roxy en loekie

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: roxy en loekie

Berichtdoor snoesje53 » di jun 05, 2012 9:58 pm

alles is volgens mij terug normaal hoor.kim is hier geweesyt vandaag en ze denkt ook dat ze misschien klem gezeten heeft .
maar alles lijkt nu toch normaal....
ik heb trouwens nog enkele tips gekregen voor de opvoeding van loekie :) hahah twas nodig.
en zij die vastneemt is het gelijk een vod, :rol:
ik heb het vanavond ok eens geprobeerd,en het lukt idd een klein beetje :) ik zal de ervaring missen he ,maar ....ik ben niet te oud om het te leren xp

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: roxy en loekie

Berichtdoor Peewee » wo jun 06, 2012 9:42 am

en zij die vastneemt is het gelijk een vod, :rol:
:p zo een lief snotje, kheb helemaal niets van diene stoute bijter, da je beweert dat hij is, gezien hoor :rol:
ik heb het vanavond ok eens geprobeerd,en het lukt idd een klein beetje ik zal de ervaring missen he ,maar ....ik ben niet te oud om het te leren
That's the spirit, hier zit er dan ook al 10 jaar "ervaring" achter de kiezen he, nog ff geduld :p
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: roxy en loekie

Berichtdoor Margiet » wo jun 06, 2012 9:43 am

Erg, hé, ik zei het toch ... De frettenpuber-tijd moet je overleven en tegen dat fretlief aan zijn eerste Kerst toe is, moet hij goed weten wie de baas is, of je bent gezegend ...

Castreren zal aan het dominant gedrag wel wat veranderen, op voorwaarde dat hij al hormonaal dominant reageert, iets waar hij me nu nog net wat te jong voor lijkt. Nu is ie gewoon puber-vervelend, daar gaan ze allemaal door en daar moet je de fretten die niet gecastreerd worden ook door loodsen wil je niet zelf de dupe worden/zijn/blijven!!

Wat dat castreren betreft : meer en meer wordt er gezegd daar toch echt niet té vroeg voor te kiezen, het zou de groei van je ram belemmeren én veroorzaakt op jonge leeftijd vaak bijniertumoren. Tegenwoordig opteren heel wat baasjes er dan ook voor om in het eerste levensjaar een implantaat te laten zetten (chemische castratie), waardoor geur en dominant gedrag ook wegvallen maar waardoor het innerlijke lijfje van de fret niet zo snel volledig veranderd als door een operatieve castratie. Een 2-tal jaren later (gemiddeld) is je fretje dan mooi uitgegroeid tot een heuse ram en kan je alsnog de gewone operatieve castratie laten uitvoeren, zo hopen ze de risico's op bijniertumoren in de toekomst te verminderen. Dit onderzoek is al wel jaren aan de gang maar toch, zoveel baasjes die eerst voor het implantaat kozen en daarna pas castreerden zijn er nog niet, bijgevolg hebben we ook nog geen zekerheid wat het uiteindelijk aan levensjaren kan toevoegen aan het leven van je fretje. Ik heb er echter al een heel deel gehad die na een castratie rond 6 maanden een jaar of 3, max 4 later met bijnierproblemen zaten dus ik vind het alleszins de moeite om te gaan proberen bij onze witte muis nu, die krijgt dus over een 6 à 7 maanden eerst zijn implantaatje. Baat het niet, schaden zou het ook niet, zeggen ze ...

Nu, wat dat vervelend gedrag betreft van Loekie, ga hem idd niet opsluiten als hij zo doet, hij zou al zijn "zenuwen" en energie alleen maar samenbundelen en nog wat vervelender kunnen worden achteraf. De "time-out"-momenten kan je natuurlijk wel invoegen, té is gewoon té, maar laat hem dan even later opnieuw los en ja, begin ook opnieuw met "nee" te zeggen als hij dingen doet die niet kunnen. Hem een even actief vriendje cadeau doen is natuurlijk niet altijd even evident maar idd, zoals Jana zegt, dat is de meest eenvoudige oplossing. ;) Probleem daarbij kan zijn, als je dan zelf niet meer te vaak grenzen moet trekken, dat ie toch wel vervelend en ongehoorzaam blijft naar jou en Roxy toe, dus dingen af - en aanleren blijft toch de hoofdzaak.

Veel succes en als je met vragen of probleempjes zit, gil maar even, oké?? ;)
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: roxy en loekie

Berichtdoor snoesje53 » wo jun 06, 2012 1:06 pm

en zij die vastneemt is het gelijk een vod, :rol:
:p zo een lief snotje, kheb helemaal niets van diene stoute bijter, da je beweert dat hij is, gezien hoor :rol:
ik heb het vanavond ok eens geprobeerd,en het lukt idd een klein beetje ik zal de ervaring missen he ,maar ....ik ben niet te oud om het te leren
That's the spirit, hier zit er dan ook al 10 jaar "ervaring" achter de kiezen he, nog ff geduld :p
hahaha in jou armen niet nee,heb je hem zijn happen naar mij? grrrr(lief, snoezig) gangster! xd

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: roxy en loekie

Berichtdoor snoesje53 » wo jun 06, 2012 1:14 pm

en net nu moet ik terug naar het ziekenhuis
ik laat het over in sarina haar handen nu voor enkele dagen tot ik terug ben
en ook nog een periode erna denk ik ....
eerst ff aan mezelf denken nu ...tis ook eens nodig

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: roxy en loekie

Berichtdoor Peewee » wo jun 06, 2012 1:46 pm

hahaha in jou armen niet nee,heb je hem zijn happen naar mij? grrrr(lief, snoezig) gangster!
och, liefdesbeetjes zijn dat :p :rol:

nee serieus, ik heb het gezien en dat gedrag kan absoluut niet door de beugel, ik heb 1x zijn tandjes gevoeld en dus meteen ook gecorrigeerd en nadien had hij het niet meer geprobeerd dus er is nog hoop ;) :mrgreen:
Zoals ik ook gisteren al zei als hij naar je hapt is het ook wel best dat je hem niet meteen op de grond zet wat hij wilt maar hem kort en bondig laat merken dat het echt niet kan en dan weer rustig bij je neemt tot hij enigszins gekalmeerd is voor je hem verder laat spelen want anders gaan hij denken dat hij door te happen of te bijten zijn zin kan krijgen :hammer:
en net nu moet ik terug naar het ziekenhuis
ik laat het over in sarina haar handen nu voor enkele dagen tot ik terug ben
en ook nog een periode erna denk ik ....
eerst ff aan mezelf denken nu ...tis ook eens nodig
Als jij, of Sarina, hulp nodig hebben dan roep je maar en dan kom ik wel een handje helpen he ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: roxy en loekie

Berichtdoor snoesje53 » di jun 12, 2012 8:30 pm

loekie en roxy zijn op vakantie bij peewee :D
wat ben ik blij dat ze mijn gangsterkes ff wilt opvangen voor enkele dagen
geloof het of niet maar ik heb mijn handen vol aan die 2
loekie is niet moe te krijgen en roxy is een madammeke met een eigen karakterke :roll:
ze KAN lief zijn ,maar.... :))) door ze nu een paar daagjes bij kim te doen,heb ik ff tijd om op adem te komen
want de laatste 3 maanden zijn hier echt hectisch geweest :p :p
en nu die operatie erbij.....ik ben een klein beetje doodop :oops:
een paar dagen bijslapen en ik kan er weer helemaal tegenaan

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: roxy en loekie

Berichtdoor jeanine » wo jun 13, 2012 8:13 am

Ze zitten op rozen daar bij Kim. ;) Profiteer er van om goed te herstellen om ze gezond en wel te verwelkomen dan.
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: roxy en loekie

Berichtdoor Peewee » wo jun 13, 2012 8:25 am

No problemo ze ;)

Loeki weet écht van geen ophouden, zelfs niet als Archie en Indy allebei hem tegelijk "verstand" proberen bijbrengen :hammer: :euh:
Gisteren morgen vond ik al een ravage van meneertje in de kooi, de helft van de kattebakvulling was eruit gegraven en lag niet alleen in de kooi naast de bak maar ook een groot deel ernaast, zelfs tot op het salon en de tv-kast, ik denk dat er zich eentje geamuseerd heeft s'nachts :rol:
Gisteren heeft hij van 9u tot 14u aan een stuk rondgelopen en "gevochten" met de andere, wel afwisselend met Roxy en die van mij want Roxy heeft iets van "oh nee, nog meer mannelijk frettengeweld, nee dank u" en bijt serieus van zich af dus laat ik haar bekomen terwijl Loeki met Archie en Indy "speelt" om nadien de rollen om te draaien.
Toen niemand meer met hem wou spelen vond hij het nodig om de grote etensbak die ik had gezet volledig uit te graven en de brokjes rond te gooien, terwijl had Roxy ff een scene van Cliffhanger nagespeelt en op de schouw geklommen waardoor mijn vaas bijna de grond inlag :staar:
Nadien heb ik hem een paar uur niet meer gehoord maar rond een uur of half 6 was hij weer op en top wakker en hebben we de routine maar herhaald, die van mij waren nog moe van ervoor dus heb ik het wat ingekort en moest Loeki maar eens leren om zich alleen te amuseren zodat de rest kon bijslapen :zzz:

S'avonds toen Andy zich wat chips had genomen en dankzij meneertje niet rustig kon opeten omdat hij er steeds wou komen van pikken wat dus na 25 pogingen gelukt was en het smakelijk heeft zitten opknabbelen, wat ik dus dacht dat hij niet ging doen want die van mij trekken er hun neus voor, heb ik hem een goede portie pap gegeven.
Nadien was hij wat gekalmeerd en heeft hij nog ff alleen rondgelopen om dan rond 21u30 uiteindelijk zelf te gaan slapen... volgens mij heeft hij niet door dat hij een fret is en eigenlijk veel hoort te slapen :p

Nu zijn ze ook al meer dan een uur bezig want ik ben straks voor een half dagje weg met de mama dus ben ik wat vroeger opgestaan zodat hij toch 3 uurtjes "speeltijd" heeft en de kooi wat kan proper maken voor ik vertrek zodat hij niet de kooi afbreekt terwijl ik weg ben :bow:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: roxy en loekie

Berichtdoor Margiet » wo jun 13, 2012 8:58 am

Tiens, die heeft precies zowat dezelfde wakkere momenten als ons Mojo! :rol:

Voor haar heb ik een vriendinnetje uit Nederland meegebracht, net even jong en ontembaar, dat helpt! ;)

Rust maar goed wat uit, Vicky, als ze zo druk zijn en altijd met 100 zaken tegelijk bezig zijn, kan dat net de druppel zijn om soms te gaan gillen ... :(

Kim, als 't nodig blijkt, toch maar wat strenger uit de hoek komen, hé, hij zal er niks aan overhouden, hoor! ;-) Niet elke fret is even makkelijk of snel te "temmen", nietwaar! :bow:
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: roxy en loekie

Berichtdoor Peewee » wo jun 13, 2012 9:35 am

Kim, als 't nodig blijkt, toch maar wat strenger uit de hoek komen, hé, hij zal er niks aan overhouden, hoor! ;-) Niet elke fret is even makkelijk of snel te "temmen", nietwaar!
Zijt gerust, hij heeft al wat "straf" gekregen, heb er al gans mijn vloer bijna mee geveegd :p (bij het nekvel over de grond een eindje slepen helpt... voor 2 seconden :euh: ge kunt al denken hoeveel ik gisteren gedaan gekregen heb :p )

Ik heb wel al gemerkt dat zijn ballekes al goed zichtbaar zijn, ik weet nu niet hoe hij zich een maand geleden gedraagde (of hij toen wat kalmer was of niet) dus weet niet of dat er ook al voor iets tussenzit... hij is voor zijn 3 maand met zijn 1240 grammekes wel al een reus van een "pup" van grote zit hij ergens tussen Indy en Archie.
Voor haar heb ik een vriendinnetje uit Nederland meegebracht, net even jong en ontembaar, dat helpt!


Had het ook al voorgesteld aan Vicky maar die zag dat niet echt zitten :p (en als je Loeki bezig ziet en dat is je eerste pup kan ik haar geen ongelijk geven) of Roxy er ook nog een ander bij zal aanvaarden als ik ze hier op die van mij zie vliegen is ook nog maar de vraag... hij zou moeten leren om zich ook alleen te kunnen amuseren en niet alleen als zijn tanden in een of ander onderdeel van een andere fret zitten :p (want hij neemt niet alleen nekvel maar alles waar hij aankan of dat nu poot, staart, rug, nek, kaak of iets anders is :staar: )

De rust is hier net na 3u speeltijd teruggekeerd, ga hem nu nog wat pap geven en dan zal ons moeder hier ver gaan zijn denk ik :)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

JajaChu
Berichten: 0
Lid geworden op: di aug 23, 2011 8:21 am

Re: roxy en loekie

Berichtdoor JajaChu » wo jun 13, 2012 3:20 pm

Onze Joeki was ook zo ene, en ik zeg het bij hem is het binnen de perken gebracht door:
-Jong te castreren (ik weet dat het qua gezondheid nogal onder vuur ligt, maar er is eigenlijk nog niets helemaal aangetoond en als ze echt met zichzelf geen blijf weten dan vind ik rust vinden met zichzelf wel belangrijker)
-Zelf heel correct te zijn
en er toen een derde bij te nemen zodat de focus niet zo hard op 1 andere lag maar dat moet Roxy inderdaad ook zien zitten, onze Moseby hield en houdt nog altijd van gezellig met andere fretten dus dat was geen probleem maar als je er een derde bij neemt om nog een lastigere Roxy te krijgen dan is het natuurlijk ook niet aangenaam :s
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: roxy en loekie

Berichtdoor Margiet » wo jun 13, 2012 8:06 pm

Jong te castreren (ik weet dat het qua gezondheid nogal onder vuur ligt, maar er is eigenlijk nog niets helemaal aangetoond en als ze echt met zichzelf geen blijf weten dan vind ik rust vinden met zichzelf wel belangrijker)
Bwa, het ligt niet zo echt "onder vuur" hé, Jana , ze zijn alleen aan 't proberen uit te vinden en dan te bewijzen dat die bijniertumoren vermeden (althans langer) zouden kunnen worden. Onze Da zweert ook nog bij gewone castratie zolang er geen harde cijfers zijn maar zij zit nu ook niet met zo 'n frettenventje in huis dat met zichzelf geen blijf meer weet, hé! :p Ik heb tot nu toe ook altijd voor castreren gekozen omdat ik of de fret het niet uithielden met al die hormonen tot de heer in kwestie een jaartje was maar wil het nu gewoon zelf eens een kans geven met een implantaat tot de leeftijd van 2 à 3 jaar.

Iedereen moet voor zichzelf beslissen wat hij/zij laat doen maar aan de andere kant vind ik het ook mijn plicht de 2 mogelijkheden aan te kaarten. Dan kunnen ze je achteraf ook niet verwijten dat je het niet eens verteld hebt., hé ... ;-)
Zelf heel correct te zijn
Dat is idd de nummer 1-methode, samen met geduld! :p
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: roxy en loekie

Berichtdoor snoesje53 » wo jun 13, 2012 8:07 pm

eigenlijk ben ik blij dat het daar ook zowat is ..... :oops:
dat het probleem niet bij mij (ons) ligt
soms weet ik echt niet wat ik met hem moet aanvangen :lol: :lol:
ik ben er bijna een hele dag mee bezig,want als roxy slaapt gaat hij falko en pluch te keer he
falko de arme oude stakker vind dat maar niet als er een vervelende pup in zijn poten komt bijten en pluch houd het gevecht wel ff vol,maar wil dan ook graag lekker knus bij falko in de mand wat slapen.dus probeer ik hem moe te krijgen,binnen spelen,buiten aan het tuigje in de zandbak en zwembad (inprovisatie),
hij heeft pakken leuke tunnels,een hele zak speelgoed,enz....maar ik heb meneerke nog nooit echt heel moe gekregen. :roll:
ik heb deze week in mijn zetel gezeten,het was eeuwen geleden (een 3-4 maand toch) want ik zit altijd op de grond om met hen te spelen
morgen nog een dagje rusten en ze dan terughalen
al bij al ga ik blij zijn dat ze terug zijn ,want ik mis ze wel hoor.
maar ik moest eerst ff aan mezelf denken,en waren ze nu wat kalmer konden ze gerust thuis blijven he.
sarina heeft uit de 10 pups ook weer de moeilijkste gekozen he :mrgreen:

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: roxy en loekie

Berichtdoor snoesje53 » wo jun 13, 2012 8:13 pm

ik zal toch ook kiezen voor de castratie hoor
maar dat mag maar aan 6 maanden zeker?
ik denk dat het wel wat zal helpen om hem te kalmeren ,maar het zal er niet allemaal uitzijn.....
het is echt ongeloofelijk waar hij die inergie blijft halen.hij slaapt 2-3 uur en hij herbegint he voor uuuuuuuuuuuren aan een stuk
en dat is niet gewoon spelen maar "met pit"he,rennen,springen,vechten (spelen) zonder ophouden
niet te doen,dat spook :mrgreen:

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: roxy en loekie

Berichtdoor snoesje53 » wo jun 13, 2012 8:16 pm

(bij het nekvel over de grond een eindje slepen helpt... voor 2 seconden ge kunt al denken hoeveel ik gisteren gedaan gekregen heb )
u vloer was toch gedweild ondertussen :lol:

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: roxy en loekie

Berichtdoor nielsvl » wo jun 13, 2012 8:33 pm

ik zal toch ook kiezen voor de castratie hoor
maar dat mag maar aan 6 maanden zeker?

Dat "mag" wanneer je wil, of dat gezond is is iets anders...

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: roxy en loekie

Berichtdoor Peewee » wo jun 13, 2012 10:08 pm

eigenlijk ben ik blij dat het daar ook zowat is .....
dat het probleem niet bij mij (ons) ligt
soms weet ik echt niet wat ik met hem moet aanvangen
Zeg wel,, lang geleden dat ik zo een "erge" fret heb gezien, ik krijg team-Hoste flashbacks en die onder ons die weten wat dat wil zeggen zullen me wel begrijpen :shock:
Het is wel niet gemeen want het is puur om te spelen en hij is wel lief naar mij toe, heeft zelfs nog geen een keer proberen bijten maar dat overdreven speelgedrag in dit manneke... AMAI! Ik moet er constant op letten dat er van speelkameraadje geswitcht word zodat de anderen er niet té erg hun buik van volkrijgen en een oorlog ontketenen :hammer:
hij heeft pakken leuke tunnels,een hele zak speelgoed,enz....maar ik heb meneerke nog nooit echt heel moe gekregen.
Hier ligt het ook vol maar hij kijkt er niet naar als het niet beweegt... hier is hij toch telkens na 3-4 u zelf in de kooi gekropen om te gaan slapen maar na een paar uur is hij er weer :twisted:
het is echt ongeloofelijk waar hij die inergie blijft halen.hij slaapt 2-3 uur en hij herbegint he voor uuuuuuuuuuuren aan een stuk
en dat is niet gewoon spelen maar "met pit"he,rennen,springen,vechten (spelen) zonder ophouden
niet te doen,dat spook
Zeg wel, hij begint redelijk rustig hier en voert het tempo op tot er echt geen houden meer aan is, hij lijkt wel op een fles spuitwater die je hard schud en er dan de stop afhaalt :rol:
Volgens mij heeft Loeki toch wel een extra portie fretten-ADHD meegekregen of het moet zijn dat je hem gevoerd hebt met duracellekes :p
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: roxy en loekie

Berichtdoor Peewee » do jun 21, 2012 12:14 pm

Had vorige week enkele foto's genomen van de freddels dus zal ze hier eindelijk eens opzetten :p

Archie en zijn imitatie van een opgeblonken schoen :p
Afbeelding

Loekie :twisted:
Afbeelding

Loekie komt piepen :ninja:
Afbeelding

Toch ff poseren
Afbeelding

Indy en Loekie :rol:
Afbeelding

And last but not least Roxy die moest vastgehouden worden voor de foto want madammeke was veel te snel :p
Afbeelding

Een zeldzaamheid, een slapende Loekie :zzz:
Afbeelding
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: roxy en loekie

Berichtdoor Margiet » do jun 21, 2012 12:45 pm

Volgens mij heeft Loeki toch wel een extra portie fretten-ADHD meegekregen of het moet zijn dat je hem gevoerd hebt met duracellekes :p
Ze wou die kleintjes ook absoluut bijvoeren, hé, ik zei het nog ... :roll:

En waar is Indy'tje zijn mooi voorkantje, dan ??? :euh:
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: roxy en loekie

Berichtdoor Peewee » do jun 21, 2012 12:57 pm

En waar is Indy'tje zijn mooi voorkantje, dan ???
Die komt straks, ben van zin om vandaag van mijn 2 gansters nog eens wat foto's te nemen, als het lukt tenminste :p
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: roxy en loekie

Berichtdoor snoesje53 » do jun 21, 2012 1:12 pm

hem gevoerd hebt met duracellekes
tja...kwist niet goed met wat ik hem moest bijvoeren,ikDACHT....ik neem duracellekes :lol:

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: roxy en loekie

Berichtdoor snoesje53 » do jun 21, 2012 1:27 pm

de nooitvervelende tunnels

Afbeelding

de nieuwe krabpaal
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mijn sofia loren 8-)
Afbeelding

de oortjes controleren
Afbeelding

het buitenverblijf
Afbeelding

op het einde van de tuin,de zandbak-wembad van loekie
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: roxy en loekie

Berichtdoor jeanine » do jun 21, 2012 2:21 pm

:lol: :lol: Vele fotokes :domhoog: Loeky zijn sloefke zijn staat in zijn ogen te lezen. :lol: Archie :wub:
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: roxy en loekie

Berichtdoor sah » do jun 21, 2012 7:04 pm

Mooie diertjes!
Die tunnels zien er ook heel leuk uit, moet ik ook proberen!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 39 gasten