Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor LcKe » vr jul 06, 2012 1:45 pm

Na een zeer lange dag wachten (nietwaar Margiet? :p), gisteravond eindelijk pupje Kyriaki mogen gaan ophalen bij Margiet :) Mooi zwart spookje dat normaal de naam Nora zou krijgen. Om 1 of andere reden vond ik die naam niet bij haar passen en heb ik vanmorgen beslist om de naam Kyriaki te behouden.

Eenmaal thuis gekomen gisteravond heb ik haar laten kennismaken met Casper en Tobidas, 2 sloefen van rammen, pupjes van vorig jaar van bij diezelfde Oma :) Het kleine spook werd dadelijk aanvaard, er is geen slecht woord gevallen, ze mag uit hetzelfde bordje hartjes eten, ze loopt over hen over, ze bijt in Tobidas zijn vacht, de 2 sloefen laten het allemaal gebeuren en kijken dan zo eens verbaasd naar mij van: wat is dat hier nu voor iets? Spelen doet ze voornamelijk met Tobidas heb ik gemerkt, achter hem de buis in, happen in zijn vacht; voor slapen is Casper de uitverkorene. Daarnet vond ik haar samen met Casper in de kraakzak volledig uitgeteld.

Ik heb ze gisteravond dadelijk samen in 1 kooi gezet voor de nacht, dat gaat allemaal goed, vanmorgen trof ik hen allen samen op 1 hoopje aan.

Af en toe schrikt ze nog van ongekende geluidjes, maar de aanpassing verloopt naar mijn mening zeer vlotjes.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Peewee » vr jul 06, 2012 3:25 pm

Ahum, heb maar 1 opmerking

:ttiwwp:

:rol:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor ufo » vr jul 06, 2012 3:59 pm

Ahum, heb maar 1 opmerking

:ttiwwp:

:rol:
Daar heb 100% gelijk in :rol:
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Bientje » vr jul 06, 2012 4:10 pm

Ahum, heb maar 1 opmerking

:ttiwwp:

:rol:
Daar heb 100% gelijk in :rol:
Zeker van zo een knappe madame als Kyri!!! :p :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor jeanine » vr jul 06, 2012 7:22 pm

Toch leuk als ze zo goed aanvaard worden en geen aanpassingsproblemen hebben. Een mooie naam die haar vast past. Laten zien dat kleine spookje :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor LcKe » vr jul 06, 2012 8:19 pm

Hier volgen de verwachte foto's :)

Kyriaki uitgeteld:
Afbeelding


De 2 sloefen van rammen Casper en Tobidas:
Afbeelding


Casper en Kyriaki lekker lui:
Afbeelding


Casper steekt zijn tong uit:
Afbeelding


Kyriaki steekt haar tongetje uit:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor jeanine » vr jul 06, 2012 9:41 pm

Zie dat daar liggen :wub: Mooi trio heb je daar , die bruine is om op te vreten.En die witte voetjes zie ik ook wel zitten :)
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Peewee » vr jul 06, 2012 11:37 pm

Haha :lol: op die laatste steekt ze precies haar tong uit naar Casper :p
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor LcKe » za jul 07, 2012 12:57 pm


Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor jeanine » za jul 07, 2012 3:40 pm

Een echt schatje, beet niet eens in die lekkere teentjes :D Ze hebben het daar echt niet moeilijk om aan te passen, zouden ze weten dat ze van bij dezelfde oma komen :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor LcKe » za jul 07, 2012 5:23 pm

Ze is echt heel braaf, bijt bijna niet, enkel af en toe eens proberen heel zachtjes, dan moet ik eventjes blazen in haar toet en dan begint ze likjes te geven, goed aangeleerd door Oma :)
Als ze honger heeft kan ze het wat langer volhouden, maar denk dat dat normaal is, ze heeft momenteel ook een rij dubbele tandjes, dus ik vind dat ze heel braaf is :)

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Peewee » za jul 07, 2012 7:44 pm

Poepiiiiiiiiieeeeeee :wub: :wub:

Die tandjes toch he ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Margiet » zo jul 08, 2012 4:24 am

Pfffff ..... donderdag - 2, vrijdag - 4, zaterdag - 1 ..... het waren zware dagen voor Oma ... :cry:

Het vertrek van Kyriaki, dat dat zwaar zou zijn, was te verwachten en dan onze Pooh gisteren, ik schrijf er gewoon zelfs beter niet over, ik zit alweer te brullen ... Dan vandaag het eerste binootje dan weg ging, zo van 10 naar 3, het is verdorie moeilijk ...

Maar dan krijg je van Els te horen hoe goed het gaat, lees je ook dat het kleine spookje niet "omgedoopt" wordt wat ik stiekem echt wel geweldig leuk vind :p , krijg je sms van een jongen die, eerst totaal fret-onbekend, alles opvolgde wat hem verteld of uitgelegd werd zodat ie trots met zijn vriendje vertrekken kon maar ik wist, onze Aladdin zou dan wel een "enig" fretje blijven, hij heeft een baasje dat de wereld verzetten wil voor hem. Van diezelfde jongen vandaag telefoon, ik schrok natuurlijk, het liep toch fout?? Neenee, in tegendeel, de mama die niet zo dol was op "een fret" , vroeg zich nu af of ze toch geen broertje of zusje zouden willen voor Aladdin!! :p Dan Sabine die sms't : ook Lucca ligt gewoon mee "in" de meute te slapen, spelen enz... Hij ligt dan als enige terug bij zijn mama en 2 halfzusjes die hij niet kende maar toch, het had ook problemen kunnen geven : niet dus! :domhoog: En tenslotte nog Jan die liet weten dat hun kleine Bengo zalig tussen Larry, Beer & Aaron lag te slapen toen ze van boodschappen doen thuis kwamen! :D

Hoe trots en blij en opgelucht kan je dan als Oma zijn?? Alle kleine, mooie geweldige snotjes zijn blijkbaar echt zo lief als ik zelf vond ... Veel knuffelen en vastpakken heeft ook nu zijn vruchten afgeworpen ... ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor weena » zo jul 08, 2012 9:20 am

Pfffff ..... donderdag - 2, vrijdag - 4, zaterdag - 1 ..... het waren zware dagen voor Oma ... :cry:

Het vertrek van Kyriaki, dat dat zwaar zou zijn, was te verwachten en dan onze Pooh gisteren, ik schrijf er gewoon zelfs beter niet over, ik zit alweer te brullen ... Dan vandaag het eerste binootje dan weg ging, zo van 10 naar 3, het is verdorie moeilijk ...

Maar dan krijg je van Els te horen hoe goed het gaat, lees je ook dat het kleine spookje niet "omgedoopt" wordt wat ik stiekem echt wel geweldig leuk vind :p , krijg je sms van een jongen die, eerst totaal fret-onbekend, alles opvolgde wat hem verteld of uitgelegd werd zodat ie trots met zijn vriendje vertrekken kon maar ik wist, onze Aladdin zou dan wel een "enig" fretje blijven, hij heeft een baasje dat de wereld verzetten wil voor hem. Van diezelfde jongen vandaag telefoon, ik schrok natuurlijk, het liep toch fout?? Neenee, in tegendeel, de mama die niet zo dol was op "een fret" , vroeg zich nu af of ze toch geen broertje of zusje zouden willen voor Aladdin!! :p Dan Sabine die sms't : ook Lucca ligt gewoon mee "in" de meute te slapen, spelen enz... Hij ligt dan als enige terug bij zijn mama en 2 halfzusjes die hij niet kende maar toch, het had ook problemen kunnen geven : niet dus! :domhoog: En tenslotte nog Jan die liet weten dat hun kleine Bengo zalig tussen Larry, Beer & Aaron lag te slapen toen ze van boodschappen doen thuis kwamen! :D

Hoe trots en blij en opgelucht kan je dan als Oma zijn?? Alle kleine, mooie geweldige snotjes zijn blijkbaar echt zo lief als ik zelf vond ... Veel knuffelen en vastpakken heeft ook nu zijn vruchten afgeworpen ... ;)
en Poohke, die elke morgen een wasbeurt krijgt van zijn mama Minnie... :wub: :wub: :wub: :wub:

ze zijn ALLEMAAL prachtig gewoon!!

heerlijke puppies! onbeschrijflijk.
daarnet eens gecontroleerd of Poohke wel tandjes heeft... lol
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor LcKe » wo jul 11, 2012 6:06 pm

Kleine update voor Oma: Kyriaki woog vanmorgen net geen 450 grammetjes :) en dat zonder papjes, enkel brokjes en 2 keer per dag een portie hartjes en af en toe een ietsiepietsie waltham, want daar likt ze wel eens van, maar heeft ze zeer snel genoeg van :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Margiet » wo jul 11, 2012 8:40 pm

Flinke meid!! :domhoog:

Wel, ik ben blij te zien dat de pups van dit jaar even snel "veel" gaan wegen als die van vorig jaar. Ik dacht al dat het vorig jaar door het geven van de pap was dat ze zoveel groter en "breder" waren dan de meeste andere pups die ik toen zag maar dit jaar hebben ze het zo goed als zonder pap ook gered ( :rol: ) en gaan de grammetjes even snel omhoog. :D

Izimoke & Sparta lopen echt wel wat verloren, zeker als ze in de veranda spelen mogen, dat is te groot en te onbekend om met 2 te lijf te gaan! :roll: In de living amuseren ze zich echter prima en het is eigenlijk echt wel heerlijk als je hun reactie ziet als ze mij ineens ontdekken. Dan stormen ze met z'n 2 op me af om zoveel mogelijk knuffels en kusjes tegelijk in ontvangst te nemen!! :wub:

Geef haar maar een dikke Oma-knuffel en de 4 andere snotjes ook natuurlijk!! :)
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Peewee » wo jul 11, 2012 8:53 pm

Izimoke & Sparta lopen echt wel wat verloren, zeker als ze in de veranda spelen mogen, dat is te groot en te onbekend om met 2 te lijf te gaan! In de living amuseren ze zich echter prima en het is eigenlijk echt wel heerlijk als je hun reactie ziet als ze mij ineens ontdekken. Dan stormen ze met z'n 2 op me af om zoveel mogelijk knuffels en kusjes tegelijk in ontvangst te nemen!!
oooooh sssssst, is al moeilijk genoeg... :wub: :wub: :wub:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Margiet » wo jul 11, 2012 9:02 pm

Kimmeke, zo weet ge dat het ventje nog "in goede staat" is ook, hé? :p

En vermits gij ook ne lieve pup wilt als ge terug zijt van vakantie, moet ik wel blijven knuffelen met dat ventje, hé? ;)
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Peewee » wo jul 11, 2012 9:34 pm

Kimmeke, zo weet ge dat het ventje nog "in goede staat" is ook, hé? :p

En vermits gij ook ne lieve pup wilt als ge terug zijt van vakantie, moet ik wel blijven knuffelen met dat ventje, hé? ;)
Daar twijfel ik niet aan :p
Mogen we voor we op verlof vertrekken er nog eens komen naar kijken, als we bij Els Archie en Indy gaan afzetten bvb?? :bow:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Margiet » wo jul 11, 2012 10:59 pm

Wanneer is dat, Kim want vrijdag en zaterdag ben ik er zelf bijna niet ... :-(
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Peewee » do jul 12, 2012 12:57 am

da zal pas volgende week zijn he, moet zelf nog afspreken met els :)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Nieuwe aanwinst: Kyriaki

Berichtdoor Margiet » do jul 12, 2012 1:18 am

Dan zal dat wel lukken, hoor! ;)
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten