DIERENHAPPENING 2009 CATERING

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo nov 18, 2009 7:00 pm

Even een apart topicje vermits we dit voor de eerste keer organiseren.

Links en rechts is er al veel neergezet maar op de laatste speelnamiddag hebben we even alles bekeken en doorlopen en ook wat aangepast hier en daar.

Vermits het veel te dure en niet altijd even lekkere eten dat men op de beurs kan krijgen steeds een nadeel leek, was er toch wat nood aan een alternatief. Sommigen onder ons vonden 6 dagen op boterhammekes of junkfood niet echt een oplossing.

Deze DH gaat de keuken echt een keuken worden , met "kok" en al (ttz : een verantwoordelijke die er normaal altijd is ...)

Enkel voor onze medewerkers ! (en eventuele uitgenodigden uiteraard)

Nu de beurs eigenlijk al bijna meer geld kost dan ze opbrengt, kunnen we niet anders dan de kostprijs van aankoop eten en drinken doorrekenen , maar aan onze eigen mensen willen we absoluut niet meer vragen dan nodig. Je zal dan ook merken dat de prijzen uiterst democratisch gaan zijn.

Indien er toch een beetje overschot zou zijn, gaat dit naar de nog steeds in de rode cijfers staande clubkas , maar nogmaals , uit de kosten geraken voor het eten en drinken is genoeg !

Eigen drank en eten is uiteraard nog steeds toegestaan , alleen hopen we dat "onze keuken" wat aanslaat, met veel overschot blijven zitten is absoluut niet leuk (en vooral kostelijk :( )

-Er zal frisdrank worden voorzien alle dagen , blikjes Coca Cola en Zero , Fanta Zero Lemon en Original etc en degelijke merkproducten ! (daar niet iedereen voor de cheap stuff is) , 1 € voor 1 blikje (in de hal 4/5 keer duurder)

-Alle dagen ken men (zolang de voorraad strekt) een lekker stuk brood (zo een 6de/8ste marrokaans/turks brood) met beleg (hesp of salami of kaas) krijgen voor 2 €

-Vrijdag is er vers gemaakte groentenjulliene met ballekes en brood (zolang de voorraad strekt) , een goei kom + goe stuk brood voor 2 €, er vanuit gaande dat er een 60 kommen soep zullen voorzien worden (dus zeker genoeg voor iedereen ! )

-Zaterdag is er misschien nog wat soep over + Hotdog's met of zonder zuurkool en sausje. Deze prijs staat nog niet helemaal vast, er zijn nog geen inkopen voor gedaan, maar waarschijnlijk ook een 1.5€ à 2 € , zeker niet meer (afhankelijk dus van de kostprijs van alles, en ook hier voorzien we een 60 tal Hotdog's minimum)

-Zondag worden er waarschijnlijk koffiekoeken voorzien (als Margiet via een goede bakker kan rijden ;)) zelfde regeling als eerder (enkel kostprijs) , zoniet wordt het enkel het opmaken van de restjes van eerdere dagen ....

Zo, normaal is er toch alle dagen wel iets warms, lekkers en betaalbaars voorzien en hopen we dat dit het Beursplezier enkel maar vergroten kan!!

Dus als je komt en niet goed wist of nog twijfelde om zelf eten mee te brengen of daar iets te eten, als je in het voorgaande iets lekker vindt , het zal er voor jullie zijn :) !!

[Gewijzigd door a3ke op 2009-11-18 19:33:41]
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo nov 18, 2009 8:34 pm

Mij mag je er al voor tellen Davy, ik ben zeer zeker te vinden voor het eten en vind de prijzen zeker wel goed. Het is ook moeilijk voor mij omdat ik ook kom helpen opbouwen om zelf nog sandwiches te gaan halen met beleg, daarom at ik altijd ginder op de beurs uit noodzaak maar deze regeling vind ik véél beter! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 18, 2009 8:41 pm

ik denk dat het tijdens de opbouw smiddags wel nen pizza hut of lunch garden of dit of dat terug zal worden...

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » wo nov 18, 2009 8:50 pm

Het klinkt allemaal lekker!!! :D

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo nov 18, 2009 9:01 pm

Origineel gepost door nielsvl

ik denk dat het tijdens de opbouw smiddags wel nen pizza hut of lunch garden of dit of dat terug zal worden...
Voor de opbouw lukt dat wel hoor Niels, dat zijn toch maar 2 daagjes hé. Heb dit jaar echt wel gespaard om er te komen. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 18, 2009 9:07 pm

als ge zelf ideeen hebt waar we voor minder geld goed kunnen eten dan is da geen probleem zenne!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo nov 18, 2009 9:18 pm

Ja , voor woensdag en donderdag is het zien (ik kom trouwens enkel al donderdag)

dus als ge naar de lunchgarden smaakloze ballekes in tomatensaus me platte frieten of rubbere kip met zure apelmoes wilt gaan eten doe da dan woensdag :d :P
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 18, 2009 9:33 pm

ey lunch garden is ook nie mn smaak ze :P pizza hut daarintegen mmmm (deze keer dan wel om 12u gaan da we op tijd zijn voort buffet)

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » wo nov 18, 2009 9:57 pm

pizzahut en frietkot!

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » wo nov 18, 2009 10:53 pm

bah frieten, voel me altijd zo lam achteraf, I agree with pizza hut.

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » wo nov 18, 2009 10:54 pm

als ge da afwerkt zulde wel nie lam zijn :P

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » wo nov 18, 2009 11:16 pm

Jah, ik betwijfel 't maar ga jij maar frieten eten, wij gaan binst op't gemakjes van onze salad bar en een mmmmm... pizzzzaaaa genieten :P

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » do nov 19, 2009 10:41 am

Ik herinner me nog beestjes en baasjes waar er allerhande eten werd gekookt en meegebracht ;)
als ik er ooit nog eens geraak, zal ik nog eens aadappelsalade maken voor de clubkas ;)
moet daarvan nog steeds eens het recept posten ook ;)

met groeten
Hostekes
geen nieuwe man, maar wel fervent kok ;)

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » do nov 19, 2009 11:09 am

Dit vind ik nu eens een goed idee, vorig jaar was ik iets gaan eten in de inkomhal en ik vond het echt niet lekker.
Van mij mag je voor het eten ook een halve euro meer vragen ten voordelen van de clubkas.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do nov 19, 2009 12:22 pm

Ok Picka :) aan u zal er telkens een halve € meer aangerekend worden :P
voor de rest vind ik de prijzen echt super, zelfs op me werk geraak je niet aan goedkopere drank

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » do nov 19, 2009 3:28 pm

Origineel gepost door _K8_
voor de rest vind ik de prijzen echt super, zelfs op me werk geraak je niet aan goedkopere drank
jawel hoor, hier 60 cent
't zal wel aan mij liegen, maar 'k vind de prijzen nu niet zo "superdemocratisch", maar eerder "gewoon zodat er toch nog iets aan kan verdiend worden"

Dat ze goedkoper zijn op evenementen is logisch, want daar profiteren ze ervan.
mah bon, dit gezegd zijnde ....(op dat vlak ben ik dan mss weer gierig, maarja, zo ben ik nu eenmaal :D ))
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do nov 19, 2009 4:05 pm

Eey :P ligt da nu aan mij of is dat hier wat aangepast geweest? De eerste keer toen ik dat las was het €0.50 voor een blikje :? :P
Daarom dat ik direct aan mijn werk dacht want daar is't ook €0.50

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do nov 19, 2009 4:27 pm

Er is hier nog een betere plaats voor te gaan eten dan de lunch garden én goedkoper. De resto, dat ligt kort aan de mac donalds en is doorlopend open van 9 tot 7 dacht ik. ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do nov 19, 2009 4:35 pm

ma mensen toch
tis toch een dierenbeurs? als we nu gewoon een beest gaan zoeken dat er lekker uitziet en die gewoon op een open BBQ grillen....

:P

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » do nov 19, 2009 4:56 pm

een paarden steak met een slightly roasted fretje als voorgerecht :P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 19, 2009 9:59 pm

Nu ben ik gene pizza-hut-fan, maar ik wil die spinnen gaan bekijken daar!!!

En als we inside beestjes "offeren", dan liefst e lammeke voor mij!!

Foei!!!!! :@ :@

Hey zeg, zelf koken??? Wie zorgt er voor het eten van donderdagavond alstublieft???? Den auto lag 20cm lager toen we vandaag alles in huis zijn gaan halen!! Dit weekend koken dus!! ;) ;)

Dorinda, gij zorgt woensdag voor het eten?? :P (Ik ben toch iets ambetants, hé?? :D )
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » do nov 19, 2009 10:07 pm

bwa margit, we zijn nu ook niet met 50 man om te komen eten, dus ik denk dat dat meer zegt over uw voertuig dan over het eten (@) :D

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do nov 19, 2009 10:11 pm

Origineel gepost door margit
Dorinda, gij zorgt woensdag voor het eten?? :P (Ik ben toch iets ambetants, hé?? :D )
Er word woensdag getrakteerd maar wel geen hele maaltijd hé, niet teveel willen hé! :P ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » do nov 19, 2009 10:20 pm

ter info:

wij gaan er donderdag wss niet bij zijn om te eten ... moetn dan tegen 18u thuis zijn ....

ben 99% zeker dat het donderdag is en niet woensdag, maar moet het nog ff nachecken.
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 19, 2009 11:42 pm

Meneer Niels!!!!! :@ :@ :@ :@ :@

Punt één : 't was Jef zijne auto!!

Punt twee : we zijn toch met zo 'n 16 à 20 "man" hoor!

Punt drie : al ooit gekookt voor Davy én Hans samen??????

Punt vier : als ge ooit nog eens vanalles op een beurs wilt hebben wat ge NIET zelf meebrengt : mijne auto kan dat NIET meer aan!!! Hij gaat in staking!! :@

Punt vijf : nee, ik ben niet boos, hoor!!! Poeh!!! :@
Afbeelding


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten