Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
- Margiet
- Moderator / Donateur
- Berichten: 4093
- Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
- Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke
Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Het is bijna .... zo ver !!!!!
Woensdag 23.11.2011 -- Opbouw :
Speeltuin/tent : Tom - Niels - Steven - Karen - Yves - Leen 3
Keuken : Davy - Leen 1
Shop : Margiet - Sabine
Donderdag 24.11.2011 -- Opbouw
Speeltuin/tent : Niels - Steven - Karen - Tom
Keuken : Davy - Leen 1
Shop : Margiet - Sabine
Mogen we jullie, Medewerkers, alsjeblieft vragen om op de Beursdagen steeds om 09u40 (tenlaatste) aanwezig te zijn aan de Exposanteningang ? Dan hebben we nog even tijd om jullie een inkombandje te bezorgen en de dingen wat te bespreken als er vragen zijn.
Tijdens de Beursdagen zijn er altijd enkele mensen tot wie jullie je altijd wenden kunnen als er vragen zijn :
Niels : Speeltuinverantwoordelijke
Margiet : Shop- en Opvangverantwoordelijke
Davy : Keukenverantwoordelijke!!!!
Vrijdag 25 november 2011
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts) - Renée
12u00 - 14u00 : Kim - Els
14u00 - 16u00 : Margiet - Renée
16u00 - 17u00 : Leen 1 - Karlien
17u00 - 18u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Steven - Mieke - Leen 3 (Vgb) - Karen
12u00 - 14u00 : Ria - Andy - Edwin - Karlien
14u00 - 16u00 : Sabine - Niels - Steven - Mieke -
16u00 - 18u00 : Ria - Andy - Leen 3 - Edwin - Kim - Els
Zaterdag 26 november 2011 : een dag met Sint & Piet !!
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
12u00 - 14u00 : Mieke - Leen 1 - Ria
14u00 - 16u00 : Margiet - Sabine (+ eventueel versterking)
16u00 - 18u00 : Mieke - Leen 1 (T-shirts) - Hanneke
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Leen 3 - Steven - Karlien - Yves - Hanneke
12u00 - 14u00 : Andy - Koen - Carolinexx - Jessie - Els - Kim
14u00 - 16u00 : Niels - Leen 3 - Steven - Karlien - Ria - Yves
16u00 - 18u00 : Andy - Koen - Carolinexx - Jessie - Els - Kim
Zondag 27 november 2011 : Ook vandaag weer met Sint & Piet!!!
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
12u00 - 14u00 : Mieke - Ria
14u00 - 16u00 : Margiet - Sabine - Hanneke (+ eventueel versterking!!!)
16u00 - 17u00 : Kim - Mieke !!!!! (extra tussen-shift!)
17u00 - 18u00 : Margiet - Sabine (inleveren T-shirts) + Afbraak!!!!
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Edwin - Carolinexx - Karlien - Leen 3 ( + Hanneke - Yves indien nodig)
12u00 - 14u00 : Jan - Cindy - Els - Koen - Andy - Yves
14u00 - 16u00 : Niels - Edwin - Leen 3 - Karlien - Carolinexx - Yves
16u00 - 18u00 : Jan - Cindy - Koen - Andy - Els - Kim ( eventueel laatste uur)
Tussen 17u30 en 18u00 graag wat extra medewerkers (Niels, Mieke, Carolinexx ??) om uiteindelijk tegen 18u af te sluiten, we zouden niet willen dat de omheiningen weggingen terwijl er nog een fret niet in zijn/haar carrier zat!!!
Mag ik jullie nog even volgende dingen vragen ??
- Neem ons de "Uurroosters" niet kwalijk, maar als we het niet een beetje in een vorm gieten, loopt het gegarandeerd in het honderd. Dan hebben we bij het begin van de beurs 20 personen in de speeltuin en tegen zondag enkel nog fretten!!
- Moest je even weg moeten in de uren van "jouw shift", laat het dan even weten aan de desbetreffende verantwoordelijke (Niels of Margiet). Moest die persoon nu net in zijn/haar pauze zitten, er is wel altijd iemand die even de zaak overneemt, ga het gewoon even zeggen. Als het niet net ontzettend druk is, is dat over 't algemeen geen probleem.
- Denk eraan dat je je weliswaar als vrijwilliger opgeeft, maar dat je mede-vrijwilligers ook graag enkele uurtjes doorbrengen met de rest van te Beurs te bezoeken. Hou je dus aan de gemaakte afspraken, anders moet iemand anders voor jou inspringen en is die de dupe. Zoals ik al zei, even naar 't toilet ofzo is absoluut geen probleem, maar gewoon zo 'n tijdspanne van 2u "vergeten" te komen of "overslaan" is niet fijn voor je mede-frettenvrienden!
- Vergeet niet dat wij inzake fretten meestal veel meer ervaring hebben dan de mensen rond de speeltuin. Er zullen vragen komen waarbij je je soms ergert, andere die je vanbinnen luid doen lachen. Help iedereen even vriendelijk vooruit met je uitleg, doen ze nors of beledigen ze de fretten, doe of je het niet merkt. Het is niet altijd even makkelijk, ik heb ook al de neiging gehad minder vriendelijk te blijven, maar we staan er om te helpen en vooral, we willen er volgend jaar graag terug staan!!
- Inkom betalen moet als Medewerker niet, wij zorgen ervoor dat jullie gratis onze stand bereiken kunnen en dus de rest van de beurs in de overige uren ook vrij kunnen bezoeken. Een "beetje" komen helpen kan ik echter ook niet verantwoorden tov de Organisatie, we kunnen jullie dus pas van een inkompaspoortje voorzien als jullie opstaan als echte Medewerker, dwz toch minstens 6u bij ons aanwezig zullen zijn. Voor de Parkingtickets durf ik niks beloven, ik weet niet eens of we er zelf krijgen dit jaar maar indien wel gaat het in dezelfde volgorde als andere jaren : de mensen die de 5 dagen helpen komen krijgen eerst, dan die die 4 dagen komen enz ... Vorig jaar hebben we iedereen kunnen helpen maar dat durf ik dus nu niet bevestigen, ik heb nog geen idee hoe dat gaat lopen ...
- Als extra mededeling deze keer ook even zeggen dat Davy & Leen zondag al weg moeten om 12u, dus de "officiële" keuken sluit dan ook! We proberen nog iets lekkers te voorzien voor de namiddag, maar de gewone bestellingen zullen dus niet of nog nauwelijks mogelijk zijn. Drank en een klein hapje, ja, daar kunnen wij natuurlijk ook voor zorgen!!
Als jullie fretjes meekomen, vergeet dat niet (in géén geval én NOOIT) :
- een carrier mét bak (wc), eten, drinken en slaapplaatsje
- de boekjes van de fretten met de IN ORDE zijnde vaccinaties in!! (+ handtekening Da)
Als jouw fretje graag hapt of bijt, laat het ons even weten, dan krijgt ie een rood lintje aan, zo weten de medewerkers in de speeltuin dat het geen fret is om aan kinderen te tonen!!
Tot slot : Vergeet niet, weer of geen weer, het ZONNETJE mee te brengen en te STRALEN tussen onze frettensnotjes!!!
We wensen jullie allemaal een SUPERLEUKE Dierenhappening 2011 toe !!!!
(Man, man, nu komen de kriebels tegoei op ... )
Woensdag 23.11.2011 -- Opbouw :
Speeltuin/tent : Tom - Niels - Steven - Karen - Yves - Leen 3
Keuken : Davy - Leen 1
Shop : Margiet - Sabine
Donderdag 24.11.2011 -- Opbouw
Speeltuin/tent : Niels - Steven - Karen - Tom
Keuken : Davy - Leen 1
Shop : Margiet - Sabine
Mogen we jullie, Medewerkers, alsjeblieft vragen om op de Beursdagen steeds om 09u40 (tenlaatste) aanwezig te zijn aan de Exposanteningang ? Dan hebben we nog even tijd om jullie een inkombandje te bezorgen en de dingen wat te bespreken als er vragen zijn.
Tijdens de Beursdagen zijn er altijd enkele mensen tot wie jullie je altijd wenden kunnen als er vragen zijn :
Niels : Speeltuinverantwoordelijke
Margiet : Shop- en Opvangverantwoordelijke
Davy : Keukenverantwoordelijke!!!!
Vrijdag 25 november 2011
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts) - Renée
12u00 - 14u00 : Kim - Els
14u00 - 16u00 : Margiet - Renée
16u00 - 17u00 : Leen 1 - Karlien
17u00 - 18u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Steven - Mieke - Leen 3 (Vgb) - Karen
12u00 - 14u00 : Ria - Andy - Edwin - Karlien
14u00 - 16u00 : Sabine - Niels - Steven - Mieke -
16u00 - 18u00 : Ria - Andy - Leen 3 - Edwin - Kim - Els
Zaterdag 26 november 2011 : een dag met Sint & Piet !!
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
12u00 - 14u00 : Mieke - Leen 1 - Ria
14u00 - 16u00 : Margiet - Sabine (+ eventueel versterking)
16u00 - 18u00 : Mieke - Leen 1 (T-shirts) - Hanneke
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Leen 3 - Steven - Karlien - Yves - Hanneke
12u00 - 14u00 : Andy - Koen - Carolinexx - Jessie - Els - Kim
14u00 - 16u00 : Niels - Leen 3 - Steven - Karlien - Ria - Yves
16u00 - 18u00 : Andy - Koen - Carolinexx - Jessie - Els - Kim
Zondag 27 november 2011 : Ook vandaag weer met Sint & Piet!!!
Shop :
10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine (T-shirts)
12u00 - 14u00 : Mieke - Ria
14u00 - 16u00 : Margiet - Sabine - Hanneke (+ eventueel versterking!!!)
16u00 - 17u00 : Kim - Mieke !!!!! (extra tussen-shift!)
17u00 - 18u00 : Margiet - Sabine (inleveren T-shirts) + Afbraak!!!!
Speeltuin :
10u00 - 12u00 : Niels - Edwin - Carolinexx - Karlien - Leen 3 ( + Hanneke - Yves indien nodig)
12u00 - 14u00 : Jan - Cindy - Els - Koen - Andy - Yves
14u00 - 16u00 : Niels - Edwin - Leen 3 - Karlien - Carolinexx - Yves
16u00 - 18u00 : Jan - Cindy - Koen - Andy - Els - Kim ( eventueel laatste uur)
Tussen 17u30 en 18u00 graag wat extra medewerkers (Niels, Mieke, Carolinexx ??) om uiteindelijk tegen 18u af te sluiten, we zouden niet willen dat de omheiningen weggingen terwijl er nog een fret niet in zijn/haar carrier zat!!!
Mag ik jullie nog even volgende dingen vragen ??
- Neem ons de "Uurroosters" niet kwalijk, maar als we het niet een beetje in een vorm gieten, loopt het gegarandeerd in het honderd. Dan hebben we bij het begin van de beurs 20 personen in de speeltuin en tegen zondag enkel nog fretten!!
- Moest je even weg moeten in de uren van "jouw shift", laat het dan even weten aan de desbetreffende verantwoordelijke (Niels of Margiet). Moest die persoon nu net in zijn/haar pauze zitten, er is wel altijd iemand die even de zaak overneemt, ga het gewoon even zeggen. Als het niet net ontzettend druk is, is dat over 't algemeen geen probleem.
- Denk eraan dat je je weliswaar als vrijwilliger opgeeft, maar dat je mede-vrijwilligers ook graag enkele uurtjes doorbrengen met de rest van te Beurs te bezoeken. Hou je dus aan de gemaakte afspraken, anders moet iemand anders voor jou inspringen en is die de dupe. Zoals ik al zei, even naar 't toilet ofzo is absoluut geen probleem, maar gewoon zo 'n tijdspanne van 2u "vergeten" te komen of "overslaan" is niet fijn voor je mede-frettenvrienden!
- Vergeet niet dat wij inzake fretten meestal veel meer ervaring hebben dan de mensen rond de speeltuin. Er zullen vragen komen waarbij je je soms ergert, andere die je vanbinnen luid doen lachen. Help iedereen even vriendelijk vooruit met je uitleg, doen ze nors of beledigen ze de fretten, doe of je het niet merkt. Het is niet altijd even makkelijk, ik heb ook al de neiging gehad minder vriendelijk te blijven, maar we staan er om te helpen en vooral, we willen er volgend jaar graag terug staan!!
- Inkom betalen moet als Medewerker niet, wij zorgen ervoor dat jullie gratis onze stand bereiken kunnen en dus de rest van de beurs in de overige uren ook vrij kunnen bezoeken. Een "beetje" komen helpen kan ik echter ook niet verantwoorden tov de Organisatie, we kunnen jullie dus pas van een inkompaspoortje voorzien als jullie opstaan als echte Medewerker, dwz toch minstens 6u bij ons aanwezig zullen zijn. Voor de Parkingtickets durf ik niks beloven, ik weet niet eens of we er zelf krijgen dit jaar maar indien wel gaat het in dezelfde volgorde als andere jaren : de mensen die de 5 dagen helpen komen krijgen eerst, dan die die 4 dagen komen enz ... Vorig jaar hebben we iedereen kunnen helpen maar dat durf ik dus nu niet bevestigen, ik heb nog geen idee hoe dat gaat lopen ...
- Als extra mededeling deze keer ook even zeggen dat Davy & Leen zondag al weg moeten om 12u, dus de "officiële" keuken sluit dan ook! We proberen nog iets lekkers te voorzien voor de namiddag, maar de gewone bestellingen zullen dus niet of nog nauwelijks mogelijk zijn. Drank en een klein hapje, ja, daar kunnen wij natuurlijk ook voor zorgen!!
Als jullie fretjes meekomen, vergeet dat niet (in géén geval én NOOIT) :
- een carrier mét bak (wc), eten, drinken en slaapplaatsje
- de boekjes van de fretten met de IN ORDE zijnde vaccinaties in!! (+ handtekening Da)
Als jouw fretje graag hapt of bijt, laat het ons even weten, dan krijgt ie een rood lintje aan, zo weten de medewerkers in de speeltuin dat het geen fret is om aan kinderen te tonen!!
Tot slot : Vergeet niet, weer of geen weer, het ZONNETJE mee te brengen en te STRALEN tussen onze frettensnotjes!!!
We wensen jullie allemaal een SUPERLEUKE Dierenhappening 2011 toe !!!!
(Man, man, nu komen de kriebels tegoei op ... )
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Keuken zal alles hebben als gewoonlijk tot einde voorraad gewoon
Er zal dus alle dagen eten en drank voldoende zijn (maar niet verplicht te nemen) tegen onklopbare prijzen (alles 1€ behalve soep 2 € ; met brood en balletjes incl) zoals gewoonlijk (blikjes drank allerhande; geen alcohol ; hotdogs,croq's uit vuistje EN dag dag verse soep s'morgends gemaakt)
Prijzen in de hal zelf gaan van 2.5 € tot 4 € voor drank en eten is a rata 12 a 18 €voor een nog niet zo deftige maaltijd
Er zal dus alle dagen eten en drank voldoende zijn (maar niet verplicht te nemen) tegen onklopbare prijzen (alles 1€ behalve soep 2 € ; met brood en balletjes incl) zoals gewoonlijk (blikjes drank allerhande; geen alcohol ; hotdogs,croq's uit vuistje EN dag dag verse soep s'morgends gemaakt)
Prijzen in de hal zelf gaan van 2.5 € tot 4 € voor drank en eten is a rata 12 a 18 €voor een nog niet zo deftige maaltijd
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Davy, moet ik iets van keukentoestellen meebrengen?
Een microgolf staat al in de camionette...
Een microgolf staat al in de camionette...
- skiwi
- Moderator / Donateur
- Berichten: 652
- Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
- Locatie: Boom
- Contacteer:
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Dat heeft ons Margiet weer fantastisch gedaan!!!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Ze Grill plz (goe dage eraan denkt)Davy, moet ik iets van keukentoestellen meebrengen?
Een microgolf staat al in de camionette...
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
owkeej... komt in de sjakosj!!!
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Is er een reden dat Tom er de woensdag niet bijstaat, en Steven de zondag niet?
Jaja, nog een paar daagjes... Tijd om wat slaap in te halen
Jaja, nog een paar daagjes... Tijd om wat slaap in te halen
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Sorry Margiet maar ik ga eens moeten protesteren nu over de planning hoor.... IK WIL OOK TERUG EENS IN DE SPEELTUIN geen krukken of rolstoel deze beurs dus ge gaat mij toch ni aan de shop kluisteren voor 3 dagen dan??
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
- Margiet
- Moderator / Donateur
- Berichten: 4093
- Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
- Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Geen flauw idee waarom ik Tom vergat bij de Opbouw, maar Steven heb ik zondag minder belast zodat hij mee fotootjes kan helpen maken van Sint, Piet, Fretsels en Kindjes én klaar kan staan bij de Frettenraces!! Zal Tommeke er es gauw bij gaan zetten!!Is er een reden dat Tom er de woensdag niet bijstaat, en Steven de zondag niet?
Jaja, nog een paar daagjes... Tijd om wat slaap in te halen
Kim, op de keren na dat er echt geen andere personen in de shop (kunnen) zijn of dat het bere-druk is (ahja, dat verwachten we, hé!!) moogt ge van mij met alle plezier in de speeltuin!! Ik durfde het alleen niet zelf zo neerzetten, als ge pijn ofzo moet hebben of te moe moest worden, is er dan toch nog volk genoeg. Wisselen op rustige momenten, ook no problem, gij gilt maar en ik 'herschik', oké??Sorry Margiet maar ik ga eens moeten protesteren nu over de planning hoor.... IK WIL OOK TERUG EENS IN DE SPEELTUIN geen krukken of rolstoel deze beurs dus ge gaat mij toch ni aan de shop kluisteren voor 3 dagen dan??
Fijn om te horen dat ge terug tussen de deugnietjes kunt gaan staan, Kim!!!
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Ahja ook nog even mededelen , we gaan niet meer met bonnetjes of "poefbrief" werken , gewoon direct correct afrekenen om fouten of discussies te vermijden
Dus euro's of kleine briefjes voorzien aub
Dus euro's of kleine briefjes voorzien aub
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie
- skiwi
- Moderator / Donateur
- Berichten: 652
- Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
- Locatie: Boom
- Contacteer:
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
geen poef vind ik toch wel minder se ..
Ok voor diegene die maar even langskomen, maar als ge er 5 dagen zit ..
of reken evt dagelijks af, maar elke keer betalen vind ik precies erover
Ok voor diegene die maar even langskomen, maar als ge er 5 dagen zit ..
of reken evt dagelijks af, maar elke keer betalen vind ik precies erover
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
alle dagen misschien ok maar het mag niet meer te groot oplopen eh
of vaste crew nog wel opschrijven , mij gelijk hoor !
of vaste crew nog wel opschrijven , mij gelijk hoor !
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
De uren staan genoteerd Tot volgende week!!
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Margiet,
Planning ziet er goed uit hoor. Kheb alleen een vraagje, waarom staat er soms een vraagteken bij mij?
Planning ziet er goed uit hoor. Kheb alleen een vraagje, waarom staat er soms een vraagteken bij mij?
- Margiet
- Moderator / Donateur
- Berichten: 4093
- Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
- Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Omdat ik niet zeker ben dat ge die fretten allemaal aan kunt!!
Neeje, simpel omdat je mss liever bij Kim bleef als die in de shop moest staan maar vermits Kimmeke niet zoveel in de shop wil staan ... mogen de vraagtekentjes weg!! En die vraagtekentjes bij het laatste uur staan er omdat ik niet wist of jullie zolang konden blijven!! Das een doordenkertje van mij, hé!!!
Neeje, simpel omdat je mss liever bij Kim bleef als die in de shop moest staan maar vermits Kimmeke niet zoveel in de shop wil staan ... mogen de vraagtekentjes weg!! En die vraagtekentjes bij het laatste uur staan er omdat ik niet wist of jullie zolang konden blijven!! Das een doordenkertje van mij, hé!!!
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Ben het daar niet mee eens, is alles of niets, iedereen gelijk ("voor de wet")...alle dagen misschien ok maar het mag niet meer te groot oplopen eh
of vaste crew nog wel opschrijven , mij gelijk hoor !
- Margiet
- Moderator / Donateur
- Berichten: 4093
- Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
- Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Als het allemaal ronde prijzen zijn, is dadelijk betalen te doen, maar dan moet idd iedereen er zich op voorzien. Dat er anders op bepaalde overdrukke momenten enkele streepjes te weinig getrokken worden, kan ik me best voorstellen. Als het er al eens teveel zijn zullen de mensen er ons wel attent op maken, maar omgekeerd ...
Zullen we de kerk anders in het midden zwieren?? De Crew, vaste of niet vaste (maar mét T-shirt dus!!) één maal per dag betalen. Vermits we die mensen ook op onze T-shirtenlijst volgen, kunnen we dubbele "controle" uitvoeren!! Diegenen die op het eind van de dag zeggen wat er met de T-shirten moet gebeuren (Sabine of ik dus) zullen wel de "kwaai dozen" spelen die eerst vragen of alles in de keuken verrekend is voor we aan het terug betalen van de T-shirt-waarborg beginnen!! (En zijt maar zeker dat Bien en ik de kassa willen zien groeien, dus nee, dat vergeten we niet te vragen!!! )
Bezoekers zou ik idd elke keer dadelijk laten betalen, anders kan je er op het laatst compleet niet meer aan uit ...
Zullen we de kerk anders in het midden zwieren?? De Crew, vaste of niet vaste (maar mét T-shirt dus!!) één maal per dag betalen. Vermits we die mensen ook op onze T-shirtenlijst volgen, kunnen we dubbele "controle" uitvoeren!! Diegenen die op het eind van de dag zeggen wat er met de T-shirten moet gebeuren (Sabine of ik dus) zullen wel de "kwaai dozen" spelen die eerst vragen of alles in de keuken verrekend is voor we aan het terug betalen van de T-shirt-waarborg beginnen!! (En zijt maar zeker dat Bien en ik de kassa willen zien groeien, dus nee, dat vergeten we niet te vragen!!! )
Bezoekers zou ik idd elke keer dadelijk laten betalen, anders kan je er op het laatst compleet niet meer aan uit ...
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
We kunnen zondag tot het laatste uur blijven, maar afbraak zal er niet bij zijn. Ik moet de volgende dag gaan werken en dat betekent om 5u opstaan...
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Pijn??? Ik?? I kick pain in the butt
Kim, op de keren na dat er echt geen andere personen in de shop (kunnen) zijn of dat het bere-druk is (ahja, dat verwachten we, hé!!) moogt ge van mij met alle plezier in de speeltuin!! Ik durfde het alleen niet zelf zo neerzetten, als ge pijn ofzo moet hebben of te moe moest worden, is er dan toch nog volk genoeg. Wisselen op rustige momenten, ook no problem, gij gilt maar en ik 'herschik', oké??
Fijn om te horen dat ge terug tussen de deugnietjes kunt gaan staan, Kim!!!
Neeje, de nieuwe pijnpleisters (desnoods in combo met nog ander spul) helpen beter dan de oude pijnstillers dus ik kan er weer ff "tegenaan"
We zien wel hoe het loopt, ik ga u daar ni te veel voor "gillen" hoor en ge moet mij nu ook niet bevoordelen, de planning is er voor een reden en ge steekt er al veel tijd in he
Ja ik ben daar ook blij om, zolang het nu nog gaat van profiteren he, hopelijk kan ik die stoel en krukken terug voor een tijd achterwege laten
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
- Furby&Barry
- Berichten: 0
- Lid geworden op: zo jul 18, 2010 8:37 pm
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Jup jup de planning is weer een feit!
Helaas moet ik al roet in't eten gooien.
Blijkbaar heeft TomTom deze week de late, dus hij kan niet meehelpen met opbouw. Hij zal ten vroegste zaterdag aanwezig zijn.
Op vrijdag sta ik in de namiddag, terwijl ik enkel in de voormiddag kan.
Mijn opa zou die dag verjaren en oma wil graag nog eens naar zijn graf. Dus ben ik begeleider van dienst.
Aangezien mijn lief omaatje graag uitslaapt, kan ik nog wel in de voormiddag helpen, maar om 14.00 moet ik terug in Truie zijn.
Voor de rest TOPPIE!
Vooral die zwarte tekst onderaan, over het "niet-overslaan" van shiften, zodat andere medewerkers niet alleen te komen staan, is zeer belangrijk!
Helaas moet ik al roet in't eten gooien.
Blijkbaar heeft TomTom deze week de late, dus hij kan niet meehelpen met opbouw. Hij zal ten vroegste zaterdag aanwezig zijn.
Op vrijdag sta ik in de namiddag, terwijl ik enkel in de voormiddag kan.
Mijn opa zou die dag verjaren en oma wil graag nog eens naar zijn graf. Dus ben ik begeleider van dienst.
Aangezien mijn lief omaatje graag uitslaapt, kan ik nog wel in de voormiddag helpen, maar om 14.00 moet ik terug in Truie zijn.
Voor de rest TOPPIE!
Vooral die zwarte tekst onderaan, over het "niet-overslaan" van shiften, zodat andere medewerkers niet alleen te komen staan, is zeer belangrijk!
Groetjes
Tom, Karen, Barry, Luna, Herbie, Bubu & windekindjes Miguel & Bruja!
♥Caramel & Furby♥
Tom, Karen, Barry, Luna, Herbie, Bubu & windekindjes Miguel & Bruja!
♥Caramel & Furby♥
- Margiet
- Moderator / Donateur
- Berichten: 4093
- Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
- Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Dames, de planning is aangepast maar ik begin stilaan overal sterretjes te zien (zit al in hogere sferen, hé, het kort echt af!! ) dus kijk het alsjeblieft even na!!
Kan goed zijn dat ik jullie op 3 plaatsen tegelijk heb gezet, ik ben me er niet van bewust, 't is al moeilijk genoeg om onder al het papier en gedoe hier mijne laptop te vinden!!
(Ahaaa, ik heb een manier : 't is dat ding dat lekker warm is!!! )
Kan goed zijn dat ik jullie op 3 plaatsen tegelijk heb gezet, ik ben me er niet van bewust, 't is al moeilijk genoeg om onder al het papier en gedoe hier mijne laptop te vinden!!
(Ahaaa, ik heb een manier : 't is dat ding dat lekker warm is!!! )
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Hebt gij de printversie ook aangepast? Of doe ik het morgen even zelf?
Re: Dierenhappening 2011 : De uurroosters!!
Daarom dat ik ze niet voor dinsdag wil afdrukken he :-)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten