6de licht, zie je rechts voor je Samson, Plop en de hele familie tegen een gebouw plakken!! Dat zijn dus de Grenslandhallen!! Nog een beetje verder rijden, dan kom je ter hoogte van de parking die voor het gebouw ligt, heb je een afslag (lang stuk) die eindigt met een draaitje naar beneden richting slagboom. Daar kaartje nemen en binnenrijden. Dan rechtdoor tot je rechts een pijl Secretariaat ziet staan. Daar inrijden, steeds rechtdoor en dan passeer je nog een kleine slagboom die open staat. Nog een beetje rechtdoor en als je ons nergens ziet staan (je herkent ons heus wel!! :P :P ), rij je door tot je een beetje verder rechts weer een parking ziet met op het eind grote (rode met glas)deuren waarboven SECRETARIAAT staat. Ik zal maken dat ik daar sta als ik jullie niet ergens "onderscheppen" kan!! ;)

Pfff, wat lijkt dat ingewikkeld en 't is zo simpel!! ;)


ik kan er zijn voor te eten smiddags tussen 12 en 13u en na 17.30u ongeveer
Hoor haar!!!
:P :P

Neeje Kate, ergens fout ge-quote denk ik, ik zei dat, niet ongerust zijn! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » do nov 12, 2009 11:55 pm

Thankx Margit voor de wegbeschrijving!! :D Als ik dan nog verloren rij (heb ook wel een gps bij maar je weet nooit he :P) heb ik nog altijd jou gsm nummer he :D

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » vr nov 13, 2009 12:03 am

Heb je misschien al een ideetje van de shiftenlijst of is dat nog wat te vroeg?

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » vr nov 13, 2009 12:05 am

Klinkt idd heel ingewikkeld :P
Hopelijk brengt mijn trouwe vriend de gps me daar zonder te veel ommetoertjes te maken
maar Kzal maar uw uitleg uitprinten en meepakken voort zekerste :D

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr nov 13, 2009 2:51 am

als ik het me goed herinner, voor diegene die via de autosnelweg van richting brussel enzo gekomen zijn; de straat voor de grenslandhallen rechts, eerste links (op uw linkerkant bevindt zich de grenslandhallen en hun grote parking), daar rijd je op, en alst dezelfde plaats is als vorig jaar ga je naar links en daar zijn een paar poorten (grote rode als ik me niet vergis) en daar staan wij :)

't staat duidelijk aangegeven, met gps rijd je zeker niet verloren...

margit, 't is trouwens meestal davy die toekomt en honger heeft, bij hans valt dat vaak nog mee :P

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr nov 13, 2009 7:37 am

wegbeschrijving: volg de pijltjes :-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » vr nov 13, 2009 11:22 am

Ja , wat ik nog wou vragen , op de DH, moeten de fretsels een gareeltje aan hebben of is een halsbandje ook goed?


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten