zwarte spookjes

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Kimster » vr jun 29, 2012 3:28 pm

Het zijn 4 even schattige dotjes :wub: :wub: :wub:

Dit weekend ga ik normaal om een naaimachine :lol: Ik had al enkele hangmatjes met de hand genaaid maar amaai dat duurt echt lang om het wat mooi en degelijk te maken

Gebruikersavatar
Taiga
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 3:48 pm
Contacteer:

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Taiga » vr jun 29, 2012 3:58 pm

Ik ben blij dat ik dan toch niet de enige ben wiens snit-en-naad-vaardigheid mensen en dieren op de vlucht doet slaan. ^__^

Wij doen niet moeilijk over de kleurtjes en patroontjes op de hangmatjes hoor :) zolang het maar niet vloekt met zwart :P die arme dutskes zouden er nog nachtmerries aan kunnen overhouden~ ;)

Mja Margiet, mijn digitale agenda kan al veel maar ik denk als die ineens tegen mij begint te babbelen dat ik die van het verschieten door een raam gooi x_x toch maar die oude saaie agenda's dan...zou rond 19 uur passen voor jou op maandag?
.:[♥~Bezoek onze frettige bende in de Senshido Residence~♥]:.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Margiet » vr jun 29, 2012 4:10 pm

Hier is altijd het tegenovergestelde het geval : de katten weten dat ik van de overschotjes "catnip-zakjes" maak en zitten dus, op mijn meters en meters stof, te wachten tot ik eindelijk dat van hun wil maken!! ;)

Kan een half uurtje later ook, please, wij eten iets later ... :rol:
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » vr jun 29, 2012 5:24 pm

en jaaaaaa,ik heb net nog een telefoontje gekregen voor een eventuele plaatsing voor het laatste pupje.
die meneer komt normaal vandaag nog met zijn fetje erbij om te zien hoe ze reageren ,en een babbel natuurlijk :)
ik hoor jammer genoeg niets meer van chris.... geen antwoord op mijn mails...niets
dus ja.... ik vind het allemaal ook wat moeilijk dus heb ik gezegd dat die man mocht komen
hopelijk is er nu niemand kwaad op mij.....
maar ik ga eerst kijken wie of wat hij is ,maar hij klonk toch heel oprecht aan de telefoon...


de stapel hangmatjes in spé op mijn naaimachien blijft ook lachen naar mij als ik voorbijkom :))

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor jeanine » vr jun 29, 2012 8:21 pm

Snoesje toch heel erg leuk voor jou dat deze kleintjes na de nodige opvang ook een thuis vinden. Proficiat voor je inzet om die kleintjes te helpen en aan alle toekomstige baasjes om zo een spookje in huis te nemen. :domhoog:
Voor de minder handige naaisters kan het ook anders. ;) Fleece fitselt helemaal niet en is prima geschikt om zonder naaien te verwerken. Je hoeft enkel de schaar te hanteren en langs minstens 2 kanten diep inknippen en knopen leggen. Als je om de 3 tot 4 cm een 5 tal cm diep inknipt is een slaapzakje zo gemaakt. Voor een open hangmat knip je gewoon aan elke kant een trapezium er uit en een knip in de hoek geven. Zo ontstaan er hoeklinten die je weer aan de tralies vast kan maken of gewoon een knoop inleggen en met muscetons in de kooi hangen.
Hou er wel rekening mee dat je meer stof nodig hebt als je zo werkt. ;)
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » vr jun 29, 2012 10:40 pm

ik hoop alleen dat iedereen zich aan zijn afspraak houd,dan zijn ze tegen woensdag allemaal bij hun nieuwe baasjes :rol:
en tja,mijn best gedaan.... het zou niet mogen nodig zijn he dat we dat moeten doen
als iedereen eens een beetje menselijk is en zijn verantwoordelijkheid neemt zouden we zo geen dingen moeten doen
als ik moet kiezen tussen op reis gaan en mijn dieren.... is de keuze vlug gemaakt

Gebruikersavatar
senpuppy
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 11:29 am
Locatie: Keerbergen

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor senpuppy » vr jun 29, 2012 10:50 pm

ik hoop alleen dat iedereen zich aan zijn afspraak houd,dan zijn ze tegen woensdag allemaal bij hun nieuwe baasjes :rol:
en tja,mijn best gedaan.... het zou niet mogen nodig zijn he dat we dat moeten doen
als iedereen eens een beetje menselijk is en zijn verantwoordelijkheid neemt zouden we zo geen dingen moeten doen
als ik moet kiezen tussen op reis gaan en mijn dieren.... is de keuze vlug gemaakt
Wij zullen er zijn :-) da' s toch al 50% in orde dan he

@margiet: we zullen wat later komen, hoelaat neem je dessert? :-P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Margiet » za jun 30, 2012 1:55 am

Dat is super!! :rol:

Liefst 20u dan! ;)

Enfin, ik ga nu ook eindelijk iets eten, had voor de Frettenbabbel van vanavond (die een beetje uitliep :p ) nog geen tijd gehad! :roll:

Altijd hetzelfde, hé!! :hammer:
Afbeelding

Gebruikersavatar
senpuppy
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 11:29 am
Locatie: Keerbergen

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor senpuppy » za jun 30, 2012 9:58 am

Liefst 20u dan! ;)


hmmm, dan is dat al allemaal op zeker :p

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Margiet » za jun 30, 2012 11:05 am

Bwa, mij kennende heb ik dan nog niet gegeten, hoor! xp

Gisteren (allee, ook vannacht dus) Frettengebabbeld en -gekeken hier tot 1u30, dan nog ff met Sabine nagefacebooked en om 03u30 eindelijk gegeten ... :domhoog:
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » za jun 30, 2012 11:58 am

dan had je gelijk het ontbijt binnen ook he :)
ik ga volgende week eens achter mijn machien kruipen om nog enkele setjes te maken
morgen eens gaan zien of ik ergens mooie stofjes vind.
iets met een fris kleurtje en in katoen,want die flies word te warm voor nu denk ik
al vind roxy het nog altijd nodig om onder het vlies te gaan slapen :roll:

ons klein duvelkes nog ff op de weegschaal gegooid ;)
ram 1 = 558 gr
ram 2 = 588gr
wodan= 549gr
en mademoiselleke : 388 gr
ze zijn nu aan het smekken op een lekker kippeboutje, :king:
ze schrikken ook al van niet veel meer hoor,ze zijn zo flink
om 1 of andere reden gaan die altijd een plaatsje in mijn hart hebben.
je voelt gewoon dat ze jou dankbaar zijn,wat van een eigen nestje toch weer ff anders was
die vonden het heel gewoon wat je voor hen doet... het kan tussen mijn 2 oren zitten ook he ... maar dat gevoel is er wel :wub: :wub:
en die speeltuin.... die kennen ze potverdikke al goed hoor :)
spelen,ravotten,zelfs mijn hand is leuk om mee te spelen (dus zo bang zijn ze niet meer)
ik kan ze wel opvreten die lieverds :wub: :wub: :wub: :wub:
ik denk dat ze tante vicky dondrdag niets zullen moeten vragen... der zullen weer traantjes vloeien :cry:

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Peewee » za jun 30, 2012 12:51 pm

Phoe, ik heb een mooi stofje liggen maar geen naaimachine... :s heb al een paar keer dat van ons moeder proberen lenen maar telkens als ik er wil aan beginnen moet ze haar machine terug om een of andere reden... ons moeder heeft niet graag dat er iemand anders met haar machine werkt :roll: ( en ja ik kan daarmee werken :p )
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » za jun 30, 2012 1:12 pm


Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Bientje » za jun 30, 2012 2:15 pm

Vicky, die 4 bengeltjes zien er verdorie goed uit!!! :wub: :wub: :domhoog: :domhoog:

Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Claudia » za jun 30, 2012 6:37 pm

Smelt smelt

Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Claudia » za jun 30, 2012 6:39 pm

Smelt smelt

Gebruikersavatar
Taiga
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 3:48 pm
Contacteer:

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Taiga » za jun 30, 2012 8:13 pm

Ik heb daar eigenlijk maar één woord voor hoor, Vicky... :wub: SUPERSCHATTIG :wub: Amai...een geluk dat ik dit filmpje niet eerder gezien heb of ik had ze ineens alle vier in huis genomen. (Daar had die van mij waarschijnlijk niet mee kunnen lachen dan :P alhoewel... ) Ben het filmpje nu al voor de tiende keer aan het bekijken en maar gokken welke twee deugnieten ik nu mag meesmokkelen.

Die zijn je meer als dankbaar denk ik, zie ze spelen en genieten...prachtig gewoon...als ik die dumpende idioot ooit tegenkom draai ik hem/haar binnenstebuiten en achterstevoren! :evil:

Niet te veel traantjes laten op donderdag hoor, je mag onze twee deugnieten altijd komen bezoeken en we zullen jullie wel goed op de hoogte houden van hun avonturen. Nu alleen nog een leuke naam zoeken en dat komt perfect in orde. Ïk word er helemaal zot van :P al zo'n twintig namen overlopen maar niets is goed genoeg voor die kleine spookjes.

Ik zal het straks eens thuis aan de frettenbende vragen :) misschien dat die een pootje kunnen bijdragen.
.:[♥~Bezoek onze frettige bende in de Senshido Residence~♥]:.

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Kimster » za jun 30, 2012 9:19 pm

:wub: :wub: :wub:
Zooo mooi!

Ik heb er weer geen idee meer van welke Wodan is of wacht... die mooie donkerbruine :rol:
Ze stellen het precies zeer goed. Gelukkig zijn er nog echte dierenliefhebbers! Ze zijn al aan het ontpoppen tot energieke duracelletjes :D

En als jullie nu denken dat jullie geen naaiwonder zijn... Hmm... Bij mij is het naaien precies vervloekt ofzoiets :hammer: Vandaag mocht ik mijn moeder haar (nieuwe) machine hebben dat wel al 7 jaar ongebruikt staat. Nadat ik het aanzette probeerde ik via een youtube tutorial om een spoel van draad te voorzien, soit dat lukte...nog geen minuut later BOEM!!! Het ding ontplofte :shock: Er kwam ook nog veel rook uit. Snel in allerijl de kabel uitgetrokken.
Tot zo ver mijn eerste ervaring met een naaimachine :hammer:

Gebruikersavatar
senpuppy
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 11:29 am
Locatie: Keerbergen

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor senpuppy » za jun 30, 2012 10:25 pm

Heerlijk filmpje :-)

Ik zie daar wel een handtas denk ik >___< moet ik ze nu dolce & gabbana noemen? :-D

Hmmm Gucci, da's ook nog tof :D

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » za jun 30, 2012 11:22 pm

dat dat op 0.53 ongeveer door dat rolletje kruipt is het moertje (denk ik)
kim haar kleintje en dan het dikste rammetje zijn hier nog.en het moertje natuurlijk.
ze zijn om ter schattigst,
idd als ik die tegenkom dat ze gedumpt heeft vijs is een been uit,trek zijn nagels 1 voor 1 uit,laat een rup water op mijn kopvallen,uuuuuuuren aan een stuk,vil ik levend,enz....
wwwwhahahaha ik wordt gemeen :rol: :rol:
zoiets doe je gewoon niet.... het zijn ochottekes puppytjes...
ze konden zelfs nog niet alleen eten.....pfff ik mag er niet aan denken of ik word misseijk
ik ben blij dat we hen en nieuwe veeeeeel betere thuis kunnen geven,waar ze WEL welkom zijn
met dank aan het forum ,peewee,hoste,en vooral ons aller oma,en de nieuwe baasjes
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Peewee » zo jul 01, 2012 9:27 am

kim haar kleintje en dan het dikste rammetje zijn hier nog.en het moertje natuurlijk.
Is er al eentje naar vertrokken dan?
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Taiga
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 3:48 pm
Contacteer:

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Taiga » zo jul 01, 2012 11:17 am

kim haar kleintje en dan het dikste rammetje zijn hier nog.en het moertje natuurlijk.
Is er al eentje naar vertrokken dan?
Ja :3 ik ben ook benieuwd...is er al een spookje mee met de mysterieuze meneer en zijn fretje? .__.

Ik denk dat ik er eindelijk uit ben, we zullen het mannelijke spookje waarschijnlijk 'Gin' noemen. Niet naar de alcoholische drank maar naar de Ginseng, een geneeskrachtige wortel, in de hoop dat hij later groot, sterk,gezond en superhappy blijft~! We hebben ook al zo goed als zeker een leuke meisjesnaam maar daar heeft senpuppy het laatste woord te zeggen. :P
.:[♥~Bezoek onze frettige bende in de Senshido Residence~♥]:.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Peewee » zo jul 01, 2012 1:20 pm

Heb Vicky deze morgen gezien en er is idd al eentje vertrokken naar zijn nieuwe thuis :domhoog:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor jeanine » zo jul 01, 2012 4:43 pm

...nog geen minuut later BOEM!!! Het ding ontplofte :shock: Er kwam ook nog veel rook uit. Snel in allerijl de kabel uitgetrokken.
slechte tutorial gelezen :rol:
Het zijn net 4 schattige beertjes, wie doet ze zoiets aan. :hammer:
Ik hoop dat ze vlug het verleden vergeten zijn en de bange uurtjes voor ze gevonden werden. Ik denk dat ze nu véééééééééééél beter af zullen zijn dan mochten ze bij dergelijke mensen verder moeten. Je ziet zo dat ze voldoende levenslust hebben om er wat van te maken bij hun baasjes.
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » zo jul 01, 2012 9:17 pm

er is inderdaad al 1 vertrokken naar zijn nieuwe baasje
van namen,wat denk je van chicka....tinka.. of snowy :mrgreen:
snowy vins ik nu wel heel leuk voor hen :))
maar de keuze is aan jullie he ,zolang het geen mayonaise , yton ,of gyproc moent he :lol: :lol: :lol:
(grapje voor peewee)
de kleintjes hebben alle 4 een heel sterk karaktertje,dus als nieuwe baasje zul je moeten tonen wie de baas is he.
eens ze dat zullen doorhebben gaan het echte dotjes zijn hoor (zijn ze nu al :wub: :wub: )
dat wat gisteren vertrokken was,was de meest wantrouwige van de bende


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast